Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @sunset: wauw spannend! Succes! Nog ff

@guusje: jeetje dat is ook wat. Behoorlijk pittig zo. Hopelijk snel wat duidelijkheid in gesprek met gyn

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: spannend hoor, ben benieuwd wad ze morgen te zeggen heeft.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Guusje wat vreselijk voor je. Hoop dat er een duidelijk plan komt.

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Guusje, dit is niet klagen meid! Het is heel begrijpelijk! Goed voor jezelf opkomen, misschien kunnen ze je helpen want dit is natuurlijk ook niks zo!

Sunset zal wel druk aan het puffen zijn nu!

Jeanine wat fijn dat luuk het zo goed doet!

Ik zit hier lekker in de zon, parasolletje op.
    Morgen 11 uur bij de gyn zijn voor et gesprek en wat standaard onderzoek. Vriendlief is gelukkig de hele dag vrij morgen.
    En dan overmorgen de grote dag ( duimen jullie voor mij dat er geen spoedgevallen tussen komen 😉 dat zou wel een hele grote domper zijn dan)

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thans meiden, ik ben ook erg benieuwd. Aan de ene kant wil ik alles op zijn beloop laten gaan maar aan de andere kant trek ik t gewoon niet meer.. Vuurtje raakt op..

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Citroen, bij mijn dochtertje kwam er ook een spoedgeval tussen maar ik mocht me wel 2 uur later melden. Dus mocht dit zo zijn zul je wel later op de dag geholpen kunnen worden, spannend hoor, aftellen nu!

Fijn dat Luuk t zo goed doet Jeanine, lekker genieten zo!

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Guusje ik herken je gevoel heel erg goed! Ik heb de afgelopen week ook heel wat huilbuien gehad.
    Ik voelde me namelijk eerst zwak dat als ik voor inleiden zou kiezen, een soort falen. Waarom kan ik niet nog even doorbijten en de natuur z'n gang laten gaan?!

Ik heb dit ook besproken met mijn vriend en mijn moeder, en zij hebben ook duidelijk gemaakt dat het niet falen is.
    Want mijn zwagerschap was al niet fijn, en nu dit laatste stukje ook nog zo. Als ik het op z'n beloop laat ben ik straks na de geboorte helemaal kapot en kan ik misschien niet eens van de kraamperiode genieten.

Later heb ik het ook met de VK besproken. Die heeft meteen gereageerd dat ik het niet als negatief moet zien. ze zei dat zij ook van mening zijn dat inleiden voor mij een goede optie is en dat zij ook zien dat het teveel wordt. ze zei: als wij het niet nodig vinden om in te leiden zullen we het echt niet promoten, maar bij jou is het gewoon klaar nu. En als we het niet nodig hadden gevonden hadden we het echt niet uit onszelf aangeboden.

Dus meid, denk ook om Jezelf! Jou kleine mannetje heeft straks liever een relaxte mama die kan genieten dan een mama ie er doorheen zit omdat ze niet goed op zichzelf heeft gepast.

Dikke knuffel voor jou!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dank je wel lieve Citroen, en ja, ik ken t gevoel nog van toen bij mijn dochtertje.. Toen had ik ook zo'n faal-gevoel. Maar achteraf blij geweest met die beslissing want ik was ook toen helemaal op.

Ik ben benieuwd wat we morgen gaan bespreken, ik hoop dat er een oplossing komt want mijn dochtertje heeft ook een relaxte moeder nodig natuurlijk en ik sleep me nu echt door de dag heen.. Plus met die duizelingen vind ik t eng om op de fiets etc te stappen maar ik moet wel want ik heb geen rijbewijs. Ook ben ik bang dat ik een x echt flauwval en dan op mijn buik terecht kom ofzo..

En deze vermoeidheid heeft ook te maken met de MS den ik want over t algemeen slaap ik nog wel goed..

9. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ooh guusje meid een hele dikke knuffel. .
    Ik vind het heel begrijpelijk!
    Op naar morgen hopelijk snel een plan!

Citroen jij ook een warme knuffel meid
    Ook voor jou nadert het einde gelukkig;).
    Ik weet nog dat je net als mij zo ziek was tijdens de zw..
    Houd nog heel ff moed meid. .
    Je kunt ut.. juist jij!

Sunset heel veel s6 vandaag. .
    Op naar weer een klein wereld wondertje:)

Andere meiden zwaai zwaai

10. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ach guusje! Hopelijk morgen fijn nieuws voor jou! Tis ook hartstikke zwaar wat je nu doormaakt zeg!!

Abygail wat zei de vk?

Citroen, spannende dag morgen en fijn dat je gerustgesteld bent dat het geen falen is om ingeleid te worden!

Sunset zal inmiddels der baby wel vasthouden!

En heel benieuwd naar Nienke!!

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: ook ik herken het gevoel. Wilde zo graag na al twee keer te zijn ingeleid, dat het een keer uit zichzelf zou beginnen. Maar ook ik raak op en na de bevalling is het nog vermoeiend genoeg.

Citroen: dikke knuffel

Net gestript en man wat heb ik er dit keer last van. Lijkt wel of de onderkant eruit valt.
    Verder besproken dat ik niet tot 42 weken wil doorlopen. Dus woensdag consult en Ctg. Proberen ze nog een keer te strippen om vervolgens donderdag of vrijdag te worden ingeleid.
    Ben ondanks ik zo graag wilde dat het uit zichzelf begon, heel erg opgelucht dat ik deze keuze heb gemaakt.
    En ik vergeet het belangrijkste te vertellen, kindje lag weer in het bekken :D

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @nienke; o dat is een geruststelling zeg!

Hier hoop ik nog steeds dat kleine voor morgen komt maar heb nog weinig hoop.
    1e kwam vanzelf, baal dat de 2e dat miss niet doet...
    Ik wil ook niet tot 42 wkn lopen ivm slecht slapen door bekkenpijn.
    Vroeger dacht ik; o lekker slapen
    Nu denk ik: o hel we mogen weer...
    Kan niet goed zijn he

Morgen 12:15 naar vk ter controle en strippen

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sam: ga duimen voor je dat morgen het strippen wat doet.

Hier nog rustig, af en toe een harde buik.

14. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Vandaag vk geweest, bij mij is het kindje weer uit het bekken gefloept.
    10 juni moet ik weer en als het er dan niet is wordt het ook strippen.

Nienke en citroen , het gevoel van machteloosheid is nu wel genoeg geweest, en falen is het zeker niet. Elke baby verdient een goede mama, en als mama dan op deze manier goed voor zichzelf moet zorgen is dat zo. Guusje dikke knuffel, ik hoop datzelfde snel iets voor je kunnen doen.

Respect voor de mama.s die kiezen voor inleiden!

Kimberly hoe is het bij jou? Bevalt de kraamzorg?

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dank je abigail. Weet ook dat dit de beste keus is, maar blijft lastig.

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nienke, ja zo machteloos sta je dan he, t gevoel dat je lichaam faalt.. Maar goed, falen doen we eigenlijk niet want we zijn al 9 maanden de broedplaats van onze uk, en die doet t goed en daar mag je ook best trots op zijn toch? We moeten proberen t positieve te blijven zien, en bevallen gaan we hoe dan ook, en ben je al deze ellende ook weer zo vergeten.
    Wel heel fijn dat de uk is ingedaald!

Abygail; balen dat ie er weer uitgefloept is, heeft mijn manneke dus ook gedaan.. Niks aan te doen helaas, wel irritant he!

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: we zorgen gewoon te goed voor ze.

Abigail: bij mij ook eruit geflopt, gelukkig lag het vandaag weer goed.

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Veel te goed! Haha ze willen er niet uit.

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat is t stil hier..

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou he...

Ik ga zo mn bedje in denk...
    Soms harde buiken, maar ga ze niet timen. Elke keer als ik dat wil doen dan stopt t ermee hahaha

Deel Deze Pagina