Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hihi hier afgelopen maandag was het de laatste keer eindelijk! Ging soms expres op de wc zitten vond het vreselijk! Maargoed het is voor een goed doel :)

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hier nog tot 17 december mvm...
    ben er eerlijk gezegt ook wel klaar mee ;)

ik heb nu lekker al weekend en volgende week een weekje vakantie, heerlijk.
    met een goed begin maandag, de pretecho :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Vandaag op controle geweest, ik kopieer even mijn topic:

Vandaag bij de verloskundige geweest, alles was prima.
    We hebben besloten te willen bevallen in het geboortecentrum ook met het idee mocht er iets zijn/pijstilling dan kan ik snel bij de verloskamers van het ziekenhuis zijn.
    Ik wil ook graag in bad bevallen, de verloskundige vond dit een goed idee zei ze de vorige keer. Nu hadden we een andere deze vertelde dat het bad in het geboortecentrum fijn is om de weeen op te vangen maar niet groot genoeg om te persen ook moet je volgens haar met je benen buiten bad persen. Dit zie ik dus helemaal niet zitten. Mijn idee was lekker zo'n bad huren en die daar opzetten en in houdingen die IK prettig vind bevallen. Maar er was niet genoeg tijd voor om daar zo'n groot bad op te zetten zei ze, ik bedoel nee heb je ja kan je krijgen toch ik kan het toch proberen? Mijn vorige bevalling duurde 26 uur dus verwacht niet dat het nu ineens in 8 uur gedaan is.
    Hoelang duurt het om zo'n bad op te zetten en iemand nog meer tips? Het liefste wil ik gewoon thuis maar ik hoor ook enge verhalen dat vrouwen thuis zijn bevallen en kindje overleed, als ze in het ziekenhuis waren was het niet gebeurd, ook voordat je dat pijnstilling kan krijgen duurt zeker 30 minuten. Wat nu?
    Sorry voor mijn warrige verhaal..

Wat zouden jullie doen? Mijn hypnobirthing/badbevalling wens valt een beetje in duigen :(

Verder alles goed baarmoeder zat al bij mijn navel :)

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hmmm dat is vervelend :(
    Maar op zich hoeft het vullen van zo'n bad volgens mij niet veel tijd in beslag te nemen!
    Heb er nl ook naar zitten kijken en ook interesse.. Volgens mij zou het met max een uur gedaan moeten zijn.. Je man kan het allemaal opzetten en doen.. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen :)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb het even nagekeken het kost tussen de 40-100 minuten om het bad te vullen dat vind ik nog wel meevallen!
    Ja inderdaad vriend heeft aangegeven het op te willen zetten. Stom mens.:(

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ah joh.. zou gewoon (wat ze bij je geopende topic ook zeggen), even gaan kijken waar je wil bevallen en daar de vragen stellen..
    Als de een het wel een goed idee vindt en de ander niet (tussen de vk's) zou ik ff contact opnemen met degene die het wel een goed idee vindt ;)
    Laat hen het maar uitvechten en hopen dat je het gewoon kan doen :)

7. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Gister de nekplooimeting gehad om 16:10. Kwas dus pas 18u thuis. Want meneer of mevrouw wou niet stil liggen haha..
    De echo duurde hierdoor 2x 20 minuten. En dat vond ik stiekum wel leuk. Mijn moeder was meegegaan, dus die heeft alles goed kunnen zien. Gelijk de uitslagen gehad.
    Down: 1:9000
    Trisomie 18: 1:28000
    Trisomie 13: 1:76000
    Daar ben ik super tevreden mee :)
    Nu op naar de 20-weken echo!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Leuk! Wel raar al die verschillende uitslagen sommige ziekenhuizen werken met een max van 5000 de ander weer met een max tot 10.000 en jou ziekenhuis weer tot weet ik veel hoe hoog hihi. zo vreemd vind ik dat.
    Hier vandaag op kerstbomen jacht :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden

