Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zou er dan geen aandacht verder aan besteden. Als hij aan het spelen is zal hij het wel niet merken.

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoop nog altijd dat de kleine voor dinsdag komt...
    Tis miss een leuk kado.. Maar toch liever niet op mn verjaardag...

3. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Puf over moe gesproken , ben net weer wakker!

Echt mega pijn in mn heupen, niet te harden. Baby is heel rustig vandaag bijna geen beweging. Net al ff geluisterd, wel een flinke hartslag dus denk dat het ook ff in de rust stand is.

Ik word echt helemaal gek van de appjes, reageer ook niet meer. Iedereen heeft maar ff geduld.

Ik mag ook morgen, om 14.00 uur. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik heb de laatste paar keer een stagiare gehad, hele aardige meid, maar ik heb liever niet dat zij me inwendig onderzoekt. Gelukkig staat het allemaal in mn geboorteplan dus vriendlief zal dit echt nog wel even kenbaar maken.

Citroen heb je al vorderingen meid?

4. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat is het rustig hier meiden...

Stilte voor de storm misschien? :D

Vanmiddag om 15.00 uur gestript door de verloskundige, had toch al wel 2 cm ontsluiting... Dus onopgemerkt is mijn lijf al wel bezig geweest. en ze heeft een extra hard dr best gedaan zei ze haha... Het deed me trouwens helemaal niet pijn, ja oke... Prettig is anders maar om het nou echt pijnlijk te noemen...

En nu?? Afwachten maar denk ik? Het rommelt wel wat, en heb wel wat menstruatie achtige krampen maar niet echt dat ik denk van ohw help...

Ik heb ook ook helemaal geen ervaring met strippen... Wanneer gaat zoiets doen wat het moet doen? Als het al doet wat je er van verwacht teminste.. Haha

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Mooi dat het strippen gelukt is sunset.
    Tja ik weet het niet wat je moet voelen en wanneer enzo. Ik had ook na de tijd heel erg menstruatie krampen en last van m'n rug enzo maar het heeft verder niks gegaan.

Ik voel me nu ook nog wel hetzelfde na vanmorgen. Behalve dus die menstruatie pijn in mijn buik en rug.
    Ik verwacht niet al te veel meer van het strippen en kijk uit naar het inleiden... En als ze dan voor die tijd toch nog spontaan komt is dat mooi meegenomen 😉

De kleine was hier de hele dag super rustig, tot een uurtje geleden. Nu is het weer disco tijd daarbinnen haha.

Ik denk dat de gyn het dinsdag ook wel bespreekt maar ik zat te denken over de pijnstilling met de bevalling. Een ruggeprik of zo'n pompje dat ik zelf kan drukken. Wat is prettiger? En wat zijn de voor en nadelen van beide...
    Het lijkt me namelijk heel akelig als je pers weeën krijgt maar geen pers drang hebt.

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik had ook morgen mogen laten strippen maar kans dat kleine dan op dinsdag wordt geboren leek mij groter.

Pijnmedicatie heb ik geen ervaring mee. En wil ik eigenlijk ook noet krijgen haha

7. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Ik ga voor het pompje. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik had bij de eerste echt veel pijn en ben bang dat dat me nu gaat remmen.
    Laat je goed voorlichten, over het algemeen stoppen ze de ruggenprik om te zorgen dat je goede persdrang hebt.

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Heb twee keer pethidine prik gehad. Maakt je een beetje suf en haalt het scherpe randje eraf.
    Verder geen ervaring met pijnstilling.

9. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ik heb aangegeven geen pijnstilling te willen tenzij het echt ondraaglijk word..... Mijn persoonlijke pijngrens ligt nog al hoog, bij mijn zoontje waren alleen de persweeen ondraaglijk voor de rest vond ik de menstruatie kramp die ik maandelijks had vervelender haha...

Hierdoor ging ik ook pas met 8cm naar het ziekenhuis omdat ik dus niet echt door had dat het stond te gebeuren.

Als ik pijnstilling kies dan ook het pompje.

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik ga er ook voor om zolang mogelijk zonder pijnstilling te doen, liefst helemaal niet.
    Maar als ik het niet meer volhou vind ik het wel fijn om dan te weten wat ik wil... Dinsdag maar even met de gyn bespreken 😉

11. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik heb een ruggeprik gehad en kan dat iedereen aanraden. Ik heb 4.5 uur een weeenstorm gehad en was helemaal op. Met een rugggeprik voel je niets meer en kan je wel tot rust komen, het voordeel is dat je je benen en alles wel gewoon voelt alleen de weeen niet. Bij mij was het zo dat in bij volle ontsluiting de weeen weer begon te voelen door de ruggeprik heen dus op een gegeven moment weet je wanneer je persen moet. Ik kon door de prik zo goed als uitgerust aan het persen beginnen.

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Net wel de slijmprop verloren. Nu zegt dat niks over wanneer de bevalling begint, maar het is toch iets. Morgen maar even aan geven bij de vk.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    He jammer... Ik hoopte op babynieuws!! :D

Ik heb ook een ruggeprik gehad bij mijn dochtertje, was erg prettig, alle pijn in 1x verdwenen! Hen wel bijna 2 weken niet kunnen liggen/zitten van de pijn in mijn rug. Werd misselijk van de pijn zo heftig was het. Dus ik wil liever niet dit keer een ruggeprik, maar ik ga dit woensdag ook even bespreken met de gyn.

Wilt iemand me in t lijstje zetten voor woensdag? Thanks!

14. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helloo ladies!!
    Hier ook 'eindelijk' ;) bevallen van onze allermooiste zoon Lenn Jevi!
    Het was een super pittige bevalling en zal er niet te veel op ingaan .. maar het was het allemaal waard!! Wat een mooi en perfect babytje hebben wij gekregen.. jeetje
    We moeten nog 48 uur in t ziekenhuis blijven maar we maken t verder goed!

Who's next???? :)

15. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Gefeliciteerd bloemetje! Wat een leek naam. Ik hoop dat het je ' mee' gevallen is en datje nu lekker kan uitrusten. Geniet ervan meis!!!!

16. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Gefeliciteerd bloemetje!!! Ook al een pittige bevalling.. Hoop voor de volgende op een makkelijkere ;)
    Geniet van je zoontje!! Mooie naam!!

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Gefeliciteerd bloemetje. Geniet lekker van je manneke. Lekker genieten.

18. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Gefeliciteerd Bloemetje!! Goed gedaan!!

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009