Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Wow wat een spetter!!!!

Jullie maken me jaloers hihi

Fijn dat ze nog even bij je is geweest kimberly, zat al stiekem te neuzen tussen de kaartjes op de praktijk hihi.
    Lekker verder herstellen en genieten van je kleine ventje!

Citroen nog niet gespot? Hoop dat het voor haar dan nu ook echt zover is.

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Redelijk rustig hier meiden.

Zal mn verhaal ff typen voor jullie...
    Moment

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wendy: wauw!!!! Wat een spetter!! En mooi koppie haar zeg, prachtig!

Hier: nu best wel flinke harde buiken, die best wel pijnlijk zijn, moet ze weg puffen. Nog niet heel heftig maar t rommelt zeker heel goed. Net lekker gedouched, nu op de bank te wachten totdat manlief thuiskomt met sunday, nog even genieten voor t harde werk! Haha! Misschien zet t wel door vanavond, ik hoop t!!!

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Guusje: spannend hoor, hoop dat het allemaal doorzet.

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hele avond had ik nergens last van. Ben naar bed gegaan maar kon niet echt slapen. Rond 00:30 werd ik toch wakker, lichtelijk gedut. Om 00:37 voelde ik de 1e echt pijnlijke harde buik wat doorstraalde naar mijn rug. Bleek gewoon om de 5 min terug te komen! Man laten slapen tot 01:30 ongeveer, toen werd het te pijnlijk om 'alleen' te doen zonder tegen iemand te kunnen kletsen.
    Tegen 01:45 de vk gebeld, welke adviseerde gelijk naar zkh te gaan (poliklinisch) dus ik vriendin gebeld welke rond 2u met man voor de deur stond. We waren om 2:15 in zkh, had toen 5cm ontsluiting en wilde ze al vliezen breken maar wou ik nog niet. Aangezien ik bij de 1e toen gelijk in weeenstorm kwam. Uurtje aangekeken en weeen werder pijnlijker en heftiger. Merkte dat ik vooral de buikweeen moeilijker op kon vangen dan bij de 1e, deels door de bekkenpijn. Toen al 8cm en hebben ze de vliezen gebroken.
    Toen bleek dat hij in het vruchtwater had gepoept en werd het 'medisch'.
    Ander personeel erbij etc. Apparatuur voor hartslag aangesloten etc maar kreeg vrijwel direct persweeen. Maar mocht nog niet mee persen (hel!) moest op mn zij liggen en toen kon ik de weeen helemaal niet meer opvangen. Dus was ff flink doorbijten.
    Omdat t zo snel ging mocht mijn eigen vk het 'afmaken'. Of liever gezegt, de stagiaire, wat een topper!
    Na 2x persen was hij er al! Dat om 4:04u. En deed het gelijk goed! Observatie was niet nodig. Rond 10u gingen we weer naar huis.
    Paar inwendige hechtingen rijker maar daar heb ik totaal geen last van!
    En uiteraard zonder pijnstilling want dat vind ik maar niks. Hou graag de controle :)

Zo... Genoeg? Haha

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Lieve meiden, even een berichtje van mij. Wij zijn vanmorgen trotste ouders geworden van onze prachtige dochter Esmee! Het gaat super goed met haar en we zijn helemaal verliefd.

Kort verslagje:
    het begon om half 2 afgelopen nacht een beetje. Half 4 zetten de weeen goed door. Half 6 was de verloskundige bij ons en toen had ik 5 cm onsluiting. Kwart voor 7 in het ziekenhuis aangekomen had ik al 9 cm, en door het onderzoek kwam de 10e cm ook gelijk. Dus toen mocht ik gaan persen en 7.40 uur is ze al geboren. ☺️

De hele bevalling was kort maar krachtig. Doordat het allemaal zo razendsnel ging was er ook geen tijd meer voor pijn stilling dus alles op eigen kracht gedaan. Ik vond et erg heftig op het laatst en vooral de pers weeën. 2 kleine scheurtjes die zijn gehecht.

Wij zijn in de wolken 💕

7. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd citroen! Wat is het snel gegaan. Nu lekker herstellen en vooral heel veel genieten!

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: van harte met jullie dochter. Ga er lekker van genieten. We vonden het al zo stil rondom jou.

Blijven er niet heel erg veel over dames.

9. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Geweldig nieuws citroen! Gefeliciteerd! Weer een baby rijker! Geniet dr van!!

Ff een vraag voor de al bevallen dames! Hoe zit het bij jullie met de naweeën? Ik word er echt gek van! Ze doen zo veel pijn dan ik ze gewoon moet weg puffen... Echt mijn bevalling was er nix bij. De verloskundige zegt dat ze zo heftig zijn door de snelle bevalling, en mag gewoon parcetamol en zelfs ibrubrofen als ik het niet trek... Het helpt allemaal wel iets icm een warme kruik... Maar my ohw my!!!

Wie heeft er een gouden tip?

10. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Gefeliciteerd citroen!! Wat een supersnelle bevalling! Ik ben jaloers!!
    Gauw genieten van je kleine meisje!!

Sunset, hier (nog) geen last van naweeën, maar ze zeggen dat je er bij meerdere kids meer last van hebt dan bij een eerste..maar echt erg dat je er zo'n last van hebt! Hopelijk is het maar van hele korte duur! Dikke knuffel!

11. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Pff meiden ik lig wakker...

Gelukkig bestaat er tlc. Vriend ligt te ronken en kon echt niet meer in slaap komen. Ben lekker gaan douchen en nu maar verkast naar de bank

12. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahaha Abygail, hier ook wakker door vriend en baby die niet wil slapen, behalve nu op mn borst (maja, dan slaapt mama niet)..
    Sterkte! hopelijk val je zo nog in slaap!

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Gefeliciteerd citroen met de kleine dame!
    Snel gedaan hoor. hopelijk snel naar huis.

Hier wakker omdat ze de fles wilde. Maar ik ga weer slapen....
    succes dames die wakker liggen.

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hier op tijd wakker, ml gaat met dochter naar het zwembad en nu is de kleine man een beetje onrustig gehouden. Dus maar even kijken of hij nog even in slaap valt.
    Moet om 11.00 in het zkh zijn. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen en of ze gaan strippen. De vk zwei dat ze dat af en toe niet willen doen. Dan mocht ik hun beken en deden hun het nog een keer.

15. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Spannend Nienke!!! Mn duimen Draaien weer!!

16. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Spannend Nienke!! Ik duim mee

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ooh citroen van harte meid met jullie dochter esmee. .
    Geniet ervan. . Hopelijk al thuis of vandaag naar huis?

Nienke heel veel s6.. Hopelijk strippen ze in het ziekenhuis wel zodat je niet weer na de tijd na de vk moet om daar te strippen. .
    Ik duim weer voor je!

18. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd citroen! ! Geniet van je meisje!♡♡♡

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @sunset; naweeen, praat me er niet van! Man o man! Hier ook aan de paracetamol, maar helpt niet. Moet ook puffen, zeker bij het voeden! Enige voordeel is dat bm snel krimpt!

@citroen: wauw, ook snel! Gefeliciteerd met je dochter!

20. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nienke!! Betekent radiostilte dat je bezig bent?! :D

Deel Deze Pagina