Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat jullie snel gaan bevallen hoor. En als t niet nodig is. Niet inleiden! Maar goed ik had tuurlijk nog geen ontsluiting en baarmoeder was nog niet rijp. Heb na t breken van de vliezen paar uur uit mezelf weeën gehad en dat was echt 100 x beter te doen dan die met de medicijnen. Succes met de laatste loodjes hoor..

Hier gaat t goed. Luuk was binnen week alweer op geboorte gewicht. Borstvoeding gaat goed. Hij drinkt nu om de vier uur.
    Ik moet nog rustig aan doen ivm de wond van de keizersnee. Met mn bekken gaat t super goed. Echt bizar Hoe dat ineens zo goed als over is. Hoop dat jullie straks ook zo kunnen genieten..

2. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Fijn dat het goed gaat HBB

Bloemetje, fijn dat alles goed was!

Ben net terug gebeld door de verlos. Ze denkt wel dat het gaat lukken om mij morgen middag te strippen.. Als er niet opeens 3 vrouwen gaan bevallen.

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Spannend weer allemaal dames...

Heb verder weinig te melden.. beetje hoofdpijn

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ach Nienke, wat een spanning!!

Citroen, hopelijk gaat het strippen gauw wat doen!!

Bloemetje,.3 cm al! Wauww gaat lekker!!

Sunset, hoop dat je kleine of nog voor de uitvaart komt of dan maar na de uitvaart :(

Rest, hoop dat het snel gaat beginnen bij jullie!!

Heel erg bedankt voor alle felicitaties! Wij zijn sinds vanmorgen thuis.. Het gaat goed met Damon.. Met mij geestelijk ook wel, maar daar beneden.. My gosh!

Maar mn verhaal!
    Donderdagavond kwam de vk, geen ontsluiting maar wel verweking, dus moesten bellen als het ik echt moest werken..de weeën die ik had in het begin, waren nog niet zo zwaar.. Ff nadat ze weggingen werden ze.zwaarder, alleen maar rugweeen..
    Uiteindelijk om half 4 had ik 5 cm en mochten we naar het zhuis.. Daar in bad gegaan, maar echt ontspannen was het niet.. Weeën duurden 5 min met pauzes van max 1 minuut.. Uiteindelijk 8 cm ontsluiting en zou ze weer toucheren als ik persdrang had of we 2 u verder waren.. Nou, uiteindelijk na 2uur, nog steeds 8cm 😱

Toen moest ik proberen kleine meer naar beneden te krijgen, door op mn rugweeen te persen (heb alle houdingen gehad) ,maar lukte niet..
    Toen medisch geworden .. Weeenopwekkers via infuus, nog half uur mn heftige weeen op moeten vangen, daarna weer half uur geperst op rugweeen.. Gynaecoloog wilde proberen om vacuüm te doen,.omdat kleine wel iets gezakt was, maar was kans van minder.dan 50% dat het zou slagen, dus grote kans op ks..
    Uiteindelijk na 4 weeen (4x persen per keer), is ie geboren na heel hard sjorren 😷
    Echt een ontzettende grote knip gehad en daar nu heel veel last van..
    Damon is door de bevalling erg misselijk en bv gaat Daardoor Wat lastig ,maar We doen ons best 😀

5. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ooh weet nou niet of ik het gezegd had eerder, maar hij is dus gister om 1141u geboren, woog 4075 en is 54 cm lang :)

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @kimberly: flinke vent! Wat een verhaal, heftig. Maar gelukkig achter de rug. Hopelijk gaat de last van de knip snel weg!

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat een verhaal kimberly!! Zo'n knip is idd niet heel prettig en dat gesjor met de vacum ook niet.... Krijg spontaan een dejavu hihi..

Damon is een flinke jongen zeg!! Hoop dat de borstvoeding snel wil lukken.

Ben net nog maar ff met vl mee geweest naar de hornbach.. Hij wilde wat verbouwen in de schuur ofzo, ik gelijk maar wat plantjes gekocht en de bloemetjes buiten gezet!

Hoop ook dat de kleine voor de uitvaart komt, hopelijk helpt het strippen morgen! En anders idd maar na de uitvaart!

8. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Kimberly fijn om je even te horen, en inderdaad; zware bevalling! Knap hoe je er doorheen bent gekomen. Ik hoop dat je snel herstelt en de kleine ( flinke ) man goed gaat drinken!
    Welke verloskundige had je?

Sunset ik hoop dat het strippen bij jou goed zn werk zal doen, citroen en bloemetje bij jullie mag het nu ook wel door gaan zetten he, duim voor jullie!

Nienke hopen dat ze snel goed gaat liggen en alles spontaan gebeurt.

Guusje bij jou alles nog rustig? En Sam?

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ja, we hebben hem niet cadeau gehad hahaha
    Abygail, de stagiaire is er de hele tijd bijgebleven en Annet was er.. Echt die stagiaire: 👌👌👌

Mooie vh verhaal ook nog: alles zonder pijnstilling .. Damnn Wat Een pijn..

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Klinkt zwaar hoor Kimberly. En wat een knap groot manneke.
    Hopelijk komt de bv op gang.
    Geniet van de momenten samen en sterk maar goed aan.