Hebben jullie het ook zo druk? Pffff...! Maar Sinterklaas was hartstikke leuk! Dochtertje is hartstikke verwend en ze vond t prachtig. Volgende week wordt ze 3 dus ben nu al de traktaties aan t verzinnen voor op de psz. En dan weer feest! Ook kerst wordt een drukke bedoening, mijn ouders zijn gescheiden dus 3x feest. Dus kerstavond, 1e en 2e kerstavond onder de panne.. Wel gezellig hoor! Maar ik merk dat ik nu wel wat minder energie heb..
    Hoe is dat bij jullie? Al bij sommige de vermoeidheid minder geworden? De misselijkheid is gelukkig wel al weg!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hier niet meer misselijk, wel sneller moe maar niet meer doodvermoeid.
    Wij nog geen sinterklaas gevierd Sylvano is 1,5. We vieren wel kerst dus vandaag op jacht naar een kerstboom :)

11. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0

Ja, is ook zo... Leuk hoor. Ik duim dat je een leuke baan krijgt snel!
    Ja superleuk. Ga in Leiderdorp. Oehh leuk! Spannend he :D

Sasje altijd goed kleertjes! :D Wat heb je allemaal?

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik ben helaas nog steeds iedere ochtend misselijk :( en ook regelmatig nog overgeven daarbij...

ik had eerst gehoopt dat het met 12 weken over zou zijn... toen had ik mijn hoop op 16 weken. maar ik ben vandaag al 15.2 en ik merk nog niks van dat het minder wordt... helaas..

daarbij ook nog wel heel moe... maar mijn verloskundige zei ook dat dit met de misselijkheid te maken heeft.
    dat versterkt elkaar zeg maar. als je misselijk bent wordt je moe, en door de vermoeidheid wordt de misselijkheid weer erger... ga zo maar door.

echt balen...

13. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Echt heel vervelend voor je citroen!!
    Bij mn vriendin was t van de 1 op de andere dag over na 16 weken. Zij was12 kilo afgevallen. Dus ik hoop voor je dat t beter wordt.
    Ikzelf daarintegen ben geen sec misselijk geweest. Alleen 3 weken erg moe int begin, maar dat is ook weer over.
    Succes

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier ook nog snel moe hoor, werk 28u (maar is ff meer door ziekte en verlof)
    Kleine rondbanjeren, bezig met opleiding.
    En mijn beestjes haha

Nja, de tijd gaat zo wel heel snel!

15. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig nog zeg :( dat is ook niet leuk. Ik hoop toch voor je dat het na de 16 weken een stukje minder wordt. Heb je ook iets gekregen tegen de misselijkheid?

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Tamara: welkom alsnog

Fleur: Leuk een meisje

Hier tot vorige week nog misselijk geweest. Gaat nu gelukkig een stuk beter. Ben wel aan het aftellen tot de kerst, dan gaan we twee weken dicht. Daarna kan ik ivm de drukte niet meer vrij nemen tot aan mijn verlof, dus dat wordt even doorbijten.

Verder ontzettend druk gehad met Sinterklaas, nu even wat rustiger.
    Bij was de combinatietest ook goed. Nu op naar de 20 weken echo, die is op 16 januari.
    Zit ook zo te wachten tot ik de kleine uk ga voelen, helaas kan het nog wel even duren aangezien de placenta aan de voorzijde zit.

17. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames!
    Ik ben 27 mei uitgerekend, dus dan mag ik me ook aansluiten bij de groep toch?? Haha
    Ik ben 23 jaar en dit wordt ons eerste kindje.
    Ik heb 6 januari de 20 weken echo, dan horen we wat het wordt.
    Op de 13 weken echo is al een schatting van de nub-theorie gedaan en gezegd dat het 75% een jongetje wordt.
    Iemand ervaring met de uitkomst van de theorie??

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Welkom!

Hier klopte de NUB theorie niet maar de Skull wel kijk eens in mijn topic :)

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden!

Citroen: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk en moe bent zeg..! Vriendin van me was tot 18 weken misselijk... Hopelijk bij jou eerder weg! Hier nu 2 weken misselijk-vrij! Nog wel steeds erg moe maar wel minder als in t begin.

Nu nog 2 weken wachten tot de pretecho, kan niet wachten!!

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nog heeeel even geduld ik weet hoe moeilijk het is hihi.
    Je had al een beste buik he!
    Gisteren bijgekomen in de sauna, werd wel om 22:00 uur heel moe dus zijn lekker naar huis gegaan en heb voor het eerst als een blok geslapen. Eind december hoop ik een middag beter vol te houden :)

Deel Deze Pagina