Goedemorgen Kimberly suc6 bij de verloskundige vandaag!! Ik zou ook voor inleiden kiezen citroen!! Hier weer een nacht overleefd... Dit keer niet wakker gelegen van gerommel of warmte maar van de emoties. Mijn moeder belde gister avond dat ze mijn oma in slaap houden en ze niet meer wakker word... Als ze pijn krijgt verhogen ze de doses morfine en dat zal dr hart warschijnlijk niet aan kunnen, waardoor ze rustig en pijnloos zal sterven.... Hoelang dit alles nog gaat duren is afwachten... Hopelijk niet te lang. Vind het zo'n vreemde gedachte dat ik elk moment een dochter kan krijgen maar ook elk moment een oma kan verliezen... Voor mijn moeder vind ik het helemaal erg.. Tis echt een achtbaan van emoties zo pfff... Ben zo bang dat ik straks niet bij dr uitvaart kan zijn omdat ik dan nog op mijn kraambed lig...
Ach meis.. Dat is inderdaad geen leuk nieuws.. Verschrikkelijk.. En dat wanneer je uitgerekend bent, is inderdaad heel dubbel! Sterkte en als je je hart wilt luchten, wij zijn hier voor je he! Dikke kus voor jou
Sunset, wat verdrietig! En inderdaad zo dubbel dat jij straks een mooi baby'tje krijgt terwijl je je oma moet verliezen. Dikke knuffel meid. Kimberly vandaag toch naar de VK? Succes meid. Hier een rot nacht gehad. Bah. Denk gewoon door alles wat er door m'n hoofd gaat over dat inleiden en strippen enzo. Vandaag de uitgerekende datum. Best een beetje een gekke dag! Maar goed, maar niet te veel jij stil staan en gewoon verder gaan. Ik hoop dat er vandaag wel baby nieuws komt van iemand hier, daar zijn we wel weer aan toe Vraagje over inleiden. Als ik daar voor kies. Hoelang duurt het dan ongeveer vanaf het moment dat ik een afspraak maak tot de dag van inleiden. Duurt dat lang? Bijvoorbeeld een week, of maak je die afspraak een paar dagen voor de tijd?
Kimberly: succes bij de vk. Citroen: duurt tussen een dag en een paar dagen. Bij sara konden we de volgende dag. En bij Thije 2 dagen later. Ligt eraan hoe druk het op de afdeling is en of er ruimte is. Wij moesten 's ochtends beken of er plek was. Hier vannacht een uurtje wakker gelegen. Verder goed geslapen. Verder alles rustig hier.
Oh sunset wat verdrietig!! Sterkte en idd je hart luchten mag hier altijd! Citroen volgens mij ligt dat er idd maar net aan hoe druk het is. Kimberley succes vandaag bij de VK!
Ach Sunset!! Wat ontzettend rot nieuws! Niet waar je op zit te wachten, nooit niet, maar nu al helemaal niet! Heel erg veel sterkte voor jou en de fam! Uit eigen ervaring weet ik dat het heel snel kan gaan, maar is natuurlijk per persoon verschillend.. Dikke knuffel!! Citroen, (helaas) gefeliciteerd met de 40 weken! Snap dat het allemaal door je hoofd heeft gespookt vannacht! Hoop dat je een keuze kunt maken waar je helemaal achter staat 😘 En thnxxxxx allemaal voor de succeswensen Gisteravond hoopte ik dat de afspraak niet meer nodig was.. Kreeg krampen in onderbuik die kwamen en gingen ,niet pijnlijk maar deed toch iets , maar toen werd Ik wakker vannacht en foetsie ..helaasssss .. Maar hopelijk heeft het dan voor een opening gezorgd Straks laat ik natuurlijk weten hoe het is gegaan!
Thnx meiden... Het is idd erg dubbel, kon ik maar iets doen. Dat dit er aan zat te komen wisten we al een aantal weken, het mensje is erg oud (bijna 97) en heeft een heel mooi leven gehad... Dus ik gun haar ook alle rust en geen pijn. Alleen is het moment niet echt heel fijn. Sta al zo stijf van de hormonen en emoties.... Het is de natuur en daar kunnen we niets aan veranderen helaas. Zo zien we ook maar weer dat geboorte en dood heel dicht bij elkaar liggen. Citroen, denk idd ook dat het afhangt van hoeveel ruimte ze hebben. Ik hoop ook op baby nieuws vandaag... Misschien wel kimberly, die is anders toch altijd redelijk op tijd online.
