Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @huilboobee maakt ook zeker niet uit tekst is ook mooi als je niet gelovig bent..

ben nu eten aan het koken, moet om zes uur beginnen opt werk tot elf..helaas mis ik expeditie robinson en voor mijn doen laat in bed mja komt ook wel weer goed

jullie een fijne en rustige avond!

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @koali en Spidy: mooi die knaltesten! Hier MvM net geweest, geen knaller maar dat is ook niet gek met mijn vroege inschrijving. Mag vanaf 5-10 gaan plassen, dan is het zeker goed.
    Wel ff zweten hoor, als je nagenoeg geen reactie op het testje ziet.. uiteindelijk een hele lichte roze streep. Ben ergens toch wel opgelucht. Weer een beetje bevestiging. En idd een mooie badcape rijker.
    Verder nog steeds niks te merken. Vannacht maar 2 uurtjes geslapen, kon gewoon niet in slaap komen. Dus vanavond vroeg mn bedje in!

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    HOi Allemaal, hier weer een berichtje van mijn kant.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest voor me keelpijn, ik heb een bacterie infectie in me keel en heb nu antibiotica gehad, maar ik sta er niet helemaal achter om dit te gebruiken, het voelt niet goed. Ook zag ik aan de dokter dat hij twijfelde om deze mee te geven. Hij raadde me aan om morgen nog een dag 3x daags 2 paracetamols tegelijk te nemen. Dit ga ik eerst maar proberen.

Zojuist ook nog een test gedaan omdat ik me een beetje onzeker voelde omdat ik me eigen niet lekker voel. Ik snap er alleen niks meer van, volgens ovulatietesten heb ik 7 september mn eisprong gehad, die dag ook seks gehad, had dus het idee dat ik 4,5 week zwanger ben, afgelopen maandag gaf de test ook aan 2-3 weken, echter nu geeft de test 3+ weken aan en ik weet niet wat ik hier nou van moet denken, eerste wat ik dacht het zal toch geen tweeling zijn? heb je dan meer HCG? Hebben meerdere van jullie dit gehad dat hij hoger uitsloeg als werkelijk?

Ik mocht na 8 weken zwangerschap mn eerste echo laten doen, deze is gepland op 23 oktober, maar zoals me test nu al aangeeft zou deze echo dus al eerder kunnen? wat zouden jullie doen?

4. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi wendy
    Als je 7 sept je eisprong heb gehad dan ben je wel iets verder dan ben je vandaag 4.5 weken . Het klopt dan toch wat de test zegt?
    Als je in verwachting van een tweeling bent heb je idd meer HCG. maar als hij eerst 2-3 weken aangaf en nu 3 weken is dat toch goed?

Ik heb vandaag ook een test gedaan en hij was een stuk donkerder dan dinsdag. gelukkig. nu ben in het toch te beseffen.

leuk dat jullie allemaal mee hebben gedaan met moeder voor moeders! dankzij hun ben ik nu zwanger.. ik doe ook mee!!!
    hoe is het verder?

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    4,5 week kwam ik ook uit met mij berekening echter de verpakkings van de CB digital geeft aan dat als er 3+ staat je 5+ weken zwanger bent.

wat lekker dat hij donkerder was, geeft toch een goed gevoel, ik begin nu na de test van vandaag ook eindelijk wat meer besef te krijgen

6. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Nou, dat was wel even bijlezen :)

Kwaaltjes: beetje opgeblazen gevoel. Dus dat ik last heb van mijn darmen als ik in badpak loop (haha), komt niet eens uit het niets haha.

@HuiBooBee: fijn, zo'n dikke streep!!

@Spidy: echt een kwelling zo hè, dat je maar niets voelt. En in gedachten maak je er vanalles van en is het moeilijk om positief te denken. Ik snap het helemaal. Maar wat fijn dat de test van MvM zo duidelijk was!!!!! Ik hoop dat je daardoor weer wat positiever bent!

@Koali: mooie test! Hoe gaaf dat de teststreep er al voor de controlestreep stond.

@Zuster88: ik snap je bijgeloof wel. Zelf heb ik de eerste keer ook af moeten bellen. De contactpersoon toen reageerde heel lief, heb een kaartje van haar ontvangen. Maar ik werd nog wel door MvM gebeld over hoe het ging en ik dacht in eerste instantie dat ze daarnaar vroeg omdat ik miskraam had gehad. Maar na een paar zinnen van mij zei degene aan de telefoon: begrijp ik nou dat je een miskraam hebt gehad? Stond nog niet bij mijn gegevens. Dat was knap lullig!! Pijnlijk voor ons allebei!
    Maar wat een goed idee van je om die echo af te wachten en je daarna alsnog aan te melden. Super!

@Chocoholic: lijkt me ook niet relaxt als je dan een lichte streep krijgt. Maar je bent er idd ook erg vroeg bij! Ik bel begin volgende week met MvM denk ik. Enneh: welterusten!!

