Nou ja, hele reactie getypt, is ie weg 😒 Maar Denk geen vw, rook naar afscheiding maar hou het in De gaten! Balen Nienke ! Wie Weet komt kleintje nog deze week!! Fijne Dag morgen Sam! Gaan jullie er nog iets aan doen, lekker pannenkoeken eten ofzo? 😝
Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy 27 mei Controle VK - Citroen 28 mei Controle VK - Kimberly 28 mei Controle gyn - Guusje Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Jeanine1985 - 21-05-2014 Luuk Wendy424 - 22-05-2014 Nigel Maria6 - 23-05-2014 Xavi
Spannend abygail. Hoop dat het door zet! Hier ook de hele nacht al gerommel en krampen die best lang aanhouden.... Heb redelijk geslapen weer... Wel warm gehad maar niet zo erg als afgelopen nacht.. Slap idd ook alleen onder een laken, dat scheelt zeker! Ben dr vanacht we veel uit geweest om te plassen en de krampen zijn best heftig soms... Dus werd ik er wakker van... Ben benieuwd wat deze dag ons gaat brengen.... Hoe is jullie nacht verlopen??
Hier verschrikkelijk geslapen doordat ik het zo benauwd had. Niks aan. Nog steeds geen baby nieuws dus vanmiddag maar vol goede moed naar de VK. Abigail hoe is het afgelopen? Kimberly ook nog steeds niks meid? Wachten is niet leuk he meiden?
Abigail: hoop voor je dat het doorzet. Sunset: hoop vor jou ook dat het doorzet. Citroen: heel veel succes bij de vk. Hier alles weer rustig. Alle tekenen zijn weg, dus ga maar weer rustig op het wachtbankje zitten. Vandaag de kinderen naar school en opvang. Lekker rustig dagje dus voor mij. Ga proberen een beetje bij te slapen.
Helaas niks doorgezet. Wel nog steeds harde buikenen erglast van mijn heupen en weer erg wArm. Heel slecht geslapen, na de vk gauw terugmn bed in. Hoe is de nacht zover gegaan bij jullie?
Hier ook een beroerde nacht gehad.. Maagzuur, dan weer honger.. En onrustig.. Sliep heel laat pas helaas.. Pff, rustig daggie van maken denk ik.. Jammer nienke dat t niks geholpen hebt.. Citroen: hopelijk kan de vk wat helpen! Kimberly: bij ook nog niks?
Haha nou dat word een rustig dagje dan op het forum, we zijn allemaal niet fit vandaag!! Suc6 bij de verloskundige abygail en citroen... Net de kleine vriend weg gebracht naar de opvang... Duik ook nog ff lekker mijn bedje in..: Dat gerommel in mijn bm slaat wel erg op mijn darmen trouwens ppffff
Ja dat is wel apart. Klinkt niet zo lekker, maar sinds ik last heb van dat gerommel moet ik meerdere keren per dag naar de wc voor de grote boodschap en het is iedere keer super dun... Terwijl ik daarvoor steeds verstopt zat. Kwart over 5 pas naar de VK, tot die tijd maar lekker uitrusten Jammer dat het gerommel bij niemand doorzet!!
Hai meiden, hier ook nog niks.. Voel wel nog steeds de druk op mn onderrug, maar meer ook niet geloof ik.. Heb weer heerlijk geslapen en doe net mn ogen open.. Vandaag maar weer een dag serie kijken en Wachten.. Succes bij de vk dalijk Abygail en citroen! Heel benieuwd wat ze doen/zeggen! Kop op meiden, baby komt vanzelf
Citroen: hier ook last van dunne ontlasting. Ga ook een paar keer per dag. Misschien is je lichaam zich aan het leegmaken. Kimberly: ook nog niks aan het rommelen Heb me er maar bij neergelegd. De kleine komt vanzelf, zolang hij of zij goed beweegt vindt ik het prima. Net de kinderen naar de kdv en school gebracht. Dus even een dagje voor mezelf. Ga het ook lekker rustig aan doen vandaag en lekker bijslapen.
Niet dat ik weet Nienke.. Wachten maar gwn af en indd, zolang kleintje beweegt vind ik het ook prima! Chillse vandaag 😉
Nou hier net naar de VK geweest .. alles was goed, ze heeft ook even gevoeld maar ik had nog geen ontsluiting dus ze kon niet strippen. Als het er voor dinsdag nog niet is moet ik een afspraak maken bij de gynaecoloog voor inleiden.. Dus hoop dat ik dan snel terecht kan. Helaas... had wat anders gehoopt maar goed we wachten dus gewoon weer af en anders dus dinsdag ren afspraak maken voor inleiden
Ahh jammer bloemetje! Hoopt toch dat er wat gebeurd daar beneden hè, zo teleurstellend als blijkt dat het potje dicht zit! Maar ook wel gefeliciteerd dat je de 40 gehaald hebt
Bloemetje gefeliciveertig! Net terug van de vk, die zag genoeg aan mijn gezicht. Baby ligt goed, is niet te groot en ze verwacht dat het niet lang meer gaat duren. Ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan, maar harde buiken ziet ze als voorteken, en mocht ik alsnog onderzoek willen kan ik haar bellen. Nog steeds erg last van harde buiken en m'n heupen. Ze kunnen natuurlijk ook zo lekker op je buik douwen haha. Net en paracetamol ingenomen en nu nog even onder de wol. Succes vandaag meiden, het wordtzdwaarder nu he?
Wie had je?! En maak is een foto van je gezicht, dan trek ik dezelfde morgen Maar hopelijk heeft ze gelijk meid en hoef je niet lang meer! Slaap lekker!
Bloemetje: Jammer dat het nog dicht zit. Hoop dat de kleine snel komt. Ook 40 weken vandaag, nog maar eventjes. Zo ik ga effe tukkie doen.
Bloemetje, dat is wel ff balen ja.. Hopelijk kondigd de kleine zich toch snel zelf aan! Abygail: hopelijk spreekt je gezicht boekdelen! Hier: ben erg moe, benauwd, harde buiken, steken en een megadrukke baby. Net thuis van vrijwilligerswerk.. Nu ff op de bank voordat dochtertje thuiskomt.
Jammer dat er voor niemand nog echt wat doorzet.. Had nog wel gehoopt! Hier redelijke nacht, wel paar keer wakker helaas. Gisterenavond wat gerommel leek, maar was van korte duur. En vandaag negeer ik t hahahaha Weet ff niet meer wie het vroeg, maar vandaag doen we niks meer aan verjaardag van zoontje. Zijn ff langs gastouder gegaan want die had kadootjes voor hem. Maar verder lekker rustig! Vanavond poffertjes eten.. Bah! Maar hij vindt ze lekker hihi