Ook hier nog even een foto van onze bubbel en ik pas nog even de afsprakenlijst aan: Laure26, 22 mei, 1e kindje, FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje, Koali, 26 mei, 1e kindje, Shampoo31, 26 mei, 3e kindje, Spidy, 27 mei, 1e kindje, Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Pebble, 30 mei, 1e kindje, HuiBooBee, 30 mei, 1e kindje, Wendy424, 31 mei, 1e kindje, Citroen, 31 mei, 1e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Enfermera, 4 juni, 2e kindje, Abigail,4 juni, 2e kindje, Lydian, 4 juni, 2e kindje, Pocahontas, 9 juni, 1e kindje, Kyrian, 9 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, WLE, 12 juni, 1e en 2e kindje, Mamajanneke, 14 juni, 4e kindje, Nienke18, 27 mei, 3e kindje, Afspraken 8 nov termijnecho vk - Jeanine1985 11 nov termijnecho - Abigail 12 nov, 2e echo - Wendy424 14 nov termijnecho - Kyrian 15 nov. controle vk - Catootje1978 20 nov controle VK - Spidy 21 november combinatietest + 13 weken screening - Spidy 23 november combinatietest - Nienke18 27 nov controle gyn + echo - Elise75 27 nov controle - Mamajanneke 5 Dec geslachtsbepaling - FleurSylvano 6 dec geslachtsbepaling - Pebble 9 dec (16 weken) pretecho met geslachtsbepaling - Citroen 13 dec geslachtsbepaling - Koali 20 dec Geslachtsbepaling - Kimberly1989 30 dec 20 weken echo - FleurSylvano 3 jan 20 weken echo - Pebble 3 jan 20 weken echo + geslachtsbepaling - Laure26 7 jan 20 weken echo - Koali
Hoi dames, Wat een mooie echo's komen er voorbij. Fijn dat het allemaal goed gaat. Hier morgen 12 weken en heb er meer mee dan dat ik dacht. Ben toch wel erg blij dat ik die grens heb bereikt, ook al weet ik helaas uit ervaring dat het daarna ook nog fout kan gaan. Tussen Sara en Thije heb ik een miskraam gehad bij 17 weken, dus de spanning blijft voorlopig nog even. Gelukkig lekker veel controles. Volgende week bij de vk en 23 november de combinatietest. Ga nu "lekker"aan het werk.
Hello ladies, Can I join? I am a Canadian girl moving to Netherlands and although I haven't learnt Dutch yet, I managed to read your posts with the help of google translate!! I am due June 1st and this is my 2e kindje! I am very excited as it took us 3 years and 4 miscarriages to get to here. I hope you don't mind me joining as I will learn a lot from you and need to find some friends in Netherlands!!
@canadian Ofcourse you can join us!! Zo.. vandaag 10 weken. Wat een heerlijk gevoel. A.s. weekend gaan we t tegen vrienden vertellen en de meiden uit mn voetbalteam. Daarna mag heel de wereld t van me weten haha.. Dan verspreid t wel vanzelf.. Voelt iedereen zich nog goed? Ik voel me prima. Alleen echt contant hondsmoe. En nu zijn mn hongeraanvallen ook een beetje minder geworden gelukkig. 10 weken en 3 kg erbij. Pff
Hallo allemaal, daar ben ik ook even weer. Enorm drukke periode achter de rug met de verjaardag van mijn zoontje, hij is afgelopen donderdag 5 geworden . Ben blij dat alles weer, zo goed als, achter de rug is en we weer een iets rustiger weekje tegemoet gaan, pfff wat een werk toch iedere keer! Maar wel weer enorm gezellig! Ik kan mij mijn buikje inmiddels niet meer verbergen dus ik kreeg er meerdere opmerkingen over zaterdag . Gelukkig deed iedereen het heel discreet zodat onze kleine man er niks van mee kreeg. Volgende week donderdag de 13 weken echo en nekplooimeting... als dan alles goed is hebben we aan het einde van de dag bij de vk een pretecho om het onze zoon te laten zien en te vertellen, ben toch zo enorm nieuwschierig wat zijn reactie zal zijn.... Ik zit alleen weer in mijn onzekere dagen, heb vanochtend de vk al gebeld of ik toch nog even langs kon komen voor een snelle echo, alleen even om te zien of het hartje nog klopt... . Moet straks even terug bellen en dan gaan ze kijken of ik er eventueel nog ergens tussen pas... Ik zit me dan al zo te verheugen op volgende week dat mijn onderbewuste mij weer terugfluit en dan haal ik me weer allerlei ellende in mijn hoofd . Heb er weer slapeloze nachten van... Ik hoop echt dat ik het na volgende week meer los kan laten. En ik heb zon angelsound dus dan kan ik eventueel zelf ook het hartje opzoeken (is het nu nog te vroeg voor, plus dat mijn bm gekanteld is en de placenta aan de voorkant zit en de beeb dus tegen mijn rug aan, dat maakt het ook allemaal nog lastiger om het hartslagje te horen...) Ik zag gelukkig bij velen al prachtige echos voorbij komen, langzaam komt nu voor iedereen de periode dat er officieel gefeliciteerd mag worden he! Canadian, welkom hier! Grote stap om hier heen te verhuizen! Is je partner Nederlands of is het voor jullie samen een groot avontuur? Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat alles deze keer goed mag blijven gaan!
