Dank jullie wel!! Moet wel omschakelen hoor, ik dacht zo sterk dat t een meisje werd! Echt een superverrassing!!
nogmaals gefeliciteerd guus! na een meid is een jongen natuurlijk super leuk! abygail... ik ben ook benieuwd naar jouuuu!!!
Pfff wow! Verliefd op mijn kindje, we hebben zelfs een foto van een zwaaiende baby Ik hou het nog wel eventjes geheim, je weet nooit wie hier nog meer meelezen. Ontzettend gelukkig en blij het te weten en vooral te zien dat het helemaal goed zit allemaal. Dankjullie wel voor al die lieve reacties. Liefs
Gefeliciteerd Guusje!! Abygail, je houdt ons in spanning!! Fijn he dat alles er zo goed en mooi uitziet!! Geniet er van!!
Wat leuk! Een jongen en een verrassing! Altijd weer zo gaaf om ff te gluren en natuurlijk om te checken of alles goed zit! Ow, moet nog ff geduld hebben, 9 jan 20 weken echo! Ben ook benieuwd wat het wordt nja is.. Totaal geen voorgevoel. Wij houden het ook wel stil
Abygail: jij bent ook nog wakker van alle spanningen van gister? Pfff, ik wil slapen, we voeren kerst vanavond bij mijn vader... Denk dat ik halverwege in slaap val!!
Guusje leuk zeg een jongen!! Abygail je houdt ons goed in spanning! Hier al een paar dagen gewoon moe bah. Vanavond naar m'n vader hapje eten en optijd weer naar huis, morgen naar m'n schoonmoeder dat is wel het laatste waar ik zin in heb ze begon al je komt toch wel eerder dan dat Sylvano is uitgeslapen hij slaapt altijd zolang, nee een chagereinig kind is leuk je begrijpt het wel totaaaal geen zin haha.
Wat leuk Guusje, een jongen! Abygail,dat wordt lang wachten voor ons Hier zo om half 1 naar de gynaecoloog voor controle. Als ze onverhoopt toch een echo maken, dan ga ik wel vragen of ze kunnen zien wat het word. Maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.... ik moet denk ik nog 2 weken geduld hebben tot mijn 20 weken echo.....
Meiden ik wil jullie laten weten dat ik vanmiddag ben opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging door het vele spugen.. Ik krijg zo een infuus en afhankelijk van het feit hoe mijn lichaam daar op reageert weten we pas hoelang ik moet blijven! Elise S6 straks..
Jeetje meid, das mooi k*t zo met de feestdagen voor de deur Heel erg veel sterkte! Hoop dat je lichaam snel en goed reageert!! Dikke knuffel xx
Jeetje whisfull, wat onwijs balen. Hopelijk gaat het niet te lang duren. Wel jammer zo voor de kerstdagen. Sterkte!!! Hier was de controle goed. Mooi kloppend hartje. Wel een echo gehad, ze had toch tijd.... Maar ze kon het geslacht niet zien. Op naar de 20 weken echo over 2 weken. Fijne feestdagen!!!
Ja erg hè? Vandaag ook bloedprikken daar ben ik ook altijd zo nerveus voor . Achteraf terecht, ben helaas weer onderuit gegaan. Nu lekker rustig op de bank bijkomen. Vanavond met de kinderen pizza hapjes maken. Morgen cadeaus
Sterkte Wishful.. Hopelijk gaat t snel beter! Hier niet iets nieuws echt.. We hebben een kamertje gekocht! Heel mooie massief houten witte meubels, voor 300 euro, via marktplaats! Dan voel ik me ook niet zo schuldig dat ik graag die -oh zo dure- Joolz kinderwagen wil
He bah wat een naar nieuws, sterkte zeg! Hier vandaag de 20weken echo gehad.. (lekker vroeg) zover ze kon zien was alles goed. Erg fijn!
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje, Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Spidy, 27 mei, 1e kindje, Nienke18, 27 mei, 3e kindje, Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje, Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Enfermera, 4 juni, 2e kindje, Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, ?? kindje, 30 dec 20 weken echo - FleurSylvano 30 dec echo - jeanine1985 30 dec controle vk - Kimberly1989 31 dec controle vk - Koali 31 dec controle vk - Bailatamara 3 jan 20 weken echo - Pebble 3 jan 20 weken echo + geslachtsbepaling - Laure26 4 jan 20 weken echo - Bailatamara 6 jan 20 weken echo- bloemetje1990 7 jan 20 weken echo - Wendy424 7 jan 20 weken echo - Koali 7 jan 20 weken echo - Kahlan 8 jan 20 weken echo- Elise75 9 jan 20 weken echo - Wishfulthinking 10 jan 20 weken echo - Catootje1975 13 jan 20 weken echo - Kimberly1989 13 jan controle vk - FleurSylvano 14 jan 20 weken echo - Citroen 15 jan controle VK - Citroen 16 jan 20 weken echo- Nienke18 16 jan 20 weken echo - Kyrian