Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunsetmiffy

    sunsetmiffy Actief lid

    28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Goed te horen dat jack het zo goed doet!! Hoe gaat het met zijn wondjes? Genezen die ook al mooi?

    Lana nog 10 gram van dr geboorte gewicht af zelf ben ik al helemaal weer op de been en klaar voor weer mijn eigen ritme en dingetjes! Morgen laatste ochtendje kraamhulp en dan dinsdag de laatste keer de verloskundige op bezoek... Heerlijk mijn eigen leven weer terug! Zo aan toe☺️
     
  2. nienke18

    nienke18 Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Abigail: kom op meid nog even doorzetten.

    Ben gelukkig van dat erge zweten af. Heb ook gelijk die waterafstotende molton van mijn bed gehaald. En in plaats van zo'n matje heb ik op advies van de kraamzorg een oude handdoek in mijn bed.
     
  3. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Aahw abygail, zwaar zo met die warmte zeg! Kan je een beetje verkoeling vinden? Wanneer moet je weer naar de vk? En had je al iets bedacht voor strippen? Dat wilde je in eerste instantie Niet toch?

    Hier hadden we wel een goede nacht! Voeding om 2230, maar meneer was te wakker om te slapen, uiteindelijk om 0030 in slaap gevallen.. Om 0130 weer gevoed, 0230 in slaap en daarna om 0630 weer..
    Nu nog de avond ook gwn slapen en dan ben ik al zeer zeker tevreden!

    De kraamzorg is net weg! Vind het toch wel heel erg jammer :( was een super lieve vrouw en heeft me echt wel door de pijn heen gesleept deze week.. Maar we zijn er ook wel klaar voor om weer lekker een eigen ritme te krijgen.. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan!

    Ben zelf ook even naar buiten geweest en een stukje trap gelopen, dus herstel gaat eindelijk in een stijgende lijn!
     
  4. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Goed om te horen dst iedereen langzaam weer opknapt!

    Hier sinds paar dagen weer flink bekkenpijn, puur door trveel traplopen. Dus ff kijken hoe we het nóg minder kunnen doen.

    Gale ook aangekomen laatste 2 dagen! Trots gevoel dat bv nu wel lukt! Nog ca 100gr tot geboorte gewicht
     
  5. citroen

    citroen Fanatiek lid

    23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Haai meiden

    Met Esmee gaat het ook super!
    Gelukkig heeft het kolven en bijvoeden zijn werk gedaan. Gister was Ze al 75 gram aangekomen en vandaag weer 95!
    Ze hoeft nu dus ook geen bijvoeding meer.
    Vanaf nu mag ze ook naar buiten en we mogen snachts wat langer tijd tussen de voedingen proberen 😊

    Esmee haar navelstompje is er gister al afgevallen en dat ziet er heel mooi uit.

    De verloskundige heeft vandaag even naar mijn hechtingen gekeken. Dit ziet er ook allemaal heel goed uit gelukkig. ze heeft er ook een paar uit gehaald die wat begonnen te irriteren. Dus dat is ook een hele opluchting, dat irritante trekkerige gevoel is weg.

    Ze ligt nu heerlijk tegen me aan, echt genieten!
     
  6. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O lekker Citroen! Wat fijn dat ze aangekomen is. Hele zorg minder he?
    En fijn dat het met jou ook beter gaat!

    Is het bij jullie ook zo warm en benauwd op de slaapkamers? Poeh he!
     
  7. guusje27

    guusje27 Fanatiek lid

    16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aah Abygail, heb wel medelijden met je hoor.. Met dit vieze benauwde weer lijkt me de laatste loodjes heel zwaar!! Nog ff wijffie..

    Fijn dat alle kindjes t goed doen!!

    Jack heeft wel al een speentje.. Hij komt anders elk half uur voor een voeding en dat trek ik echt niet meer.. Vooral snachts. Hopelijk vannacht beter!

    Citroen: doet dat pijn? Die hechtingen eruit laten halen? Hadden ze mij ook aangeboden, mag vanaf dinsdag volgens mij. Maar ik twijfel..
     
  8. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Damon heeft ook een speentje hoor guusje!
    Hij hoeft hem niet altijd, maar soms heeft ie al even na een voeding alweer zuigbehoefte.. Dan kan je gwn niet nog een x voeden, veel te snel..
    Hij had net wel ook even zn duim te pakken!! 😍
    Zo ontzettend schattig hihi
    En we gaan Eens bekijken hoe Deze nacht gaat ..voorlopis ie nog Wakker ;)
     
  9. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier nog 1 met veel zuigbehoefte.
    Maar omdat bv van de week nog niet optimaal op gang was gewoon vaker aangelegd. Werkte voor beide goed.
    Nu af en toe pink, speen nog niet nodig gehad.
    Bij 1e ook, tot ie ging duimen
     
  10. citroen

    citroen Fanatiek lid

    23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Guusje, het was wel even gevoelig. Maar wel goed te doen. Ik had het er wel voor over... Nu veel minder last. In totaal 6 hechtinkjes in de 2 scheurtjes. 3 heeft ze er uit gehaald. 1 zit wat dieper van binnen dus daar heb ik geen last van en die komt er vanzelf uit. De andere 2 waren wel wat gevoelig dus die heeft ze alleen los geknipt zodat de spanning eraf is en die komen er ook nog wel vanzelf uit.
     