Canadian welcome Ik wil de hele dag luisteren met de Angelsound maar dat ga ik niet doen Sylvano is verkouden en hoest de longetjes uit z'n lijfje, zo sneu. Is de eerste keer
Fleur, ja dat kan ik me heeeel goed voorstellen . Ik wilde ook wel dat het bij mij al kan... Nog ff geduld. Zal nu de vk eens bellen...
Fleur: Dat zou ik ook wel de hele dag willen doen, maar zou ook helemaal in de stress schieten als ik het hartje dan niet kan vinden. Catootje: Ik kan mezelf ook zo onzeker maken, gek wordt ik ervan. Hoop dat het allemaal snel over is en ik de baby gewoon lekker voel spartelen.
Gelukkig! Mijn controle afspraak is verschoven van vrijdag naar vanavond. Dan gaat ze eerst luisteren en als ze dan het hartje niet kan vinden gaat ze nog even kijken met de echo... pfff, spannend! Hoop zo dat alles nog steeds goed is daarbinnen
Nienke, ja naar dat moment zie ik ook enorm uit. Ik weet nog dat dat ook bij mijn eerste zwangerschap het punt was dat ik me minder zorgen ging maken... Zolang ik het iedere dag even voelde En het speelt ook nog mee dat ik het soms nog steeds niet kan geloven....
mij lijkt het ook heel fijn als ik het kindje ga voelen, ik vind het zo raar dat ik helemaal niks voel, terwijl ons kindje heel druk beweegt ofzo. ik heb ook een angelsound, vanaf wanneer kan je die gebruiken? hier morgen de ''magische'' 12 weken grens. ookal geeft het geen garanties, het voelt toch wel lekker. afgelopen weekend hebben we een box en kinderwagen gekocht, super blij mee wat voor wagen hebben/willen jullie? wij een mutsy... canadian: welkom!
Hoi allemaal, ik heb zojuist mijn termijnecho en nekplooimeting gehad. Wat speciaal om dat kleintje weer in je buik te zien, en al zoveel gegroeid sinds de laatste echo. De nekplooimeting was goed zit op een kans van 1:15000 perfect dus. Ook ben ik 3 dagen vooruit gezet en me uitgerekende datum is nu 29 mei 2014. 10 december heb ik een echo voor de geslachtsbepaling super spannend, kijk er nu alweer naar uit.
afsprakenlijst ook even bijgewerkt. Laure26, 22 mei, 1e kindje, FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje, Koali, 26 mei, 1e kindje, Shampoo31, 26 mei, 3e kindje, Spidy, 27 mei, 1e kindje, Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Pebble, 30 mei, 1e kindje, HuiBooBee, 30 mei, 1e kindje, Citroen, 31 mei, 1e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Enfermera, 4 juni, 2e kindje, Abigail,4 juni, 2e kindje, Lydian, 4 juni, 2e kindje, Pocahontas, 9 juni, 1e kindje, Kyrian, 9 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, WLE, 12 juni, 1e en 2e kindje, Mamajanneke, 14 juni, 4e kindje, Nienke18, 27 mei, 3e kindje, Afspraken 8 nov termijnecho vk - Jeanine1985 11 nov termijnecho - Abigail 14 nov termijnecho - Kyrian 15 nov. controle vk - Catootje1978 20 nov controle VK - Spidy 21 november combinatietest + 13 weken screening - Spidy 23 november combinatietest - Nienke18 27 nov controle gyn + echo - Elise75 27 nov controle - Mamajanneke 5 Dec geslachtsbepaling - FleurSylvano 6 dec geslachtsbepaling - Pebble 9 dec (16 weken) pretecho met geslachtsbepaling - Citroen 10 dec (16 weken) pretecho met geslachtsbepaling - wendy424 13 dec geslachtsbepaling - Koali 20 dec Geslachtsbepaling - Kimberly1989 30 dec 20 weken echo - FleurSylvano 3 jan 20 weken echo - Pebble 3 jan 20 weken echo + geslachtsbepaling - Laure26 7 jan 20 weken echo - Koali
Hoi meiden, Mag ik me hier aansluiten? Ik ben zwanger van de 3e, na 3 jaar proberen, en ben 2 juni uitgerekend.