Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh ik typte terwijl jij ook al typte :)

Narcose kon geen kwaad. Gelukkig! Had het idd echt niet verwacht. M'n focus lag alleen op de kanker haha. Zo zie je maar. Was totaal in shock!

Geen kwaaltjes nee. Afgelopen weekend wel maar is voorbij. Beetje zere boobies. Verder niks. Jij?

Ik heb maandag al een echo gehad. Alleen een vruchtzakje te zien. Verder nog niks. Nog te pril. Volgende echo precies over 2 wk bij 7 wk ongeveer.

Morgen komt MvM dus. Ben benieuwd

2. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Tegelijk aan het typen! haha
    Ja ik snap dat je het niet verwacht had! gelukkig is het nu goed en ben je ook nog een zwanger! wonderen bestaan toch!
    Dit was mijn eerste ronde (met Gonal) ik ben ook echt verbaasd en kan het gewoon nog steeds niet geloven.. mn vriend zegt.. jij reageert alsof je niet blij bent!
    Ik heb alleen last van mijn borsten en moe.. toevallig vandaag een beetje hoofdpijn.
    ik heb maandag een afspraak bij de gyn! spannend hoor. Ik wil ook mee gaan doen met MVM! heb ik toch het gevoel dat ik iets terug kan doen!

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Allemaal

ik wil ook graag mee praten op dit forum. Ik ben in mei gestopt met de pil en heb op 10 augustus pas mijn eerste menstruatie gehad, deze maand zijn we voor het eerst aan het klussen geweest en het was gelijk raak! Ben er nog steeds een beetje beduuds van, maar het begint wel steeds meer door te dringen.

Ik heb bijna geen symptomen alleen grotere borsten,een rommelende buik en wat sneller moe dus dit valt gelukkig mee.

Helaas ben ik vandaag wel geveld door een keelontsteking en dat is wel super lastig als je zwanger bent, ik kan helemaal niets gebruiken wat of enigzins verzacht, misschien hebben jullie tips?

Voor de rest hoop ik een gezellige tijd met jullie te hebben op dit forum.

4. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top! Ik hoop dat bij ons allemaal alles goed blijft gaan!

5. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @ alle nieuwen gefeliciteerd hopelijk allemaal een goede zwangerschap!

@huilboobee nog verwend vandaag?

@wendy lastig om nu dan ziek te worden.. het enigste wat ik kan bedenken is thee met honing helpt hier altijd goed..

@koali heftig werk hoor maar wel heel bijzonder!

@vertellen hier nog aan helemaal niemand! als t goed is krijgen we met 8 weken een echo wil t dan de ouders vertellen en twee weken later naar de termijn echo aan de rest.. weet ook nog niet hoe.. denk dat we voor de ouders een fotolijst halen voor vier fotos en dan van onze jongens een foto erin en in het laatste vakje een echo foto..

hier de oudste twee jongens net op bed de kleinste gaat zo ook en dan heerlijk onderuit opt bankje.. vanmorgen gewerkt en morgen een avonddienst.

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @nieuwe: gefeliciteerd!

@Wendy: ik zou het niet weten.. idd honing. Ik weet niet meer wat je nog meer mag.. antaflu volgens mij wel gewoon of Wybert?

7. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Wij gaan het waarschijnlijk al heel binnenkort vertellen aan mijn ouders, want mijn moeder past op donderdag op en volgens mij is donderdag de ophaaldag van MvM hier.

Bovendien vind ik het delen van vreugde fijn, maar ik heb ook ervaren hoe fijn het is als ze voor je klaar staan als het niet goed gaat. Dus daarom vind ik het ook wel fijn om het ze binnenkort al te vertellen.

Maar hoe en wanneer de broers enz...

Oja, dan nog iets. Elke zaterdag ga ik babyzwemmen met onze dochter. En in die groep zit ook mijn collega en haar zoontje. Een groeiend buikje verbergen onder truien is één ding, maar in een badpak...! :S

Tot de volgende keer!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren :D.

Dat gaat lekker snel hier!

@zuster; ik ben verwend door een dode stinkende rat onder de motorkap van mijn auto.
    Dat heeft me wat huil, zeg maar jankbuien opgeleverd en ben daarna de hele dag misselijk geweest!
    Ik ruik het nu nog, brrrr!
    Rest van de avond lekker met mijn man doorgebracht.

Leuke manier van vertellen trouwens!

Bedtijd voor mij! Ben werkelijk kapot, kan wel de hele dag slapen!
    Morgen nog een testje, voel me dusdanig onzeker dat ik graag bevestiging wil.

9. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @huilboobee oooh baaah krijg de rillingen ervan.. das geen leuke verrassing..
    heb je nog weer getest? erg he die onzekerheid..

10. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @ huiboobee
    Gefeliciteerd nog!

@ wendy
    Hopelijk gaat het vandaag beter met je keel.. ik zou niet weten wat je wel mag..

@madrieke
    Jaaa dat wordt een beetje lastig in je badpak.. als ze er naar vraagt kan je misschien zeggen dat je last hebt van je darmen.. hahah

@ vertellen
    wij gaan het pas na 12 weken vertellen aan iedereen.. ik denk wel dat het lastig gaat worden om mn mond te houden.. maar dan zijn we lekker over de grens heen..

