Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat leuk een meisje!! gefeliciteerd!!

2. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Hoi meiden, ik ben Tamara, 29 jaar en 14 weken zwanger van ons tweede mannetje! Ben uitgerekend op 28 mei en das m'n eigen verjaardag dus wel een cadeautje :) zou het gezellig vinden om met jullie mee te kletsen over de zwangerschap enzo. Kan dat nog?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Welkom :) Ik ben 1,5 jaar terug bevallen op mijn verjaardag 29 mei hihi.

@Kimberley hihi zwanger he :p

@Koali Ja Baby visie in Apeldoorn wat een fantastisch mens! Er staat op de site 10 foto's geslachtsbepaling en 1 3d foto. Heb 5 3d foto's en wel 20 foto's hihi
    Jij ook Apeldoorn?

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Tamara, gezellig dat je mee komt kletsen!

Ja, ik ga ook naar Apeldoorn. Ben al bij haar geweest met 8wk voor een vroege echo. Erg fijne vrouw die rustig de tijd neemt en alles uitlegt. Ben echt heel benieuwd naar volgende week!! :D

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Woon je ook in Apeldoorn? :D
    Zou wel heel toevallig zijn hihi.

Ze zei gisteren het is een HIJ tot het tegendeel is bewezen, ging ze eerst rustig alles na hartje horen en toen hadden wij het ondertussen er ook over dat mijn vriend een meisje dacht en ze zegt. HIJ heeft toch echt gelijk ik denk is het dan toch een jongen maar ik luisterde niet goed nee zegt ze overduidelijk een meid! Als ik dit niet meer zie na 20 jaar kan ik beter ander werk gaan doen :p Heerlijk mens ja!

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Welkom! Tuurlijk kan je nog meekletsen :)

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!
    Net op extra controle geweest. Ik had sinds gisteren krampende buikpijn en het gevoel ongesteld te gaan worden.
    Aangezien ik ook Ziekte van Crohn heb vond ik het lastig te plaatsen. Vanmorgen gebeld met de poli en ik mocht meteen komen om het even na te laten kijken. Met de kleine muis is alles goed, mijn baarmoedermond was dicht en de urine is getest en is ook goed.
    Dus het komt waarschijnlijk toch van de darmen. Maar goed ik mag volgende week weer aan mijn medicijninfuus dus dat is fijn.
    Ik vond het echt super dat ik zo ben gerustgesteld en dat ze me zo serieus namen!!!

Hier even een echo van de kleine!!

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    elise fijn dat alles goed is, ook fijn dat je gelijk langs mocht komen! geruststelling is dan wel zo prettig. mooie echo foto :)

tamara, welkom, gezellig dat je meekletst.
    heb je al een geslachtsbepaling gehad? (omdat je zegt dat je zwanger bent van jullie 2e zoon ;) )
    ik ben ook 28 mei uitgerekend! :)

9. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Fijn meiden, gezellig!

Ik ben afgelopen zondag naar een babybeurs geweest in Zaandam en daar kon je echo's laten maken. Ons kindje lag er perfect voor; beentjes uit elkaar en het piemeltje stak recht omhoog! Kon niet missen dus ;)
    M'n vriend was helemaal in de war want die was ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen!

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, nee dat niet. In een dorp verderop. Apeldoorn was het dichts bij voor ons.

Tamara, wat gaaf dat ze dat zo snel al konden zien. En dat je de mogelijkheid had op de babybeurs!

Elise, mooie foto! Fijn ook dat alles goed is en je weer gerust gesteld bent!

11. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Welkom Tamara!

Elise,.fijn dat alles goed is!!

Morgen heb ik weer controle, afspraak maken voor 20 weken en hartje luisteren :)

12. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Mooie echo Elise!

Spannend hè Kimberly, ik ga morgen ook voor het eerst het hartje horen. Heb thuis wel zo'n dopler maar daar hoorde ik het vorige week niet mee. En de vorige keer was het nog te vroeg bij de Vk. Goed dat je het zegt van die afspraak voor de 20 weken echo... Moet ik ook nog even doen!

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Gisteren weer controle gehad.
    Was stagiaire bij dus alles was ff anders.
    Hartje niet vinden enzo. Gelukkig ben ik niet zo een stresskip.
    En weer mooi extra ff naar de kleine uk kunnen kijken!
    Was allemaal goed. Klachten qua duizelig zijn etc zullen ws wel blijven ivm bloeddruk.

