Lekker guus!! Sunset, wat doe je voor sport? Elise, jammer dat de crohn ook zo mee speelt! Vervelend probleem dat!
Ja mijn hond wordt ook echt verwaarloosd wat dat betreft. Hooguit klein rondje met mij en anders helemaal niet en pas als man thuis komt. Gelukkig lijkt hij wel tevreden verder. Alleen aandacht komt ie wel tekort. Dus ben altijd blij als t mooi weer is. Kunnen we iig de tuin in samen en af en toe ff spelen ofzo
Wat voor een hond hebben jullie Sam? ik heb een langharige teckeltje.... aandacht is ook erg lastig nu. Maar ik probeer het wel goed te verdelen, ze lijkt het wel goed op te pakken met de kleine.
Ik kan helaas ook niet meer met onze hond lekker te wandelen, arm beest. Ik merk heel goed aan haar dat ze wat zenuwachtig is. Ze voelt wel aan dat er iets gaat veranderen. Wij hebben een labrador. Ik ben heel erg benieuwd hoe het straks gaat met de kleine. Heftig elise met de ziekte van crohn!
Ik doe vooral fitness en dan het liefst groepslessen... Ben echt verslaafd aan Xcore haha... Krijg daar zo veel energie van en body pump vind ik ook lekker Heftig die crohn elise...geloof wel dat dat veel energie vreet. Heb helaas geen hond, geen tijd voor en geen ruimte... Wel pak ik altijd gelijk de fiets als ik daar de mogelijkheid voor heb, en vind het heerlijk om samen met mijn zoontje uuren te fietsen! Maar nu ik zo weinig energie heb en ook vaak zo weinig lucht.... Pak ik toch wel veel makkelijker de auto
Wij hebben een duitse dog. Hij is niet meer onder de indruk van de veranderingen haha. Dus dat scheelt Oef dames.. Soms harde buiken vanavond maar soms echt pijnlijk en langdurig..
Heb geen idee, zou zomaar kunnen! Morgen 40wkn Komen om de 10min ongeveer.. Maar ga zo mn bedje opzoeken, voelen t vanzelf als t zover is haha
Spannend Sam.... ik duim dat het doorzet. Leuk hoor meer honden liefhebbers. De crohn kan zwaar zijn.... De hele zwangerschap is het goed gegaan. Het is alleen jammer dat het Door de keizersnede weer terug is gekomen. Komt vast weer goed!!
Zou dr niet vanuit gaan haha Lichaam kan je soms flink voor de gek houden. Weet ik wel vsn de 1e. T lijkt minder te worden dus we wachten maar af. Morgen weer controle bij vk
Sam: en? Kinderen zijn net wakker. Dus ik ook. Gelukkig zijn ze lief aan het spelen op hun kamer. Hier alles rustig. Vandaag ook de enige dag dat het nog even mag blijven zitten. Is de verjaardag van mijn schoonmoeder. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen. Iemand nog ideeën wat te doen met de kids waarbij ik niet hoef lopen.
Nou Sam!! Wat doe je nou hahaha Nienke, geen flauw idee! Ben niet zo in de kinderuitjes en ook nog eens vies weer! Hier net geloof ik echt mn slijmprop verloren.. Ging plassen en hoorde een plons in de wc.. Met beetje bloed erbij, maar viel meteen in het diepe water dus kon niet goed zien.. Nu wel weer wat kramp, dus afwachten
Jammer Sam... Hopelijk begint t snel weer! Kimberley: zou fijn zijn meis! Hopelijk zetten de kraampjes door! Nienke: zit er geen binnenspeeltuin in de buurt? Kunnen de Kids zich lekker uitleven en jij een boekje lezen ofzo Hier weer een rotnacht gehad.. Verschrikkelijk maagzuur en zooo pijn in mijn liezen met draaien.. En bloedheet! Maar goed, ik zal vast niet de enige zijn met deze klachten
@kimberly: spannend! @guusje: hier ook spierpijn gevoel in liezen, zo vervelend! @nienke: sorry ben inspiratieloos wat betreft uitje met kids. Verfochtend thuis? Van de week met zoontje gedaan. Hier vandaag lentefeesten in het dorp. Maar te ver voor mij om heen te lopen. Maar of we ergens auto kunnen zetten? Twijfel nog maar vind het altijd wel gezellig. Met kraampjes etc
Ik sta net op uit bed en terwijl ik loop voel ik van alles druppelen langs mn been.. Kon het niet echt opvangen, maar wel met wcpapiertje.. Tis geurloos, beetje roze van het bloed.. Als ik op hand blaas gebeurd er niks.. Wat denken jullie? Zou het van toucheren kunnen komen?