Dat is inderdaad even schrikken. Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is. Ik heb wel al meer verhalen gehoord waarbij er uiteindelijk gelukkig niets was, hoop dat dit bij jou ook het geval is!
lief van jullie allemaal, maar ik haak eerst af.... kindje is gegoeid tot voige week zou nu 8 week zijn en hij kon geen hartactie vinden, moet vrijdag weer komen, maar heb geen hoop meer. zit er ff door heen wens jullie een goede zwangerschap toe.....
Maar is het zeker dat het mis is? Of heeft de gyn gezegd dat er nog hoop is? Had je al eerder een echo gehad?
Fleursylvano hij gaf me niet veel hoop. hij kon geen hartactie vinden terwijl we dat 3 week geleden dus wel gezien hebben. k was toen 6 week en nu 9 week plus vier dagen. t is gestopt met groeien op 8 week plus 1 dag. vrijdag nog een x controle op hartslag maa t was erg stil op de echo dus ga er van uit dat gewoon over is.
mamajanneke wat een verdrietig nieuws. sterkte lieverd, en als je hier bij ons nog wilt komen praten om je ei kwijt te kunnen zijn we er voor je!
@citroen heel lief! ik snap t gewoon niet, voelde me zo goed,... heb n gedicht gemaakt... Als een droom ben je gekomen Als een droom ben je gegaan. stil kroop je onder mijn hart Nu leef je verder in mijn hart een droom ben je gebleven, In mijn hart blijf je bestaan. Je was zo welkom kleine ster maar je mocht niet verder groeien en ben je bij Darryl* en de sterren gaan staan... 20-11-2013
Mooi gedicht Mamajanneke! Wat moet het toch ontzettend moeilijk voor je zijn om nu twee kindjes verloren te zijn! Hopelijk heb je genoeg steun in deze moeilijke tijd en wij zullen je ook blijven steunen!
bedankt.... heb gelukkig een paar lieve mensen om me heen die me steunen. en een heel verdrietig zoontje die me steeds troost en over de buik aait. (de jongste) de ander is ook wel verdrietig maar uit t niet. en ook mijn man steunt me wel al voelt hij niet wat ik voel....