@kwaaltjes
    Vandaag een stuk minder last van mn borsten, wel een beetje buikpijn.. gisteravond had ik het links en nu middenrechts...
    dat ik niet wist dat ik zwanger was had ik ook buikpijn en toen vond ik het helemaal niet erg, maar nu ik het weet ben ik best bang voor de buikpijn!

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zeker niet leuk.
    En ja heb getest, een hele dikke knalstreep!
    Ik word vanmiddag teruggebeld door de VK voor de eerste afspraak! Spannend

12. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    blijft mooi om zo'n streepje te zien!! spannend ben benieuwd wanneer je de eerste afspraak hebt dan heb je een datum om naar uit te leven.. ik ga morgenochtend bellen..

13. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo onzeker en bang.

Voel echt nagenoeg niks.. Echo duurt nog 1.6 wk. Hoe ga ik de dagen doorkomen?
    MvM komt straks. Pfff wat ben ik onzeker.

14. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @ spidy wat vervelend dat je zo onzeker bent.. helaas kun je er weinig mee.. gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.. en voor nu is het afwachten.. gewoon proberen wat afleiding te zoeken.. (hier druk met candy crush haha).. geukkig heb ik nog drie kleintjes rondlopen en heb ik genoeg afleiding.. maar ik weet ook echt niet hoe ik nog twee weken door moet komen.. maar probeer te genieten! er gaan meer zwangerschappen goed dan fout.. heb je niks aan als ikt zeg maar is toch een beetje houvast.. en nog geen symptomen is niet zo gek hoor.. bij mijn eerste twee kreeg ik pas symptomen vanaf een week of 6.. en de derde geloof het of niet maar daar kwamen we pas na ruim 12 weken zwangerschap achter.. voor die tijd geen een symptoom gehad!...

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 351724

Hier is MvM ook geweest vanmorgen. De streep knalde er gelukkig vanaf :D De teststreep stond er al voordat de controlestreep er kwam te staan. Een leuk cadeautje erbij gekregen. Wat een heerlijk zachte wikkeldeken is dat zeg. Nu plassen voor het goede doel! Ik ben blij dat ik eraan mee kan doen en zo mijn steentje bij kan dragen!

Spidy: wat vervelend, die onzekerheid. Hopelijk heb je ook een mooie knaltest bij MvM vandaag!

16. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @koali super mooie test! om trots op te zijn..

hier twijfel ik nog of ik mee ga doen.. de allereerste keer heb ik meegedaan maar toen liep mn zwangerschap niet goed af na bijna 9 weken een mk.. dan moet je alles weer afzeggen en dat viel me zwaar.. laatste drie keer niet meegedaan.. het lijkt wel een beetje bijgeloof ofzo.... vind het een super mooi doel maar ben nu bang dat als ik mee doe het weer verkeerd gaat terwijl het natuurlijk helemaal niks met elkaar te maken heeft

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    @Spidy; zo herkenbaar. Hier ook angst en onzeker!
    Je krijgt vast een knalstreep bij MvM! Gaan we gewoon vanuit!

@Koali; die knalt er lekker vanaf! Fijn zeg!

@Hier; hier staat de vroege echo gepland voor 22-10!
    Kan verandering inkomen i.v.m. handicap en overgewicht.
    Dat ze me gelijk naar het ziekenhuis sturen i.p.v. gewoon.
    MvM neemt volgende week contact met me op!

18. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een mooie knaltest!! Maandag starten met plassen.

Zuster: snap je bijgeloof maar ti's zo n belangrijk doel. Ik ben er zwanger door geraakt dus ti's zo fijn dat vrouwen het doen.

Koali: toptest! Hier ook een wikkeldeken. Heerlijk zacht!!

19. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @ spidy fijn dat je een goede test had nu iets meer gerustgesteld?ik las dat je je tot 11 weken kan aanmelden (vroeger was dit maar tot 8 weken) dus denk dat ik wacht tot de echo bij 8 weken en me dan zeker aanmeld!! het is ook een supergoed doel en heel bijzonder dat anderen door onze plas een mogelijkheid hebben tot zwangerschap.. wens het zeker iedereen toe die deze wens hebben!

ik luister hier heel veel naar een bepaald nummer -blijf maar veilig in de warmte van mijn schoot.. is van reni en elisa echt heeeel mooi.. tis alleen wel enigzins een christelijk liedje weet niet of jullie dat zijn maar moest m toch ff delen...

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh wat ben ik blij Spidy, dat je gewoon een lekkere knalstreep, en een heerlijke wikkeldeken hebt!
    Ik hoop écht dat je je nu wat rustiger kan gaan voelen! Over hoeveel dagen had je je volgende echo ook alweer?

@zuster; ik zal dat nummer zo even opzoeken.
    Ik ben dan niet Christelijk, maar dat maakt toch ook helemaal niets uit?

@hier; tot nu toe nog niet teruggebeld door de VK.
    Dus hoogswaarschijnlijk krijg ik mijn vroege echo gewoon bij de "normale" VK. :D

Deel Deze Pagina