Naja gezicht als een oorwurm, geen oog dichtgedaan en pijn haha. Ik had natascha, je kan gewoon vragen om een onderzoek. Daar heb je recht op.
Hahaha dat vroeg ik Sam! maar lekkerrrr!! en natuurlijk gefeliciteerd! Jij ook gefeliciteerd Nienke, met de 40 weken! Maar ik had met hester besproken om morgen sowieso eens even te bekijken hoe het er daar beneden voor staat en dan ook bespreken wat te doen als ie de aankomende week niet komt
Abygail, hopelijk heeft de VK gelijk en duurt het niet lang meer!! Het wordt inderdaad zwaarder nu. Gelukkig duurt een zwangerschap niet 12 maanden haha. Bloemetje, wat jammer dat ze je niet kon strippen! Gelukkig zit ons wacht bankje lekker comfi Sam, nu echt gefeliciteerd met je zoontje!! Guusje, wat knap dat je nog vrijwilligerswerk doet! Wat doe je precies? Wel om jezelf denken he?
Hahahaha citroen, fijn dat je het bankje lekker vind zitten.. Krijg er toch wel een houten reet van nu 😂😝 En indd.guusje! Vrijwilligerswerk !wat doe je?! Wel fijne dagbesteding nu, maar je hebt het al zo Zwaar!!
Oeps sorry Sam! Gefeliciteerd met je zoon!!! Oke kimberly dus jij weet morgen zowieso meer, dat is wel fijn! Hester is zelf ook zwanger he? Vind het erg leuk voor haar Baal jij er ook zo van dat we helemaal geen echo meer krijgen? Vind het zo jammer.... Ben benieuwd naar wat ze morgen zeggen bij jou. Nienke balen van het strippen, ik dacht nou die komt wel op gang, wat is nu het plan de campagne?
Joh!!! Dat wist ik niet!! 😱 Hopelijk heb ik haar morgen weer, Dan kan ik Der Feliciteren ! Vind haar Echt super leuk En lief! Maar ja, morgen een belangrijke afspraak.. Hopelijk al wat Aan De gang en kunnen Ze Strippen, anders miss vragen of ik vrijdag nog Een X langs kan komen En maandag.. Inleiden lijkt me geen pretje , omdat ik Weeen in bad op wil vangen Etc, maja als niet anders is, is het niet anders..
Abigail: ze gaan nu maandag weer strippen en daarna weet ik het eigenlijk niet. Hoop dat het voor die tijd eigenlijk allemaal al gebeurt is.
pfff ik hoop zo dat ze mij vanmiddag wil strippen. maar de vorige keer zei ze dat ze pas vanaf 41 weken iets gaan doen. dus ik moet denk ik echt goed laten merken dat ik het niet meer vol hou... ik voel me echt een enorme zeur, maar ik heb even zo'n emo bui
Citroen ik had ook allemaal zeurderige 'smoesjes' klaar... ben er niet eens aan toe gekomen! Toen ik zei strippen zei zei ja hoor prima! Dus bij mij viel t mee en deed ze t gewoon.. wie weet bij jou ook. Hoop dat jij wat meer resultaat hebt! Sam gefeliciteerd met je zoontje!
Haha en dan bedoel ik niet dat je het niet zwaar hebt en smoesjes verzint heurr!! Hahah Maar k wou t allemaal wat extremer maken en dat was dus niet eens nodig dat bedoel ik ermee
Thnx dames Kleine vent ligt lekker op bed dus ik ga ook ff wat slapen.. Heb drukke beeb en hoop uitsteeksels links in mn buik! Zo gek! Normaal altijd voeten rechts! Njaa gymen denk haha
Zo ik meld me weer! Heb nog ff heerlijk een paar uurtjes geslapen. Ik duim mee hoor citroen! Je moet het gewoon vertellen! Je bent aan je end en je wil dat ze je gaan helpen... En strippen kunnen ze gewoon doen, inleiden doen ze hier ook niet voor de 41e week. Dikke knuf voor jou Sam jij natuurlijk nog heel erg gereliciteerd met de kleine man!! Knap zeg guusje dan je nog aan vrijwilligers werk doet in zo'n ver stadion van je zwangrschap... Ik heb mijn vrijwilligers werk stop gezet op het zelfde moment dat mijn verlof in is gegaan! Pak het na mijn verlof gewoon weer op. Gaan ze je morgen strippen kimberly?
Proberen Sunset.. Hopelijk is er de mogelijkheid, maar ga eigenlijk stiekem maar uit van niet Zal vast ook wel potje dicht zitten
Hai allemaal, Ik ga straks eens allemaal jullie berichten terug lezen. Ik dacht: zal eerst eens wat posten. Ben zelf 40+1 zwanger van de eerste. We krijgen een meisje. Na een hele goede zwangerschap heb ik nu wel het punt bereikt dat ik er een beetje klaar mee ben. Met momenten heb ik buikpijn, rugpijn en ik hou veel vocht vast. Vandaag aanhoudende menstruatiepijn.... hoop dat ze zich snel aandient! Nou ik ga jullie posts eens lezen, kijken wie er al bevallen is en wie nog niet!
Haha! Vlinke kluif om alles terug te lezen! Suc6 Kimberly, misschien hebben de gezellige avondjes al een beetje voor werk gedaan en is je bmm al verweekt.... Duim voor je! Dat kleine ventje moet toch ook maar eens buiten komen kijken haha
Ben begonnen met lezen.... maar gestopt. Zijn toch teveel berichten hahahaha. Enige idee met hoeveel actieve 'leden' jullie zijn?
bloemetje, ik snap wat je bedoelt hoor ik ga me ook absoluut niet beter voor doen dan ik me voel en als ik daar in huilen uitbarst dan laat ik het lekker gaan. juffiemarie, hoi! ik dacht al, woow als die alles gaat terug lezen dan is ze wel bevallen tegen de tijd dat ze klaar is met lezen haha. we zijn op het moment hier met iets van 18 actieve kletsers. we zijn al wel zo'n beetje aan het ''einde'' van dit topic... iedereen die nu hier kletst ''kent'' elkaar ondertussen wel en we staan allemaal op het punt te bevallen. dus misschien is er niet zoveel aan voor je maar je bent welkom om mee te kletsen hoor. ik hoop voor je dat je snel bevalt.