@citroen: de meeste worden idd tussen 40 en 41 vanzelf geboren meid! Ik weet dat het lastig is, maar probeer je daar aan vast te houden. Inleiden kan altijd he
Nou meiden, zet me maar ergens achterin het rijtje hoor.. Geen ontsluiting, wel verweekt, dus niet meer potdicht.. Volg dinsdag terug als ie er dan nog niet is en dan kan ik evt donderdag ingeleid worden als er plek is int zhuis.. Wachten wachten wachten
Jammer kimberley! Had meer gehoopt voor je, kom maar weer bij ons zitten .. hier ook tot dinsdag wachten en dan afspraak maken voor inleiden. Hier was t ook al verweekt maar idd ook geen ontsluiting .. En dan zul je straks zien dat we allemaal tegelijk beginnen hahaha!
balen Kimberly! We lijken allemaal wel een beetje hetzelfde te doen zeg! eerst was er bij ons groepje een deel dat heel plotseling ging bevallen al voor de uitgerekende datum, en nu de rest van het groepje allemaal overtijd en ingeleid straks maar Kimberly, het kan iedere moment los gaan he dat zeggen jullie ook steeds tegen mij. Mijn VK zei het gister ook nog... je kan nu bijvoorbeeld nog hartstikke dicht zitten, en over een uur kunnen dan de weeen wel beginnen. maarja als je hoort dat het alleen nog maar wat verweekt is dat zakt de moed je toch wel wat in je schoenen... ik probeer maar positief te blijven en mezelf goed te bedenken dat de meeste kindjes spontaan komen tussen 40 en 41 weken alles is nog mogelijk, eigenlijk word de kans met het uur groter dat het gaat beginnen (jeetje ik ben in een positieve bui, haha, hou dit vast)
Haha klinkt heerlijk citroen! En idd.. dat zeiden ze ook tegen mij, het kan na een uur al wel anders zijn! Kop op, en idd .... elk uur is weer een uur dichter bij
Ja meiden, heel jammer maja had er wel rekening mee gehouden.. Dus gwn afwachten.. Ben maar boodschappen gaan doen, lekkere dingen meegenomen en straks maar eens kijken wat ik voor lekkers voor mn vent ga koken.. Die weet ook niet meer qat ie met me aan moet geloof ik hahaha Hij heeft de aankomende week toevallig vakantie van zn werk, dus zou fijn als de kleine er dan gwn is..maja zo niet, kan ie iig een paar daagjes van zn vakantie heerlijk genieten van zn super gezellige vriendin 😂
Hier ook nog niets aan de hand hoor, vk in ziekenhuis heeft me getoucheerd maar nog potdicht ook bij mij. Dus ik ga er van uit dat t voorlopig nog niet losbarst hier. Wel tegenvaller, had eigenlijk wel gehoopt dat er al iets van ontsluiting was aangezien ik bij mijn dochtertje wel al ontsluiting had bij dit termijn..
Welkom terug op het bankje meiden😘 we maken er maar het beste van hier haha... Net maar ff om mijn dooie gemakkie naar het winkelcentrum gewandeld met mijn zoontje, merk dat ik weinig energie heb hoor... Bleh! Van dit weer krijg je ook niet echt energie... Gelukkig is de kleine man heel lief aan het spelen en heb ik echt geen kind aan hem vandaag.. Heerlijk lui dagje dus zo.
Fijn sunset! Wel lekker hoor, een dagje gewoon lekker relaxt Hier is kleine erg druk, veel aant bewegen met zn koppie denk ik, want voel goeie druk beneden.. Ook beetje rozig slijmverlies overgehouden aan het onderzoekje.. Ach, weten we iig dat het goed werkt beneden he..
Hier vandaag juist een wat rustige baby. Ben af en toe wat aan het porren, dan wel reactie... Vanmorgen alleen efteling kaartjes gehaald en verder doe ik lekker niks! Ben nu aan het bedenken wat we eten. Kan ons weekmenu lijstje niet vinden! Grom
Heyz ik zat vorig jaar bij eind mei/ begin juni 2013 clubje . Gefeliciteerd voor de dames die zijn bevallen en s6 voor de dames die nog moeten bevallen.
Haha.... Allemaal een relaxt dagje dus 😁 Ik heb trouwens ook sinds een paar dagen bruin verlies. Zal vast wel iets gebeuren dan daar onder. Ga straks ook maar het eten voor bereiden.
Hahaha Sam! Balen! Nieuwe maken voor de rest vd dagen dan maar Sunset, goed teken denk ik ook toch? Sjonge wat een onzekerheden kun je allemaal hebben als 'hoogzwangere' he.. Dan weer hier een krampje, dan weer daar een vloeistofje, dan weer daar een steekje.. Kan er niet gewoon een lampje uitgevonden worden, waarbij je het snoertje aansluit daar beneden en dat het lampje gaat branden als de bevalling gaat beginnen? Gewoon zo'n lampje dat dan eerst heel lichtjes aan gaat en dan feller wordt Ik zeg: Beste idee van Nederland!
meiden, wie wil er een kussentje in de rug? laten we het maar lekker comfi maken met zn allen op die eindeloze wachtbank de kleine is hier ook druk vandaag. steeds die ellendige steken doordat ze met haar hoofdje over mijn bekkenbodem beweegt. voelt echt niet lekker en dat vieze weer is ook niet om vrolijk van te worden. guusje, balen dat jij ook nog potdicht zit!
Ben vandaag bij mijn ouders geweest. Dus lekker rustig aan gedaan. Vanavond eten de kinderen soep en ml en ik laten wel wat bezorgen. Heb geen zin om eten klaar te maken.
haha Kimberly, ik heb nog een beter idee. een knopje waar je op drukt als je er aan toe bent om te bevallen, 1x drukken en de bevalling begint
wat gaan jullie eten vandaag? ik ben inspriratie loos. heb alleen maar zin in slechte dingen de laatste dagen. chips koek snoep... kom maar op. en ik vreet me vol met rijstwafels zonder beleg. pfff haha beetje gek aan het worden