Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik hoop het Sunset! Denk echt dat ie gehaald gaat worden..

Maar we zijn met zeker 15 meiden

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: toen ik vroeg om te strippen deden ze ook niet moeilijk. Had ook mijn scala aan redenen al klaar liggen. Gewoon vragen.

Zo net wakker en ga lekker even wat eten. Strakjes de Kids ophalen en dan is er weer bij een dag voorbij. Morgen officieel overtijd.

Gelukkig heb ik toch nog een zorgzaam mannetje. Hij gaat morgen met sara om 7h naar het zwembad voor zwemles. Af en toe kan hij wel lief zijn.

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wat hebben jullie altijd vroeg die zwemles nienke! pff, gekke tijden :p

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: we hebben zwemles voor schooltijd en op zaterdagochtend. Het is wel ontzettend vroeg inderdaad.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zijn ze wel meteen goed wakker, haha ;)

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat zeker en ontzettend moe aan het eind van de dag.;)

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hey meiden!
    Heb lang niks van me laten horen, maar ik lees nog wel mee hoor :)
    Hier gaat alles nog goed, ben vandaag officieel 1 dag te laat, maar ik ben het nog niet zat hoor. Als ze nog even wil blijven bij me vind ik het prima.

Leuk om te lezen dat er al een paar mooie baby's geboren zijn, leuke namen ook!! Gefeliciteerd!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Poeh zo vroeg zwemles.. Blij dat ik niet zulke afspraken meer heb staan!

Wij zitten aan de spekjes met limonade, ach blijft beetje feest hihi

Dutje was helaas kort, en elke keer als ik ga liggen krijg ik een harde buik. Vervelend om dan lekker te gaan liggen he

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    zou der ook niet aan moeten denken hoor! Om 7u zwemles pfooee..
    Gelukkig is je man zo lief om te gaan Nienke!

Ik ga maar eens douchen.. Wie weet brengt dat nog een baby vandaag :p Sjonge wat begin ik dat wachtbankje te haten!

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja dat bankje zit toch niet zo lekker meer he meiden?
    Doe mij het kraambed maar haha

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier vannacht goed geslapen... vanmorgen nog 3/4 uur en vanmiddag weer 1,5 uur..... ik moet geloof ik wat inhalen, hihihi
    maar Lise is erg lief, heeft goed geslapen dus moeders komt ook weer een beetje bij.
    Het gaat ook goed alleen.... Dus al met al.... het komt goed ;)

Citroen, succes straks! Hopelijk gaan ze strippen.

De andere meiden, succes.

Hey kahlan dat is lang geleden.... fijn dat je je nog zo goed voelt. Ik dacht dat je al bevallen b zou zijn ivm de lange stilte ;)

12. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Wat goed Elise, dat je zo lekker geslapen hebt! En fijn dat het alleen toch ook zo goed gaat! Kan me voorstellen dat het wel even eng is, nadat je toch even hulp hebt gehad van je moeder ook!

Citroen! Heel veel succes bij de vk! Laat je ons niet te lang in spanning of het wel of niet gelukt is! :)

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Succes citroen! We horen t

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje wat een geklets hier! Hihi

Sam: gefeliciteerd!!

Mijn vrijwilligerswerk is heel leuk, is een speelochtend voor kindjes van 0 t/m 4 jaar, mama's blijven erbij, kunnen lekker koffie drinken en babbelen met elkaar, en er komt iemand van t CB langs voor evt vragen/advies voor de mama's. Ik ben gastvrouw daar, dus ik ontvang de kindjes/mama's en hou de kas/bar bij. Is wel vermoeiend nu, ga ook eerder stoppen en ik zit veel daar. Maar is ook wel een heerlijke afleiding!

Vandaag continu harde buiken, komen achter elkaar, maar niet pijnlijk ofzo. Morgen ga ik wel vragen of ze kunnen toucheren, ben wel benieuwd of er al wat gaande is, want sinds afgelopen week rommelt t wel. En misschien wel evt strippen als dat mogelijk is. Ik merk dat ik wel aan t eind van mijn Latijn ben, ik kan helaas niet rusten smiddags en moet uiteraard altijd eten koken, huishouden, kind bad/bed. Dus half 8 savonds begint mijn rustmoment pas, en merk nu dat ik geen energie meer over heb. Dochtertje voelt dit ook denk ik aan want ze hangt giga aan me en vraagt extra veel aandacht. Vanmiddag ook echt even een flinke emo-moment gehad.. Luchtte wel op, hihi. Daarna maar even naar vriendin geweest en daar mijn hart gelucht. Dochtertje lekker met haar dochtertje gespeeld. Nu weer thuis wn. Ben niet meer vooruit te slepen!
    Sorry voor mijn lange zeur-verhaal :)

15. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nou guusje, vind het echt nog knap hoe je alles volhoudt! Sowieso een dochtertje met autisme is al supwr zwaar en dan hoogzwanger en grootste deel vd tijd alleen.. Respect hoor!!

Hier ook eerste jankbui gehad.. Duurde wel een half uur denk ik.. Zie het echt allemaal ff niet meer zitten, maja kan moeilijk mn kind er zelf uithalen.. Baaaaaal baaaaal baaaal 😥😵

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Lijkt me ook heel pittig guusje!
    Lekker je hart luchten hier!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks meiden, en Kimberley, hopelijk kun je morgen gestript worden en kondigd de man zich snel aan!! Wordt hoogtijd nu he! X voor jou!

18. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Zeur maar lekker hoor guusje!! Vind het echt knap dat je het allemaal nog vol houd zo in je uppie!

Ik doe het je niet na hoor.... Ik ben vaal al wat blij als mijn vriend thuis is en hij de zorg voor ons zoontje ff over kan nemen.

Ja die kleintjes merken het aan je he, hier ook een erg prikkelbaar en hangerig jongetje, gister zei die nog.... Mama ik ben het zat! Ga jij maar met papa naar het ziekenhuis, ik wil nu dat de baby er is. Hihi

Was het maar zo gemakkelijk.

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, wat schattig!
    Mijn dochtertje is 3 1/2 maar ze kan dingen niet goed inbeelden of realisten, dit komt echt door autisme. Ik vind t wel jammer want voorbereiden kan ik haar niet echt. Ik hoop dat ze t straks als de kleine geboren is t allemaal gaat trekken, want ze kan dus niet tegen veranderingen, althans, ze moet er heel erg aan wennen. En dikke pech want ik kreeg laatst een brief van haar school dat deze gaat sluiten.. Dus dat ze op een andere school geplaatst gaat worden. Ik kan wel janken, dat dit nou precies nu moet gebeuren! Arm meisje van me, ik hou mijn hart vast.

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O dat is pittig zeg! Een andere school is zo een grote verandering!

Deel Deze Pagina