@citroen: hopelijk doet het strippen zijn werk! Wat ik me afvroeg, had er nog niet over na gedacht. Maar hoe voelt het strippen? Vervelend? Of geen last van? Of verschilt dat per persoon? Just curious
Sam, dat verschilt per persoon.. Dus weet je niet van te voren helaas Hier met Joa en oma naar de speeltuin geweest. Ben gesloopt!
Kimberly: gefeliciteerd met je zoon. Sam: dat verschilt per persoon. Ga zo de vk toch maar even bellen, voel de hele dag de kleine al niet en krijg het ook niet in beweging met wat gepor.
Ook hier van harte gefeliciteerd kimberly Prachtig manneke en mooie naam hoor! Bloemetje of citroen de volgende? Ik houd de site in de gaten
O ff bellen Nienke. Ik zat vanmiddag ook in twijfel. Hele middag geen reactie ook niet na porren etc Maar nu wel weer wat dus ff aankijken
Ja ik ben gisteren naar t ziekenhuis geweest omdat ik de uk niet voelde. Vandaag ook weer amper.. Vind t ook niet zo prettig hoor, ik voel hem liever de hele dag door, net zoals voorheen! Misschien stilte voor de storm? Ik heb trouwens sinds gisteren, vooral in de ochtend heel veel afscheiding, echt brokken zijn t ( sorry voor de omschrijving..) loopt er gewoon uit.. Ik kan me dit niet herinneren bij mijn dochtertje! Hebben jullie dit ook?
Kimberly gefeliciteerd met jullie zoon Damon!!!! Goed herstellen en lekker aan elkaar wennen. Nienke, wel een bellen hoor. Liever 10 keer teveel dan 1 keer te laat. Citroen, hopelijk gaat het strippen helpen!!!
Even bellen hoor Nienke! Guusje hier ook, dacht eigenlijk dat het eenbeetje een voorbode zou zijn. Maandag vk dan vraag ik het even. Volgens mij mogen wij de hekkensluiters zijn hihi
Haha, ja Abigail, wij zijn nu de laatste! Maar goed, er waren er nog een paar die nog achter ons zaten die al bevallen zijn dus je weet maar nooit! Maar ik denk t wel, haha, ik zie hier nog niks gebeuren eigenlijk. Citroen: kan vannacht gebeuren he.. Meeste bevallingen beginnen snachts. En strippen kan tot 24 uur daarna helpen!
Ja dat is ook weer zo! Ik ga niet voor strippen of iets dergelijks. Ik snap het wel als je hier wel voor kiest maar ik vind het een beetje 'eng' . Ik hoop dat het snel begint voor je citroen, met zoveel pijn is ook geen doen. Harde buiken is wel een opgave he nu?
Meiden ben weer uit het ziekenhuis. Ctg was gelukkig goed. Alleen uit de echo bleek dat het hoofdje van het kindje niet helemaal goed lag. Het ligt niet meer in het bekken, maar schuin en het handje boven het hoofd. Nu morgen om half 10 terug komen. Als het kindje goed ligt, gaan ze bespreken om dan de vliezen te breken. Als het niet goed ligt, gaan ze het waarschijnlijk proberen op zijn plaats te duwen en dan de vliezen te breken. Als dat niet lukt, weet ik het niet. Hopelijk dan geen ks. Zo heel verhaal. Oja als de vliezen vanavond breken, moet ik gelijk de vk bellen. Die moet dan met spoed komen kijken hoe het kindje ligt.
Als het strippen nu niks doet komt de VK zondag bij me langs om weer te strippen. Als dat niks doet heb ik als een beetje kan qua planning van het ziekenhuis dinsdag een gesprek bij de gyn over inleiden en als we er daarna nog achter staan wordt ik woensdag ingeleid ( tenzij er dan geen plek is, dan zodra er wel een plekje vrij is) Dus het is in zicht, maar ik hoop dat het dit weekend spontaan komt 😊