Bloemetje: ga in kleermakerszit, doe je ogen dicht. Tussen de weeen door lange adem vanuit je buik. Als er een wee komt, 3x korte adem, 1x lang, dan vanuit je borst ademen. Probeer dit zo aan te houden! Succes meis, je kan t!!
Citroen, rugweeen hoeven niet te voelen als golven, buik weeen die voel je wel echt als golven aankomen. Bloemetje bij mij hielp de foetushouding heel goed en misschien staan en dan bukkend op de bed leunen. Probeer niet 'bang' ze zijn maar ze langzaam te ervaren. Vooral niet je adem inhouden. Heel veel succes meis!!! Guusje hoop dat je een beetje bent bijgekomen, hier vandaag ook hele drukke meiden gehad, hebben nu van die loom elastiekjes gehaald dus morgen hebben ze een taak. Hier in mn buik rommelt het, veel kramp en voel het hoofdje zo lekker duwen. Erg pijnlijk! Ik ben wel blij dat we juni hebben gehaald, verspreid alle verjaardagen zo lekker haha. Slaap lekker meiden
Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Jeanine1985 - 21-05-2014 Luuk Wendy424 - 22-05-2014 Nigel Maria6 - 23-05-2014 Xavi Kimberly1989 - 30-05-2014 Damon
@wishful: gewoon alweer een maand verder. Gaat zo hard! Sorry viel me ineens weer op. Eind april bevallen haha
Zo ff het lijstje naar boven gehaald en aangepast... Heb de afspraken er niet meer ingezet hoor! Vond het vooral ff belangrijk dat Kimberly dr jochie een plekje kreeg op de bevallen lijst Dat is ook heftig hoor Guusje! Knap dat je het zo goed vol houd! Veel respect voor jou! Bloemetje, voor over gebukt (bolle rug) op een krukje onder de douche en dan de straal er rustig over heen laten lopen, dat hielp bij mij weer heel goed! Maar zoals je leest heeft iedereen zijn eigen manieren... Neem iig een houding aan die jij het prettigst vind, al is dat op je kop staan... Als het voor jou werk... Doen!!! suc6 meid! You can do it!!
Goede morgen, hoe zijn de nachten gegaan? Ik heb erg gebroken geslapen, en veel last van mn buik. Echt weeen zijn het niet meer laatste ongemakken denk ik. Morgen moet ik naar de vk. Gelukkig komt morgen ook mn moeder weer, kunnen we even mn huis doen.
Aahh lief Sunset!! Bloemetje, rugweeen waren voor mij amper op te vangen, behalve met heeeeeel veel puffen en tegendruk can vriend zn vuist in mn onderrug.. Heb me tijdens de bevalling heel schuldig gevoeld, omdat híj zo hard moest werken hahahah Ben erg benieuwd wie de volgende is meiden! Hoop dat jullie snel jullie kleintje vast houden!!
Hier een goede nacht gehad, ben wel nog steeds ontzettend moe. Heb bijna geen puf meer om iets te doen. Morgen naar de vk, ga aangeven dat ik er ontzettend klaar mee ben en natuurlijk bespreken hoe het nu verder moet nemen het kindje niet met goed ligt. Ben zo bang dat het dadelijk een ks wordt.
Nog rustig hier Redelijke nacht gehad. Vandaag 40+3, hoop dat t vandaag begint. Zelfde termijn als bij zoontje. Maar hou afspraak dinsdag en strippen maar in achterhoofd, kan t niet tegenvallen...
Morning dames, Hier alles wel oké, dochtertje was helaas wel erg vroeg wakker maar ja. Hoe zou t met bloemetje gaan..? Zou ze al bevallen zijn? Ben benieuwd!!
Hee meiden VK is net geweest, heeft een 2e poging gedaan met strippen. Zoiezo a.s. Dinsdag naar de gyn voor een gesprek en standaard controles ivm het inleiden en als de kleine pop er dan nog niet is wordt ik vanaf woensdag ingeleid zodra er plek is. Wel een hele geruststelling 😊
Citroen: Een geruststelling dat je woensdag wordt ingeleid. Hier morgen naar de vk om 15.45. Gevraagd of sara bij een vriendinnetje mag spelen. Als ze gaan strippen wil ik liever niet dat ze er bij zijn.
@citroen: o wat een fijn vooruitzicht! @nienke: daar zeg je wat! Helemaal niet over nagedacht! Kleine vent gaat dinsdag ook mee naar vk en evt strippen.. Hmmz