Vanmorgen gebeld voor de 20 weken echo. Deze staat voor 9januari!

14. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Vanmorgen ook controle gehad, met stagiaire.. Lieve meid, had het hartje ook best snel gevonden :D klopt mooi en stevig :) zwom er zelfs naartoe, was eerst vaag aanwezig, daarna heel duidelijk :D

Moesten ook een afspraak maken voor de 20 weken echo.. Mevrouw aan de telefoon vond dat het echt precies in de 20 weken moest,.dus 13 januari en kon alleen op één dag en één tijd.. Stom mens.. Gelukkig hebben we de pretecho de 20e!!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik mag vrijdag voor controle bij de vk. Gelukkig heb ik thuis het hartje nu al een paar keer gehoord, dus ik maak me niet al te veel zorgen ;)

Volgende week woensdag hebben wij de pretecho om te kijken wat het wordt/is. Ik kan echt niet wachten, ben zo ontzettend benieuwd!!

16. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook gister controle gehad. Hartje klopte goed, maar de kleine uk zwom steeds weer weg als ze hem had gevonden :) Had er niet zoveel zin in. Baarmoeder zat al vrij hoog, tot onder mijn navel. Vk zei: die zal wel net boven je schaambot zitten, maar bleek dus al een stukje hoger te zijn. 31 december weer de volgende controle.

17. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Kimberly; zo das pittig nog slaapdiensten zeg.. succes! Wil je ook ander werk gaan zoeken als je hier weg bent? Een andere sector bedoel ik?
    Whaha wat een star mens van die echo.. bijzonder! Nouja. :p idd een pretecho om ook naar uit te kijken!

Fleur wat leuk!! Een meid!! Gefeliciteerd! :D

Tamara welkom! Gefeliciteerd! Natuurlijk kan je er nog bij ;)

Elise; vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen. Zijn ze een beetje rustig nu of niet? Ik heb colitis ulcerosa en idd beetje hetzelfde; wat vaker buikpijn maar eigenlijk zijn mn darmen heel rustig nu in vergelijking met als ik niet zwanger ben.
    Fijn dat ze naar je luisterden in het zh, mooie echo! Hoop dat je darmen lekker rustig blijven gedurende de zwangerschap!
    Sam fijn dat alles weer goed was! Fijn dat je ook al een datum hebt voor de 20w echo :D

Koali fijn!!

Ik heb toch maar een geslachtsbepaling ingepland, 19 dec.. mn man was er eerst ook niet zo voor maar toen ie hoorde dat het niet zo duur was (we dachten in eerste instantie beiden rond de 100 euro) werd ie ook wel enthousiast, hihi! Heb er zin in!! :D

18. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ja, die slaapdiensten zijn pittig, maar probeer nu voor elkaar te krijgen dat ik op vrijdagavond om de week kan doen, dan kan ik het weekend uitslapen en zijn er veel kids logeren.. Aansluitend op vertrek ga ik niks anders zoeken, weinig kans nu :)
    Na verlof ga ik wel solliciteren, maar zelfde sector.. Het onregelmatige is toch wel erg fijn! Helemaal met een kleine, met een slaapdienst zit ik op de helft van mn uren.. Zou zonde zijn om 40 uur te moeten werken (tijdens kantooruren) voor (minder dan) het salaris wat ik nu krijg met 30 uur (soms 2 dagen werken per week), maar kan niet in de toekomst kijken ;)

Wat leuk dat je ook een pretecho gaat doen! Waar ga je? :) Een dag voor mij :)hahaha

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik breek even in.

van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!!!

ik heb kei veel jongens en meisjes kleding te koop voor kleine prijsjes.....iemand van jullie daarin interesse want jullie zijn in dezelfde tijd uitgeteld dan ik afgelopen jaar dus zitten we hetzelfde met de kleertjes!!
    bij interesse graag een pb dan ga ik namelijk pakketjes maken?

Breek weer uit!

20. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ooeehhhh vanaf vandaag geen MvM meer!! Whoepiee
    Heel fijn dat ik anderen geholpen heb, maar was er wel klaar mee om heel eerlijk te zijn :p

Deel Deze Pagina