@Wendy: ik zou gewoon die eerste echo afwachten en met de vk bespreken hoe ver je waarschijnlijk bent. Heb verder geen ervaring met CB-testen. Of misschien dat anderen nog een antwoord voor je hebben?

Hier:
    Vanavond bij mijn ouders geweest. Nog niet verteld. Maar mijn ouders hadden het over vakantie/weekend weg met het hele gezin (ouders, twee broers + vriendinnen, wij) i.v.m. hun 40-jarig huwelijk eind april. Voelde me wel lullig aangezien ik (hopelijk!) dan hoogzwanger zal zijn. Ze hadden het over vliegen, dus volgens mij zien ze CenterParcs ofzo niet echt zitten :S LASTIG!

Hier verder nog meiden die het al verteld hebben? (Hoe??)

Fijne avond!

7. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Hai dames,

Als jullie het goed vinden sluit ik hier ook aan!

Op het andere mei forum kent men elkaar al erg goed.

Ik ben 26 mei uitgerekend allemaal nog zo pril en het duurt nog zo lang zucht oftwel ik ben het ongeduldige type :p. 9 oktober eerste afspraak bij Gyn jullie ookal afspraken?

Ben trouwens best moe steeds...

8. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom shampoo! Hier ook 9 oktober een echo bij de gyn

Wendy: spannend dan. Misschien al veel verder dan je denkt!

9. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    @spidy moet jij ook de complete zwangerschap bij gyn lopen?

Ik wel namelijk ik heb bij mijn vorige zwangerschappen nierstenen gehad en heel lang in zk gelegen dus ze willen me in de gaten houden.
    De bevallingen daar in tegen waren heel makkelijk.

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @shampoo: welkom en feli. Dit keer hopelijk zonder nierstenen. Wat moet dat vervelend zijn geweest! wel fijn dat je nu dus goed in de gaten wordt gehouden.

@maderieke: idd lastig! ik denk niet dat je ouders voor eind april vanavond bij wijze van nog gaan boeken. Helemaal niet als je ze straks verteld dat je zwanger bent! Kan nog alle kanten op gaan, dus zou me er niet al te lullig over voelen. Mochten ze echt willen vliegen dan wordt er echt wel iets geregeld kwa datum of kunnen jullie 'vooruit' rijden met de auto en jullie zomervakantie erachteraan plakken?

Wij gaan het volgend weekend vertellen. De kleine krijgt een shirtje aan (lekker niet origineel). Vorig jaar hebben we onze ouders een echo foto gegeven. Helaas zijn we niet zo creatief hierin haha! Of ja.. eigenlijk wel, maar onze families zouden de hint dan niet snappen. :p

11. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Shampoo! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Er zijn echt veel dames die meedoen aan MvM. Voordat ik hier rond kwam snuffelen op het forum kende ik het nog helemaal niet. Toen ik er meer over las vond ik het gelijk al een super goed doel. Kleine moeite ook. Ik heb zoiets: ik meld me zo vroeg mogelijk aan, want alle beetjes die zullen helpen. Dus iedere dag, iedere week telt. Ben benieuwd of de buren het ook kennen en het dan door zullen hebben ;)

Maderieke, wij hebben het de ouders/schoonouders al verteld. Gewoon op de ouderwetse manier.. vertellen dat ze opa en oma worden. Wel allemaal in andere vorm gegoten, maar veel meer dan dat was het niet. De reactie is er natuurlijk niet minder om, want hoe je het nieuws ook brengt, het zal altijd bijzonder zijn!

Ik ben echt ontzettend benieuwd naar al onze echo's. Dus als je een fotootje wil delen, graaaag! :D Moeten we eigenlijk nog iets van een lijstje bijhouden? Dat zie ik wel eens in andere topics :)

12. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik zit ook een dag niet achter de computer. Wat is er veel gekletst!

Gisteren was wel echt de dag van MvM. Fijn de mooie knaltesten. Choco, je bent er inderdaad vroeg bij, dus die lichte test zegt niets. Bij mij is gisteren MvM ook langs geweest en zij gaf van tevoren aan dat dit lichte testen waren, dus dat ik niet moest schrikken als het streepje licht zou zijn. Dus niets om je zorgen over te maken. Bij mij was de test een knaller. Voor ons een bevestiging dat het de goede kant op gaat. Mijn onzekerheid wordt steeds minder. En inderdaad een wikkeldeken rijker!

Gisteravond ook meteen aan mijn ouders verteld. We hadden een knuffel gekocht met een briefje om zn nek waarop stond: 'Lieve opa en oma, willen jullie op mijn vriendje letten totdat ik er in mei (juni als ik iets later ben) zelf mee kan spelen'? We hadden het in een plastic zak gekeken. Mijn moeder keek in de zak en wist het al meteen. Mijn vader had toch echt het briefje nodig voordat hij het begreep haha. Ze waren echt superblij voor ons en mijn moeder moest huilen. Mijn ouders zijn op de hoogte van de MMM, dus ze waren ook helemaal flabbergasted, haha. Vanavond gaan we het aan mijn schoonouders vertellen.

