@mamajanneke Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Vind t echt heel erg voor je. Maar ook dit krijgt weer een plekje, neem je tijd en huil zoveel jij nodig vindt. En gelukkig steun van je familie en vrienden.
Jeetje mamajanneke, wat een klote nieuws zeg Ontzettend schrikken. Veel sterkte voor jou en ook je gezinsleden.
bedankt dames, gister heel veel gehuild en ook mogen huilen bij mensen die ik ken. dat was wel heel fijn, vannacht heb ik gedroom over mijn kleine ster dat het nog druk aan t zwemmen was en dat de gyn een fout heeft gemaakt maar ja helaas is dat niet zo. ik wist niet dat een miskraam zoveel inpact had......
Janneke, iedereen gaat er weer anders mee om dus verwerk het op de manier die voor jou goed aanvoelt. Probeer de draad wel snel weer op te pakken, dat zorgt denk ik ook wel voor wat afleiding. Voor de rest gewoon je gevoel volgen... Ik hoop dat je het gauw een plekje kan geven. Is het al uit zichzelf los gekomen, of gaat het ziekenhuis je helpen? Sterkte daarbij.
Hier net de vk gebeld, want mijn geslachtsbepaling stond op 27 dec, precies na kerst.. Ik vind t wel zo leuk om t ervoor te weten en dit de familie te kunnen vertellen met kerst! Dus gelukkig kunnen verplaatsen naar 23 dec!! Blij!!
Leuk Guusje, wij willen het ook graag weten, spannend he! Ben nu aan het aftellen om naar de controle/echo te gaan... Pfff spannend!
Wat duidelijk al Hier begint het nu ook, ik denk dat jij een jongetje in je buik hebt door de vorm maar dat kan ook fout zijn natuurlijk heb je een voorgevoel?
dat is al een hele buik, bij mij zie je aan mn buik nog niets ben alleen wel bijna 5 kilo zwaarder :x. hoeveel ben jij al aangekomen?
Hihi prachtig guusje!!! Bij mij ook volop in de groei, wat fantastisch om te zien he Janneke heel veel sterkte! X
Wow guusje, wat een buik al zeg! En dat met 11 weken. Ik heb wel al een zwangerschapsbroek aan, omdat mn broeken niet meer lekker zaten, maar zo'n dijdelijk buikje heb ik nog niet hoor..
Jij ook prachtig! Hoeveel weken was jij op jou foto? Kan ook echt niet wachten tot het weer zover is , behalve dan de verdrukte ribben e.d.
Ik was daar 36 weken! Daarna nog een flinke spurt gehad hoor, ik ben benieuwd hoe groot mijn buik dit X wordt, aangezien hij nu zo hard groeit!
dit ben ik met 12 weken, dikke week terug. hoofd heb ik er even afgeknipt hoor, haha. ik ben sinds de zwangerschap 2.1 kilo afgevallen, en toch groeit mijn buik. echt bizar vind ik dat haha. Bekijk bijlage 361859