@sunset: jeetje dat is zeker dubbel! En pittig! Hoop dat je oma rustig kan gaan. En jij je toch wat kan richten op bevalling en straks je kleintje. Van inleiden geen verstand. Hoop hier dat t niet nodig is. Redelijke nacht gehad, maar 1x wakker doordat de kat maar bleef mauwen! Mijn god ik werd gek! Vandaag weer relax dagje. Misschien straks ff naar de ah om efteling kaarten te halen.
Kimberly... Je bent er nog misschien zet het grommel wel door na het strippen vandaag! Ohw ja, laatste week van de korting kaartjes! Goed dat je het zegt sam, ga vanmiddag ook dan maar ff naar de appie.
Hihi ja Sunset, ik ben er gwn nog, helaaaas!! Hopelijk stap ik straks vh bankje af maar ga der maar gwn vanuit dat ik straks weer lekker naast jullie zit
Duurt inderdaad lang voordat er weer baby nieuws komt dames, hoop dat er snel weer eentje komt ben benieuwd naar de namen en foto's Wat een naar nieuws sunsetmiffy, wij zitten in precies eenzelfde situatie, de opa van mijn vriend heeft gister een hartstilstand gehad en na een half uur reanimeren is zijn hart weer op gang gekomen, na onderzoek bleek dat zijn rechter hart kamer niet meer werkt en de linker hart kamer nog maar voor 25%. Ze zijn nu aan het onderzoeken of hij nog hersenactiviteit heeft. Wat kan geluk en verdriet toch dicht bij elkaar liggen. Gelukkig heeft hij zijn eerste achterkleinzoon nog op foto's kunnen zien een zondag.
Ik wil vandaag nog niet hoor dames! Dus hup er moet toch iemand in actie komen vandaag hoor hihi duurt mij veel te lang voor er weer nieuws is
Sunset sterkte, ik hoop dat een lijdensweg haar bespaard blijft. Hoe dubbel ook, je verwelkomt en neemt afscheid dat is erg moeilijk. Heel veel sterkte! Kimberly succes strakjes, ben benieuwd wat ze zegt. Citroen hopelijk kun je gewoon heel snel terecht. Dan wordt je ongerustheid een beetje minder. Misschien kan de verloskundige een beetje vaart achter de afspraak zetten? Ik vind het wel superknap dat je de 40 hebt gehaald well done!!! Alle andere meiden, wat denken jullie van de volgorde? Ik denk kimberly, citroen, nienke nu als eerste.
Sam, hoe kan dat toch, dat jij niet zoveel haast hebt met bevallen? Haha. Ik hoor jou telkens maar roepen dat het voor jou nog niet hoeft Ik heb er vannacht natuurlijk veel over nagedacht, haha. En zoals ik er nu over denk ga ik vrijdag bij de controle aangeven dat ik wil worden ingeleid. Dan weet ik waar ik aan toe ben en dat geeft hopelijk wat meer rust, dan is die onzekerheid weg. Natuurlijk hoop ik dat ik vrijdag wel gestript kan worden, en anders begin volgebde week nog een keer... Want er is natuurlijk nog steeds gewoon kans dat ze spontaan komt! Dat vergeet ik af en toe wel eens haha. Dus laten we hopen dat het inleiden niet nodig is.
Ik duim voor je citroen! En ook voor Kimerley! Enne.. Eigenlijk voor ons allemaal! Haha Ik moet over half uurtje weer bij de gyn zijn.
Succes guusje!! Abygail, denk niet dat ik de eerste ben hoor Maar wie wel, ik weet het echt niet meer hahaha
Guusje succes! Ik vind het zo stom, want nu ik heb gepraat over inleiden ga ik daar al helemaal vanuit. Ik kan me niet meer voorstellen dat het ieder moment uit zichzelf kan beginnen. Maar ik ben vandaag 40 weken, de kans dat de kleine spontaan komt voor de 41 weken is gewoon heel groot, toch?? ( heb het even nodig dat ik bevestiging krijg ofzo denk ik, emoties nemen nogal de overhand op het moment )
Hoe dat komt? Denk omdat het de 2e is. En ik dagen vol afspraken had, waardoor het qua datum niet uitkwam. En ik er vanuit ga dat ik sowieso over de 40wkn ga lopen aangezien zoon met 40+3 is geboren. Vandaag is mijn gastouder een dag naar de efteling en die back up voor zoontje is fijner dan een vriendin hier in huis. Qua bekendheid voor zoontje. Vanaf morgen mag t van mij hoor. Dan is ook mijn man 4 dgn thuis. Meer rust naar mijn idee dus dan mag het hihi