Spannend meiden..... Kimberly, hopelijk zet het goed Door na het douchen en komt de babe eraan. Bloemetje, hopelijk komt er regelmaat voor je in! Kom op!
Nou, 2 meiden die gaan beginnen, dat gaat weer de goede kant op! Nienke: hier ook een meisje met continu oorontstekingen en buisjes die eruit vallen en opnieuw erin gezet moeten worden.. Is zo zielig he.. Ik hoop dat t niet nodig is bij haar!
Hoop het ook Guusje. Gelukkig heeft ze nu geen last van oorontsteking. Maar toch even laten nakijken.
Hebben net de vk gebeld, omdat ik stiekem twijfel of dit het echt is..lekker voelt het niet, maar ook niet dat ik door de grond zak.. Ze gaan zo overdragen en dan moeten we nog ff terug bellen..
Niet aan jezelf twijfelen hoor, het wordt vanzelf intenser. Laat ze maar gewoon even komen kijken bij je. Take care!!!
Inderdaad Kimberley, gewoon bellen en laat ze maar komen! Nienke: tuurlijk, altijd even laten nakijken, beter te veel dan te weinig. Hopelijk valt t mee!
Reageer ook weer ff! Heb wel mee gelezen hoor Bedankt voor alle sterkte wensen... Voel me een beetje in de war vandaag, leeg en erg moe! Vandaag ook maar gewoon mijn ding gedaan... Stofgezogen, wasjes gedraaid.. Ff mijn gedachte ergens anders op. Super spannend klinkt het allemaal kimberly!! Lijkt toch echt wel op weeen zo! Ook spannend bloemetje.. Misschien snel 2 baby's hier Schrikken guusje, maar fijn dat alles goed is met de kleine! Mijn zoontje is vanmiddag mee gegaan met mijn schoon ouders naar de camping... Blijft daar lekker een paar nachtjes logeren.. Leuk voor hem, en mocht de kleine zoch dit weekend aandienen is hij iig onder de pannen... Ook wel weer een fijne gedachte! Ik ga nu lekker slapen, ben helemaal leeg! Ik duim voor dat alle weeen doorzetten!! Truste 😘
@Kimberly: herken je gevoel, dat had ik ook met de 1e. Prima te handelen. Tot ik persweeën kreeg hahahaha
Sunset: lekker dat je zoontje onder de panne is. Lekker vroeg naar bed, kan me voorstellen dat je leeg bent.
Ben benieuwd wat ze zeggen kimberley, zo te horen zit ik in precies dezelfde situatie!! Hier echt vanaf vanacht al zeurderige krampen die een beetje erger lijken te worden.. maar zeker handelbaar! Dus ik twijfel ook of dit wel eens iets is ...... Ook omdat het nog wat onregelmatig is.
Nou hier geen twijfel meer hoor.. Net ook vruchtwater verloren en weeen komen sneller en ietsje heftiger.. Dus vriend gaat nu weer bellen en dan zal de vk wel zo gelijk komen als ze overgedragen hebben
Succes kimberly! Probeer waar je kunt een beetje te rusten, zet m op meid! Bloemetje hopelijk voor jou ook zekerheid! Ikduim voor je!
Jaaa ze doen nu wel meer pijn hoor Hey.. En komen sneller achter elkaar, maar kan tussendoor nog wel lachen