Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: we zijn ervoor hoor om je hart te luchten. Balen zeg dat de school van je dochtertje dichtgaat. Veranderingen zijn voor kinderen nooit leuk, maar voor jou dochtertje helemaal moeilijk. Hoop dat het allemaal meevalt.

Kimberly: kop op meid. Nog effe volhouden, duurt nu sowieso niet lang meer.

Sunset: wat schattig. Hier ook constant de vraag wanneer de baby komt.

Heb besloten dat ik me maandag nog een keer laat strippen en gelijk een afspraak maak voor inleiden. Vind het dan lang zat en ik trek het gewoon niet langer met 2 Kids.

2. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Heh guusje das naar! Misschien heeft ze het op haar nieuwe school na een tijdje wel weer heel leuk.

Nienke je hebt gelijk, het is slopend en dan met een dikke buik in benauwd weer valt allemaal niet mee.

Ik ben benieuwd naar citroen...

Kimberly lekker laten rollen die tranen, je bent het gewoon zat. Morgen lekker ff check up en plan B bespreken. Het komt echt goed meis!!!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Groot gelijk Nienke, een zwangerschap is sowieso al zwaar, laat staan met kind(eren) erbij! Ik hoop dat t strippen gaat helpen dit x!

Hier lekker sushi besteld, uiteraard zonder de rauwe dingen. Even iets lekkers voor mezelf :D

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Eetse guusje!

Nienke, goed dat je dat besloten hebt, maar hoop nog stweds voor je dat kleintje eerder komt!!

Thnx meiden, moet ook gwn ff doorbijten, maar denk echt dat er morgen nog niet gestript kan worden en ik gwn nog een week door moet lopen.. Dat trek ik niet!
    Voel me zo niet-sexy meer.. Zoveel aangekomen, knieën doen zeer, voeten doen zeer.. Wil gwn mn babyboy..

5. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    En ik vind citroen angstvallig stil! Ben benieuwd! Hoop dat het strippen gelukt is bij der!

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hee meiden, nou ik ben dus bij de VK geweest... ze heeft inwendig onderzoek gedaan, baarmoedermond is soepel en er is een kleine centimeter ontsluiting. er is dus sinds die week ellende helemaal niks veranderd :(

Helaas niet genoeg ruimte om al te kunnen strippen.

Mijn bloeddruk is wat omhoog gegaan en was altijd heel stabiel dus daarom vrijdag weer controle.
    Dan maar weer even kijken of het strippen dan wel wil.

Omdat ik het zo moeizaam kan volhouden en slecht slaap stelde ze voor om me een nacht in het ziekenhuis te laten slapen zodat ik even kan bijtanken. Ik weet alleen nog niet of ik dat wil, wordt nooit zo vrolijk en ben liever lekker thuis. maar dat mag ik zelf beslissen en dan kan ik bellen en dan regelt ze dat.

Verder heb ik vanaf volgende week woensdag (41weken) de keus of ik me iedere 2 dagen laat strippen door de vk (als dat lukt tenminste) in de hoop dat de bevalling op gang komt...
    of ik mag me laten inleiden in het ziekenhuis. Het hangt er wel vanaf hoe ik me dan voel natuurlijk en wat ik nog kan volhouden... maar ik weet nu al niet wat ik moet kiezen...

Ik hoop dat de baby er voor die tijd spontaan is! wat zouden jullie doen?

Sorry, lang verhaal, haha.

7. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Ik vind dat ze het wel mogen proberen hoor kimberly. Hoop dat er een beetje ruimte is, dan heb je een klein beetje houvast.

Citroen wat zou het ziekenhuis voor verschil maken? Krijg je dan een slaapmiddeltje of iets dergelijks?

8. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ahh citroen! Wat balen!! Wat een teleurstelling!
    Dat nachtje in ziekenhuis zou ik zelf niet doen, vooral omdat je zegt dat het je niks lijkt..
    Vrijdag weer controle is natuurlijk fijn! Hopelijk doet get toucheren nu wat en heb je vrijdag wel meer ontsluiting..

