Lekker Nienke! Geniet er maar van Citroen, ook goed! Maar dan hadden veel mensen denk ik al bij 35 weken op het knopje gedrukt hahaha Weet ook nog niet zo goed wat ik zal maken.. Denk misschien iets van lasagnette ofzo.. En anders gwn wat groente met vis ofzo.. Zo eens aan vl vragen waar hij trek in heeft
Meiden, succes op het wachtbankje. Ik kom jullie even verwennen met een lekker kopje thee.... ik heb er roze koeken bij. Of beschuit met muisjes natuurlijk... Hier vandaag voor het eerst verlate kraamtranen.. Was echt en lekker om een potje te janken.... had ik nog niet gehad tot nu toe. Maar nu ligt de kleine dame op mijn borst rustig te slapen en dat maakt weer een hoop goed!! Eten is hier een drama. Door de crohn en de diarree is de eetlust ver te zoeken.... ben blij als er een broodje in gaat....
Wij eten beef shanghai! Man kookt vanavond. Het is dat ik me verplicht voel om mijn zoon goed eten te geven hihi anders aten we elke dag brood of afhaaldingen hahaaa Weekmenu opnieuw maken? Nee hoor, hebben als het goed is alles in huis voor tm zondag. Dus man zal wel weten waar het ligt. Ik en zoontje zitten lui op de bank tv te kijken.
Probeer ook altijd zo gezond mogelijk voor de kinderen. Ze hebben vanmiddag warm gegeten bij mijn ouders. Dat scheelt mij weer.
Ik wou net gaan koken en toen belde mijn opa dat hij stampot rauw andijvie voor ons heeft ... Nou!!!! Dan zet k de zak aardappelen weer in de kast en ga ik lekker zitten .. ideaal!! Hihi En zo'n knopje lijkt mij ook wel wat! Even drukken en hup, bevallen ... want dat wil ik toch wel mee maken Heerlijk elise die kraamtranen! En helemaak dat dat even oplucht nu. En dat je.dochtertje lekker bij je op de borst ligt klinkt fantastisch! Lekker van genieten.
Hahahah wat een geluk bloemetje! Sam, nog ff geduld! Lekker hoor wat je gaat eten! Hier wordt het sperziebonen met schouderkarbonade voor en gebakken uitjes voor vriend en voor mij dan met hamburger en zoete aardappel.. Vriend probeert zo min mogelijk koolhydraten te eten, dus Drm geen aardappel enzo
Wij eten heel saai brocoli... Door de maagzuur kan ik gekruid eten bijna niet hebben, al ben ik wel weer toe aan echt lekker eten hoor!! Biefstukje en carpaccio hhmmmm
haha tropische muziek! vriendlief is nog niet thuis, dus ik zit pepermuntballen te eten. lekker verantwoord
Wij eten bonenschotel, koken kan ik niet dus elke keer weer hopen dat we niet ziek worden. Balen kimberly maar verstrijken is wel goed, dat is meer werk dan begin van de ontsluiting. Lekker blijven dansen in die keuken Hier echt een off-day mega chagerijnig! Dochter gaat straks lekker bij opa slapen ben ik even met vriendlief en kunnen we even lekker romantisch gaan doen. Misschien is dat wat beter voor mn humeur haha
Hier ook last van maagzuur met gekruid en pittig eten. Maar daarvoor laat ik het niet staan. Gaviscon in huis wat gelukkig goed werkt! Anders zouden we helemaal saai eten. Zoontje houdt al niet zo van pittig of nja krijgt er maagpijn van. Heb lekker gegeten. Zo zoontje in bad doen, kan ie ff spelen. Terwijl ik ondertussen auw heb! Hoop steken bij blaas etc!
Hahahahaha hopen maar dat je straks nog wat oost hè, Abygail? Anders moet ik dalijk heel spijk door op zoek naar een zwangere vrouw.. Ben ik wel ff bezig hahaha Maar fijne avond meid! Hopelijk kun je lekker even genieten van je avond samen! Hier was vriend net thuis, heeft gegeten en gaat nu weer sporten.. Bezig bijtje, maja nu kan ie nog wel ff elke dag.. Gun het hem wel om lekker fit te zijn..ik wil ook!! Hahah
Jaa sporten of iig lekker ff de deur uit! Ben gewend om 1 a 2x per week met de hond het bos in te gaan en mis dat zoooo! Was ook begonnen met skeeleren samen met de hond. Hoop dat na bevalling snel weer op te kunnen pakken
Ehm.. Wij hebben gezondigd vandaag.. Had de pest erover in van vanmorgen dus we hebben pannenkoeken gegeten, haha, morgen weer gezond
Sporten heb ik ook weer zin in..... maar dat zit er voorlopig niet in. Na de ks natuurlijk sowieso 6 weken niet, maar Door de crohn is de conditie ook -10. dis eerst maar basis opbouwen met hond.... die mist de boswandeling ook hoor..... die moet het nu vooral doen metbwandeling Door de wijk met buurvrouw.... Gezellige avond abygail!