Wat een eigenwijsjes zijn die kleintjes hier zeg... De 1 floept uit het bekken, de ander er weer in... En ze blijven maar zitten! Haha Vandaag is gelukkig voorbij, weer een dag dichterbij woensdag 😊 morgen naar het ziekenhuis voor de nodige voorbereidingen. Hebben jullie ook nog tips over dingen die ik moet bespreken of vragen die ik moet stellen over de inleiding? Lekker koesen meiden!
Ik heb 1 tip vraag of ze in het infuus in je arm doen ipv in je hand. Ik had met persen heel veel last van het infuus in me hand omdat je je hand niet goed kan buigen
Sam hier ook harde buiken, na het douchen alleen maar erger geworden. Mijn vriend vragen of hij zo mn rug wil masseren, dat geeft misschien een beetje ontspanning. Wendy bedankt voor de tip! Daar had ik echt niet over nagedacht. Citroen je zou het kunnen hebben over pijnbestrijding en hoe snel en hoe lang dit kan worden toegediend. Denk ook aan bijvoorbeeld stagaires enzo, hoe sta je daar tegen over? Mag je uit bed? Douchen? Skippybal? Guusje het was idd even stil ik was ff geindoctrineerd door gtst, csi en suits. Das mijn maandag haha mis blacklist nu al! Ikheb bij mijn meisje een circelvlecht gemaakt, hoopdathet lukt de foto erbij te krijgen. Oew en heb een tip voor na je bevalling. Vraag iemand een krant tekopen van die dag!
Wauw wat een kunstwerk abygail!! Mooi hoor! Mijn dochtertje blijft nooit stil zitten, ik krijg net aan haar haren geborsteld met een hoop gegil en hooguit een speltje of haarband maar dan is t wel klaar! Kan niet slapen.. Mijn benen zijn enorm heet!
Pff hier nu pijnlijke harde buiken om de 5 min.. Vanuit het niets ineens weer... Ff aankijken dus Man maar ff laten slapen Mochten jullie niks meer horen, ben ik in slaap gevallen. Hihi
Sam: en hoe is het bij je, inmiddels je kleintje in je armen. Giet heeft het strippen niks gedaan. Dus we wachten rustig de afspraak van woensdag af. Is kijken hoe we deze dag gaan doorkomen.
Hier mijn verhaal, Gistermiddag 2 juni ben ik de trotse mama geworden van een dochter Lana. Zondag middag was ik gestript door de verloskundige... Naar mijn gevoel had dit erg weinig gedaan... Toen ik maandag op gewoon op de controle afspraak kwam wilde de verloskundige wel ff voelen of het strippen echt niets had gedaan... Tot mijn en haar verbazig voelde ze al een ruime 5 cm ontsluiting en alles voelde zo gunstig en soepel zei ze dat ze voorstelde mijn vliezen te gaan breken. Iets wat volgens protocol niet gedaan word voor de 41 weken maar met oog op de uitvaart en hoe het daar "down under" voor stond zeg maar was de kans heel groot dat ik anders vandaag... De dag van de uitvaart had moeten bevallen. Om 11.40 zijn mijn vliezen gebroken, en begonnen de weeen al erg snel op gang te komen... Heb ze heerlijk op kunnen vangen onder de douche...dit was echt een verademing! Toen de verloskundige na een uur kwam kijken hoe het er voor stond had ik al 8 cm en een half uur daarna 9,5 en mocht ik al mee gaan persen! Na een half uurtje persen is Lana geboren om 13.50 dus de hele bevalling heeft nog geen 2,5 uur geduurd! Vond het echt super snel gaan maar ook is het een hele fijne bevalling geweest... Geen ernstig pijnlijke weeen gehad heb alles heel goed en rustig op kunnen vangen, het persen ging ook zo goed dat ik echt door de pijn van de weeen heen kon duwen, heb alles zonder pijnstilling gedaan wel een klein knipje gehad! Lana is namelijk een flinke tante 3700 gram en 54 cm lang!! 3 uurtjes na de bevalling lag ik al weer heerlijk tevreden in mijn eigen bedje! Lana doet het super goed! Dr grote broer is helemaal trots op dr en wil dr alleen maar kusjes geven... En wij voelen ons gezegend!! Wat een mooie roze wolk is dit zeg!! Meiden op het bankje, ik hoop ook dat jullie heel snel aan de beurt mogen zijn en jullie mooie baby's in armen mogen sluiten!!
Wauww Sunset! Dat heb je snel gedaan!! Gefeliciteerd met je dochtertje!! Geniet ervan!! En ook al zo'n mooie, lange baby hihi.. Ben ik niet de enige hahaha Sam, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Snel gedaan meid!! En toch ook nog op je eigen verjaardag! Hij wilde gwn wachten om jou te verrassen voor je bday! Dus ook daarvoor: gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Nienke, wat balen dat het strippen toch niet echt zn werk heeft gedaan! Had het zo gehoopt voor je!! Abygail, mooie vlecht zeg! Creabea!! Hoe gaat het met jou nu? Las ook iets over harde buiken enzo toch? Citroen, succes vandaag! Wie weet is morgen dé dag!! Guusje, hoe ben je de nacht doorgekomen? Hier gaat het allemaal wel wat beter nu.. Zat echt niet lekker in mn vel.. Die bevalling heeft er echt ingehakt. Gaf Damon de borst en dan weer weg, werd zenuwachtig als ie wakker werd, want slapend is ie natuurlijk rustiger en kan ik ook gwn rustig blijven zitten.. Hij was onrustig omdat ie niet genoeg voeding binnen kreeg, dus voed ik nu met hoedjes en echt een dik tevreden baby! Downunder gaat het Mwahh.. Flinke aambei(en) en die hechtingen die nog wel zeer doen, maar met flink koelen en paracetamol komt het wel goed.. Fijne dag meiden!!
Sunset: gefeliciteerd met je kleine wondertje. Ga er lekker van genieten. Sam: jij ook gefeliciteerd. Geniet lekker van jullie kleine wondertje.
Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Jeanine1985 - 21-05-2014 Luuk Wendy424 - 22-05-2014 Nigel Maria6 - 23-05-2014 Xavi Kimberly1989 - 30-05-2014 Damon Eric Bloemetje1990 - 01-06-2014 Lenn Jevi Sunsetmiffy- 02-06-2014 Lana Sam4Hope - 03-06-2014 Gale