Hier een pittige nacht, wilde niet echt slapen.. Had last van zn buikje geloof ik.. Dus kort geslapen, maar wel blijven liggen en vriend uit bed laten gaan voor de kraamzorg.. Morgen is de laatste dag dat ze er is.. Wel erg jammer, van mij mag ze bij me komen wonen hahaha
Wauw mooi hoor fleur, wij hebben woensdag een newborn shoot. Ben heel benieuwd! Esmee viel wat te snel af, zat al op meer dan 10%. Dus daarom heb ik haar even wat bijvoeding gegeven (afgekolfde melk) en nu is ze sinds gister gelukkig in 1 dag van 3215 naar 3290 gegaan 💕😄 borstvoeding is goed op gang nu, het stroomt er soms gewoon uit haha. Stuwing is wel vervelend. Maar het meest last heb ik van m'n onderkant. Daar zitten een aantal hechtingen omdat ik 2 kleine scheurtjes had. Vooral als ik ga staan nadat ik even heb gezeten doet pijn. En ook zitten op de wc doet zeer en het plassen en droogdeppen voelt ook niet fijn. Hoe is dat bij jullie? Iemand tips? Abigail even een dikke knuffel voor jou meid!
Mooie foto fleur! Citroen, geen tips voor je helaas! Zelfde probleem hier nog steeds.. Hoop dat het snel beter gaat! Abygail, denk aan je meid! Nog ff volhouden!
Hier nog steeds alles rustig, weet het echt even niet meer. Rot om te lezen van de 'ravage' down under, in plaatd van afdeppen gewoon schoonspoelen? Of anders misschien vochtigtoiletpapier? Kimberly bij jou al beter?
Hier ook 1 hechting die begint te trekken en daardoor druk bij op wc zitten. Enige tip die ik heb is idd op een iets hardere ondergrond zitten. Ff vervelend met zitten maar helpt hier zoveel beter! Als ik lang op de bank heb gezeten heb ik veel meer last! Bij 1e had ik veel uitwendige hechtingen en flinke zwelling etc, toen hielp spoelen onder de douche goed (als ik moest plassen) en koelen! (Zakje jam invriezen) Gale vanmiddag lekker in zn bedje geslapen! Daarstraks in badje en beide borsten (ja hier ook lekker op gang, fijn die stuwing haha) en nu weer in zn bedje. Hopelijk went hij zo voor de nacht!
Citroen leuk ook een shoot ! Ik had de eerste week een lauw warm flesje water naast het toilet staan en daar spoelde ik mee tijdens het plassen en anders onder de douche
Hier nog geen shoot gepland. Met welke leeftijd is 'gebruikelijk'? Heb eigenlijk geen idee Vriendin van mij doet hem, maar hebben t eigenlijk nog niet besproken
Een newborn shoot is volgens mij meestal tussen dag 5 en 10. Dan slapen ze nog lekker veel en hebben ze nog het meest dat ze in de foetus houding enzo willen liggen. Spoelen bij het plassen doe ik inderdaad al of bij veel last plassen onder de douche met de spoeier 😉 Hardere stoelen vind ik ook fijner, dan heb ik na de tijd minder last. S middags als ik even rust lig ik ook op bed zonder ondergoed. Dan broeit et niet zo en kunnen de hechtingen daar beneden even luchten 😉 Verder kost het denk ik tijd... Maar blijft rot Abigail dat het rustig is zegt niks meid. Ik had wel voorweeen 2 weken lang maar toen het begon was het ook heel plotseling... Lag gewoon in bed s nachts en in 1 keer voelde ik een soort kramp die ik nog nooit had gevoeld, heel anders dan het voorwerk. Dus eigenlijk juist heel fijn dat je geen last hebt van voorwerk, maar ik snap je frustratie hoor meis
Klopt. Hier was t ook rustig en begon ineens met flinke weeen! Pff heb hier een hele onrustige peuter.. Hele dag al slecht luisteren en nu niet willen slapen
Update: nog steeds rustig... Merk dat ik mezelf in de weg aan het zitten ben. Vorige was er met 40+4 dus dit is niet eens zo verwonderlijk. Eerlijk is eerlijk ik ben het gewoon zat. Straks maar eens lekker douchen, ondanks dat ik echt mn kindje graag wil zien ga ik ook steeds meer tegen de bevalling op zien. Ik ben echt in een bui om op te schieten haha
Nienke ik weet niet eens meer of ik je al heb gefeliciteerd, maar dan bij deze. Gefeliciteerd met jullie mannetje! 😊
Abigail balen joh zeker met dit weer. Maar bij mij was t ook rustig en ineens braken me vliezen. Snap dat je er tegenop gaat zien had ik ook dan duurt het echt nog max zoveel dagen is gewoon spannend
Pas toen de weeen begonnen waren dacht ik ineens: o crap, straks komt dat moment dat ik wil persen maar nog niet mag! Maar eenmaal in zkh niet meer aan gedacht
Wachten duurt lang he, Abygail... We herkennen denk ik ons allemaal in je verhaal... Ik heb de hele zwangerschap tegen de bevalling op gekeken hoor! Dit ook door zware bevalling van mijn zoontje, het is niet het meest makkelijkste en prettigste klusje wat er voor ons weg gelegt is... Heb ook nog nooit een vrouw "joepie ik mag bevallen" horen roepen.... hahaha Maar ja, ontspannen en het over je heen laten komen... Meer dan dst kan je niet doen, het moet dr toch echt uit! Ik ben echt moe vandaag... Zal wel door het warme weer komen ook! Straks nog ff de kleine meid voeden en dan lekker slapen, hopelijk denkt zij dr ook zo over