Denk dat je voor jezelf goed na moet denken of je over de 41 weken heen wilt.. Dan kan je besluiten of je je om de 2 dgn laat strippen of niet..
    Moeilijk hoor meid!!
    Zou er ook gwn ff goed met je vriend over praten!
    Dikke knuffel.Iig!!

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik ga sowieso niet weg morgen voor ze gevoeld hebben, maar denk zelf dat ik gwn potje dicht zit en het dus gwn echt niet kan.. Maja we gaan het zien morgen 😔

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: waarom zou een nachtje in het zkh je beter laten voelen. Denk dat ik daar ook niet voor zou kiezen. Inderdaad voor jezelf beslissen of je Tot de 42 weken gestript wilt worden of dat je het echt niet trekt.

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He citroen, niet wat ik voor je gehoopt had.
    Tja maar net hoe je je er zelf bij voelt. Daar slapen zie ik het nut niet zo van in. Thuis ben je vaak meer op je gemak. Strippen regelmatig is te proberen en inleiden als je het gewoon niet trekt.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Dat slapen in het ziekenhuis betekent inderdaad dat ik een injectie krijg ofzo met slaapmedicatie en eventueel pijnstiller voor de bekkenpijn en "voorwerk" pijn.

Maar ja, ik twijfel daar over. Ben liever lekker thuis bij mijn mannetje.

Maar wat zouden jullie kiezen in mijn situatie?
    Steeds strippen of inleiden?
    Dat strippen geeft natuurlijk geen garantie en dan heb ik alsnog kans dat ik tot 42 weken zo doorloop.
    Ik voel me een beetje "zwak" maar ik weet niet of ik dat volhou.
    Maar aan de andere kant is natuurlijker altijd beter.
    Pff moeilijk moeilijk

Er is natuurlijk nog altijd kans dan de kleine zich spontaan meld, daar hoop ik echt zo op.

13. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohh jammer citroen!!
    Had het gehoopt voor je .. maar weet hoe je je voelt!
    Gewoon vrijdag weer even laten voelen en afwachten, wie weet heeft het voelen van net idd al wat meer effect.
    Zo niet, dan had ik gekozen voor inleiden.. maar puur omdat dat in mijn geval ook gaat gebeuren.
    Dan heb je tot vrijdag gewacht, weer geprobeerd te strippen, en dan de week er op maar inleiden.
    Uiteindelijk moet je toch zdlf kiezen en er idd even met je vent over hebben, en zowiezo even een nachtje over slapen!

Nu jij kimberley! Hopen op meer opening bij jou.

Guusje hoe was de sushi?? :D

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ik zou vragen of ze nog een keer willen strippen vlak voor de 41 weken en dan een afspraak maken voor het inleiden. Tenminste zo wil ik het gaan doen.

15. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ja, wat Nienke zegt!

En hoop het ook bloemetje, of dat meneertje zich vannacht aandient, dan zou ik helemaal blij zijn..

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pittig allemaal dames.
    Ik merk dat ik verhalen door elkaar gooi dus moet ff goed lezen haha

Maar hoop dat voor degene die het echt gehad hebben, de kleine zich gauw aandient!

17. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahaha Sam, zo moeilijk is het niet meer..geloof dat iedereen er wel klaar mee is hahaha

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Het was heeeerlijk Bloemetje, hihi, avond is weer goed, hopelijk ook een goede nacht.. :D

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kimberley: inderdaad, you go girl, op je strepen staan daar! :)

20. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Citroen ik zou in jouw situatie vrijdag afwachten en dan toch kiezen voor inleiden. Dan heb je de rust van een 'datum staan' en kom je hopelijk nog even tot rust tot het grote moment.
    Bij inleiden mag je ook pijnstilling vragen.

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina