Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pff ik viel tegen 3u in slaap en nu wakker door man en door zoontje.
    Hoop dat zoontje nog ff slaapt, dat heb ik teruggeroepen toen hij mij riep om 7:30.. En tis nog stil haha
    Man laat hond uit etc en zorgt voor zoontje dus kan ik ff blijven liggen.

Harde buiken zijn weer weg.. Helaas

2. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk sunset dat je zo lekker slaapt! Dat is ook heel belangrijk.
    Sam 3 uur ... grr!! Hoop dat jij ook nog even kunt slapen.
    Nienke succes!! Hoop op goed nieuws.

Hier vanacht nauwelijks geslapen. Zoveel last van 'voor'weeen en t zet maar niet door .. verschrikkelijk!
    Ook nog sinds gister bruinige afscheiding? Het lijkt op een soort oud bloed maar vind t maar vreemd.
    Ook het zitten doet op een of andere manier heel zeer? Alsof het koppie al zo diep ligt dat ik haast niet meer normaal recht op kan zitten want krijg dan veel pijn down under .. hebben jullie dit ook?
    Nu wil ik vandaag de VK bellen dat ik geen rust meer kan vinden en dat ik het niet meer trek, of ze me willen helpen. Even kijken wat ze zeggen..

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik plof ook weer fijn neer op onze bankje hoor.
    Het strippen heeft geen effect gehad, alles is nog rustig...baby heeft het daarbinnen erg fijn volgens mij.

Ander halve week geleden, na het eerste inwendige onderzoek, verloor ik na de tijd 2x een soort klontje donkerrood "weefsel".. Dit was echt super donker van kleur en absoluut niet doorzichtig.
    Nu sinds het strippen gister ben ik ook 2x iets verloren.
    Dit leek een soort slijm sliert, best wel groot... Ook wel wat doorbloed maar wel doorzichtig.

Het laatste lijkt mij meer de Slijmprop, vooral als ik het vergelijk met verhalen en beschrijvingen van anderen.

Maar als dat van na het strippen de Slijmprop is, wat was dat andere dan?

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja bloemetje, vermoeiend he? Die voorweeen...
    Ik heb het nu al dik anderhalve week.
    Het sloopt je gewoon!

En dat zitten herken ik ook. Geen enkele houding is meer echt fijn... Merk echt aan mijn lichaam dat het genoeg is!

5. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff echt super zwaar!! Ik ben helemaal niet van t klagen maar dit sloopt je echt.

Klinkt bij jou als de slijmprop die ik toen ook met bloed verloor ..
    Ik heb vanaf gisteren dus ook bruine afscheiding en daar komen ook heeeeeleee kleine stukjes stolsel mee (sorry) en heb t gevoel dat dat dus ook weer een stukje of restje prop is .. wat een gedoe he!! Haha die laatste loodjes
    Ow ow ow .. en maar klagen terwijl we met zn allen zulke mooie kindjes verwachten.
    Erg eigenlijk, maar goed ik raak nu gewoon op

6. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Hier ook een waardeloze nacht gehad, erg vervelend maar vriend is ook al bij de kids dus ik kan nog even slapen.

Bloemetje lekker bellen en gewoon zeggen dat je het niet meer trekt. Je moet straks wel zo uitgerust mogelijk aan de bevalling beginnen.

Zelfde voor jou Citroen.

Nienke vandaag spannende dag, ik duim voor je dat ze weer goed ligt!

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ik schuif ff op meiden... Kom er maar lekker bij! Kussentje in de rug? Heb net thee gezet... Koekje?? ;)

Balen dat het allemaal niet aanslaat en doorzet meiden...

Bloemetje, als je wilt bellen gewoon doen hoor!

Citroen, geen idee wat dat rode kan zijn... Dat lichte lijkt ook meer op de slijmprop.

Hier ook verandering in afscheiding, afgelopen week 2 dagen oud bloed gehad nu niet meer... Wel helder klonterig slijm tis ook niet echt wit... Meer een beetje gelig (sorry voor de details hoor... Jak)

Ga straks ook maar ff dr verloskundige bellen... Zit best wel een beetje met dat strippen maandag in mijn maag! Zal het gewoon niet prettig vinden als de kleine dinsdag (dag uitvaart oma) geboren word. Dus maar ff overleggen.

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Balen meiden, van de beroerde nacht.. Hier wel redelijk geslapen gelukkig!

Nienke: heel veel succes en sterkte vandaag!!

9. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Heb de verloskundige gebeld, en mijn verhaal uitgelegd... Gelukkig begreep ze het heel goed, helaas heeft ze geen tijd om me vandaag te komen strippen... Maar gaat kijken of ze morgen een collega kan sturen. En me dan te strippen...

Omdat het mijn 2e kindje is en ik nu de 40 weken ben gepasseerd is de kans best groot dat ik al ontsluiting heb en dat ze met strippen de bevalling al goed op gang kunnen brengen... Afwachten dus... Hoop dat ze morgen tijd hebben.

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Bloemetje: Jammer dat het niet echt doorzet.

Citroen: balen zeg dat het strippen niet heeft geholpen.

Sunset: goed dat je gebeld hebt. Hoop voor je dat ze morgen iemand kunnen sturen en ze de bevalling op gang kunnen brengen.

Ben nu in het zkh en lig aan de Ctg. Echo doen ze erna, nog geen nieuws over de ligging dus.
    Vanochtend twee hele drukke kindjes naar opa en oma gebracht. Die merken toch wel dat er iets aan de hand is, zeker de oudste.

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sunset: goed dat je gebeld hebt!! Jammer dat ze vandaag niet kunnen maar hopelijk doet t morgen zijn werk!

Nienke: nog even spannend dus! Ik hoop dat ze goed ligt nu!!

12. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer citroen dat je geen werking hebt op het strippen.. Hoeveel cm had je al dan trouwens? Dat is me even ontgaan ..

Nienke spannend! Succes!

Sunset ik hoop voor je dat ze morgen komen strippen en dat het direct resultaat geeft.

Ik heb net de VK gebeld maar die hebben dit weekend geen dienst grr! Haha ach nouja .. ik moet in ieder geval om 13:00 in t ziekenhuis zijn en dan gaan ze even kijken wat ze kunnen doen .. wie weet nu wel ontsluiting en kunnen ze strippen, ik hoop het!
    Ik zit nu ook op een punt dat ik zeg leid me maar in! Maar ja even afwachten dus ..

Verder wel een hele gezellige zonne dag meiden!! Dus lekker van genieten met zn allen :)

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @citroen: das balen dat het niks doet!

@sunset: ben benieuwd wat ze dan doen

@nienke: slannend

@bloementje: succes in zkh

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Bloemetje ik heb nu 2 cm ontsluiting...
    Succes in het ziekenhuis!

Nienke jij ook heel veel succes

De andere dames lekker genieten van de zon!

Ik heb echt mega last van m'n onderbuik en onderrug alsof ik ongesteld moet worden, alleen geen krampen ofzo die komen en gaan.
    Dus ik ga morgen maar weer afwachten, dan komt de VK bij mij thuis om opnieuw te strippen.

Dan moet ik maandag nog even zien te overleven, dinsdag hoop ik op een gesprek met de gyn en dan maar hopen dat er woensdag gelijk plek is om in te leiden.

Inclusief vandaag is het dan nog 4 dagen wachten 😉 ben echt aan het aftellen haha.
    Maarja dan moet er volgende week wel plek zijn om in te leiden...

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ben weer thuis. Met het kindje is alles goed. Het ligt nog niet goed en daarom willen ze nu niet de vliezen breken. De kans is te groot dat het complicaties zal geven. Nu dus weer op het wachtbankje. Ze hopen dat het met de weeën weer goed komt te liggen, als die al ooit gaan komen.

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @citroen: ja dan kan je beetje aftellen

@nienke: duim voor je dat dat t geval is. Snap dat ze vliezen niet breken
    Welkom terug op t bankje :)

Zon? Het is hier redelijk bewolkt

En ik verveel me doooood! Weet echt niet wat ik moet gaan doen. Ook nergens zin in. Redelijk bewegelijke baby..

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Jaaa, Kimberly! Gefeliciteerd!
    Geweldige naam ook! (Staat in mijn top 3 jongensnamen :p)

Heb ik verder nog babynieuws gemist? Er wordt zoveel gekletst en krijg echt niet alles mee :p

Hier gaat alles redelijk. Kleine meid begint te spoken tussen 20:00 - 2:30 en ben werkelijk waar helemaal op en kapot! :(
    Gelukkig begint mijn bloeddruk te dalen waardoor ik me wel beter begin te voelen..

18. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig voel je je wat beter HBB!

Ik ben er net weer van t ziekenhuis.
    Heb eerst aan CTG gelegen, geen idee waarom maar vond t niet erg natuurlijk!!
    En uiteindelijk even gevoeld en zit nu op 3cm :D
    Dus daar was ik wel blij mee!
    Ze wilde niet strippen omdat het al zo rommelt, en ze mij er dan eigenlijk alleen mee plaagt omdat het dan nog gevoeliger word allemaal en het waarschijnlijk toch niet werkt omdat mn lichaam al bezig is ivm voorweeen.
    Beetje zelfde verhaal als jou citroen.

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Toch vaag vind ik dat bloemetje . Als je al 3cm hebt kan juist dat strippen het zetje geven ! Maar joh , de eerste 3 cm heb je alvast hihi , only 7 to go ;)
    Ik hoop gewoon dat jullie er snel vanaf zijn, overtijd lopen is echt geen pretje weet ik nog van mijn eerste !
    Succes lady 's

20. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, dat kan idd een setje geven maar ik ging er juist heen omdat ik zoveel last heb van de krampen.. en toen zei ze dus dat strippen het aanwakkert terwijl dat dus nu door die krampen al gebeurd.
    Geen idee ook verder hoor .. zei zal t wel weten haha

Deel Deze Pagina