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw Kimberley, dat was een pittige bevalling zo te lezen! Was Damon nog niet ingedaald? Omdat je hem naar beneden moest persen? Knap dat he t zonder pijnstilling hebt gedaan! Bewust voor gekozen? Hoop dat de bv. snel gaat lukken, nu lekker thuis genieten van je gezinnetje!

Hier alles wel oké.. Ben wel bekaf. Joa is erg moe de laatste tijd en daardoor komen de autistische kenmerken meer naar boven. Heel veel woede/driftbuien, ik word continu geschopt, dus ik moet echt oppassen dat ze mijn buik niet raakt. Ook rent ze gewoon de straat op, luistert slecht tot niet, eet slecht en kat alleen maar op me. Lichamelijk gaat t goed met me maar ik merk, zeker omdat ik alles nu alleen thuis doe natuurlijk dat ik er emotioneel wat doorheen zit.. Maar goed. Morgen 39 weken.. Hopelijk duurt t niet nog 2 weken.. Afwachten maar.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pittig Guusje! Valt niet mee...

O hier alles nog rustig (helaas)
    Heel af en toe harde buiken, dan vaak wel pijnlijk, straalt door naar rug. Maar zit nog op t wachtbankje hoor.
    Hoop dat t toch wel snel doorzet...

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Net enorme lage rugpijn, maar lijkt nu weer weg te zakken.

Kimberly, heftig hoor! Flink manneke, lekker genieten van jullie Damon!

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: pittig hoor. Zeker nu je alles alleen moet doen.

Hier ook op het wachtbankje nog steeds. Ben ook ontzettend moe. Ga zo nog even eten en dan denk ik in bad liggen. Hoe weinig het kindje van de week bewoog, zo beweeglijk is het nu. Gelukkig maar, als het nu dan ook goed gaat liggen.

Ga vanavond ook op tijd naar bed. Hopen dat ik beter slaap als afgelopen nacht. Verwacht dat ik nog wel even op het bankje moet zitten. Hoop dat ze maandag in ieder geval kunnen strippen, ook al ligt het kindje niet helemaal goed.

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nienke, herkenbaar, nu ook weer een druk manneke, 2 dagen geleden lag ik nog aan de ctg omdat ik hem niet meer voelde.. Geeft zoveel onzekerheid, liever druk! Heerlijk een bad.. Ben jaloers!

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pfff die stomme hormonen, ik ben soms zo verstrooid!

mijn vriend zijn broertjes zijn jarig geweest en er wordt dus vanavond een surprise party voor hun georganiseerd.
    (ga ik trouwens lekker niet naartoe ;) )

Wij hebben met de familie een groepsapp.

nu was ik met een vriendin aan het appen over die party... hoelaat begon en waar het is...

en op dat moment wordt er door iemand iets gestuurd in die familie app.

dus ik open die familie app, en ondertussen begin ik mijn reactie naar die vriendin te typen. druk op verzenden... SHIT.

ik stuur gewoon in die familie app de tijd van de surprise party en de locatie..
    dat lezen die broertjes dus ook!!
    gelukkig schoonzusje een snelle reactie dat mijn vriend even een biertje komt doen en er gelijk over heen gepraat.
    maar man wat voel ik me schuldig!!!

17. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje guusje, dat is zeker heftig!!
    Ik hoop dat het voor jou snel een beetje omslaat.

Citroen, snap dat je baalt maar dat doe jij toch zeker ook niet express! Gelukkig is het snel opgelost.. niemand wat door gehad verder?

Volgens mijjjjj is het hier begonnen .. heb om de 5 minuten zeer heftige krampen, die ik haast niet kan verdragen.. ojeeee hoe moet dat dan in hemelsnaam straks als ze nog heftiger worden? Ben er best wel bang voor nu .... ik kan ze vrij slecht 'opvangen' iemand tips?
    En wat nou als dit nog steeds voorweeen zijn?? Pfff stress slaat toe!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oeh spannend bloemetje! hou ons op de hoogte...
    en meid... je kan het!!
    heb je je vk al gebeld? misschien kan ze even langskomen om te voelen of je al ontsluiting hebt?

zoals ik net als zei heb ik de hele avond al erge pijn in mijn onderrug.
    mijn moeder zei al misschien zijn het wel lichte rugweeen, maar is die pijn constant... als ik er naar google zegt de 1 dat het constant is en de ander dat het net als een wee komt en gaat.
    als ik zit lijkt het weg te zakken...
    ik hoop dat het misschien vannacht komt ;)

de broertjes hebben gelukkig niks door gehad, verrassing gelukkig niet verpest ;)

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Bloemetje: hoop dat het doorzet. Spannend hoor, bij twijfel gewoon de vk bellen. Die kan je ook helpen met wegpuffen van de weeën.

Citroen: heb gelukkig geen ervaring met rugweeen. Dus kan je hiermee niet helpen.

Ga lekker slapen, hoop dat het beter gaat dan gisteren. Alhoewel er op het moment van alles Door mijn hoofd gaat.

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @Citroen: oeps, ach joh kan gebeuren!
    Rugweeen die ik had, kwamen gelijk met de harde buiken/buikweeen
    Maar geen idee of dat 'moet'

@Bloemetje: oeew spannend! Probeer goed te blijven ademen en ontspannen!

Deel Deze Pagina