Sorry, ik heb zoveel moeten bijlezen dat ik niet goed meer weet wie er ook alweer wat heeft geschreven. Voor de onzekere dames, ik weet hoe jullie voelen, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat het goed blijft gaan. Kijk wel nog bij ieder wc-bezoekje of ik geen bloedverlies heb. Hopelijk wordt dat steeds minder. Hopelijk kunnen jullie er wel van genieten!

13. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    @shampoo welkom en gefeliciteerd!

@maderieke idd lastig! maar ja als ze jullie nieuws eenmaal weten dan worden de plannen misschien wel aangepast toch? niks kan op tegen zulk nieuws!

@ Billy leuk dat jullie het verteld hebben en ook een leuke manier! zal een enorme verrassing geweest zijn!

heb net de vk gebeld en heb 15 oktober de eerste afspraak! spannend!!
    Vanavond nog een avondje werken en heb dan 4 dagen vrij.. ga vant weekend een nachtje alleen met mn man weg... heerlijk even samen er tussenuit!

14. Eleandra

Eleandra Lid

19 jul 2012
    37
    0
    0
    Fulltime aan het werk als Management Assistant.
    Helmond
    Ik meld me heel voorzichtig ook hier. Vanaf juni vorig jaar gaan wij voor een tweede. Helaas is dat 2 x geresulteerd in een miskraam (10 en 6 weken) en de laatste 3 x had ik een positieve test maar werd ik op mijn NOD toch gewoon ongesteld.

Nu ben ik 4 1/2 week, so far so good. Wel veel krampjes, veel plassen, pijnlijke borsten en al 2 weken misselijk, maar ik ben gewoon heel gevoelig voor de zwangerschapskwaaltjes :) Het interesseert me ook niet, zolang deze maar blijft zitten.

Alle anderen hier: van harte gefeliciteerd!

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Eleandra: welkom! Al veel meegemaakt dus.. Hopelijk blijft deze beeb toch echt plakken bij je en kunnen jullie volgend jaar genieten van een mooie spruit. Succes, ik heb echt respect voor je dat je de hoop niet opgeeft!

@Billy: ik snap je onzekerheid! Wat betreft kijken na je wc bezoek; heb ik ook! Blijf idd geloven en positief. Het is jullie nu gegund en ik denk dat deze beeb toch echt blijft plakken :)

Vanochtend naar de vk geweest. Ze vond het leuk om me weer te zien. Altijd leuk als mensen bij je terugkomen natuurlijk. Weer alles doorgenomen, bloeddruk was prima. Net een echo gepland: vrijdag 25 oktober. Zou dan ong. 8 weken zijn. Wel fijn, zodat we op de verjaardag van ons meisje aan iedereen kunnen vertellen.
    Helemaal happy nu en aftellen naar de 25e dus!

16. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Alle nieuwe mama's van harte welkom!

Ik duim voor iedereen dat de beebjes blijven plakken.

Aan alle dames wat voor vitamines slik je? Ik die van Dagravit wel prijzig maar daar zit echt alles in! Btw die zijn nu 1 + 1 gratis bij de AH :p

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik gebruik de davitamon mama met visolie.

18. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hoi dames
    Mag ik ook mee kletsen:) 4 wk en 6 dagen nu soms misselijk opgeblazen gevoel vroeg wakker...
    Heel spannen na 2 mk hoop zo dat nu goed mag gaan

Iedereen gefeliciteerd

Ik heb 15 okt eerste echo rond 7 wk

19. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    @ eleandra
    Welkom! gezellig dat je meekletst.. Idd al veel mee gemaakt, hopen dat hij nu lekker 9 maanden blijft zitten.

@chocolic
    Wat leuk dat je weer bij dezelfde vk bent.. dat is toch altijd fijn als je weet wie je helpt en daar al een fijne ervaring mee hebt gehad!

@ shampoo
    Dat wou ik jullie net gaan vragen, ik heb in de winkel de verschillende naast elkaar gelegd..

gravitamon
    Puur mama van VSM

Materna +DHA van CENTRUM
    Compleet mama van DAVITAMON (plus is met visolie)

De laatste 2 bevatten (als ik het goed onthouden heb) de meeste mg per tablet en er zit ook nog visolie bij.. en dat ik natuurlijk ook goed.

Ik trek meer naar Centrum omdat deze hoger gedoseerd is, Wat denken jullie/ of wat is jullie ervaring?
    Gravitamon wordt ook nog steeds goed verkocht maar bevat het minst...

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom nieuwelingen!

Zo zeg, de vermoeidheid is nu toch wel erg aanwezig.
    Voel me een zombie!

Ik heb trouwens de Zwanger Zijn vitamines van de AH. Is dezelfde als die van de Etos, maar dan de helft goedkoper :/.

Deel Deze Pagina