  11. Abygail

    Abygail Actief lid

    15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Hier nog wakker... Momentje van opgeven trek het echt even niet meer.

    Hopelijk straks toch de slaap vatten, trusten meiden
     
  12. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ach meissie, niet opgeven!! De laatste loodjes zijn echt het zwaarst, maar het kan gwn niet lang meer duren!! Ff doorbijten nog mop!! En dan hier al dat babygepraat, maakt het ook niet makkelijker :(

    Een troost, hier ook een nachtbraker, want meneer slaaot op me nu en er zit een mug die ik niet kan vinden.. En als klap op de vuurpijl: vl snurkt.. Hoeveel geluk kan een mens hebben 🎉
     
  13. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O meis toch, nog ff hoor! Ook jij kan straks je wonder vasthouden!
    Hopelijk slaap je ondertussen!

    Hier wakker van het weer... Ik vind het heerlijk maar hond in de stress, katten waren buiten, die heb ik ondertussen 'gered'.
    Beide mannetje slapen gelukkig nog!
     
  14. sunsetmiffy

    sunsetmiffy Actief lid

    28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ach meisie toch! Met die hitte is het ook niet leuk he!! Duim zo voor je dat je ook snel je kindje in je armen mag houden! En idd al dat baby geklets zal voor jou ook niet makkelijk zijn! Maar we denken aan je hoor!!!

    Wat een regen en onweer zeg! Gelukkig slaapt iedereen lekker door! Net de kleine gevoed, en nu ook weer lekker slapen.
     
  15. nienke18

    nienke18 Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Nog effe doorbijten meid. Ik weet dat de laatste loodjes verschrikkelijk zijn. Maar je krijgt er zoiets moois voor terug en dan ben je het allemaal weer vergeten.

    Hier ook net de fles gegeven. Om 00.30 was de laatste, dus even lekker kunnen slapen. Hij doet het ontzettend goed, heeft een ontzettende zuigbehoefte, dus hier al aan de speen.
     
  16. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen abygail! Veel sterkte...

    Mijn moeder logeert hier en heeft de nachtvoeding van 3.00 uur gedaan, heerlijk! Heb ik een nachtje kunnen doorslapen. Ik heb die van 7.00 uur gedaan en zit nu lekker buiten in de tuin te genieten van (nog) heerlijke temperatuur!!

    Meiden sterkte vandaag weer met de warmte. Ik blijf het lastig vinden wat ik die kleine aan moet doen.... maar komt vast weer goed, ook vandaag ;)
     
  17. bloemetje1990

    bloemetje1990 Actief lid

    30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste loodjes abygail!! Kan idd niet lang meer duren meis ..
    Onze boy had het vanaf de geboorte al steeds tussem de 36,9/37,4 op het randje van te warm dus heb hem vandaag gewoon heerlijk alleen een romper aan.
    Hier groeit hij als kool. Heerlijk gevoel! Geboortegewicht was 3660 toen op gegeven moment 3480 en nu 3940!! Heerlijk spekkie word het hihih maar zoooooo tevreden.
    Voed hem om de 4 uur en snachts 1x 6 uur er tussen en dat gaat super.
    Huilen kan hij volgens mij niet ...... alleen eten slapen en tevreden zijn :d
    Wat een ventje!
     
  18. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Zooo das lekker bloemetje!!
    Is het niet al wat vroeg om hem om de 4 uur te voeden? Dan zit je aan net 5 voedingen per dag?
    Hij groeit wel erg goed zo te zien!

    Hier heb ik hem uiteindelijk naast me neergelegd en meneer is gwn door zn voedingstijd heengeslapen! Werd ipv 330 pas om 630 wakker.. Dus ook 6 uur tussen voeding! Nu ook weer wakker moeten maken hihi slaapkopje
     
  19. Abygail

    Abygail Actief lid

    15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

    Ondanks alles toch nog even kunnen slapen en voel me wel weet wat beter.
    Ik vind het superleuk om jullie baby verhalen te lezen hoor, jullie hebben het ook allemaal zwaar gehad. Ik hoop dat de kleintjes niet te veel last hebben van het warme weer.
     
  20. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo das al vlot.
    Hier om de 2,5/3u voeding. Heel soms langer
     

Deel Deze Pagina