He wat vervelend! En dan druk ik me nog netjes uit Hopelijk slaat het snel aan, en ben je snel weer thuis en voel je je beter.
Wishful sterkte zeg bah! Hier lekker een dagje series kijken en m'n zoontje verwend met cadeaus Nog 4 dagen tot de 20 weken echo !
Wie wilt mijn 20-wekenecho tussen t lijstje zetten? Staat in mijn onderschrift! Wishful: hoe gaat t nu meis? Hopelijk knap je snel op!!
Zo.. tzit er weer bijna op de kerst.. Gister heerlijk gegeten bij en met familie. En vandaag lekr wezen shoppen. Kamertje en wandelwagen enz besteld.. Helemaal blij mee..
Wij hadden vandaag een lekker rustig dagje met zijn 3tjes, heerlijk! Gaan we voortaan altijd zo plannen Kerstavond bij schoonouders, 1e kerstdag bij mijn fam Aiden heeft het goed volgehouden, gelukkig beide dagen ff geslapen waar we waren!
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje, Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Spidy, 27 mei, 1e kindje, Nienke18, 27 mei, 3e kindje, Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje, Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Enfermera, 4 juni, 2e kindje, Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, ?? kindje, 30 dec 20 weken echo - FleurSylvano 30 dec echo - jeanine1985 30 dec controle vk - Kimberly1989 31 dec controle vk - Koali 31 dec controle vk - Bailatamara 3 jan 20 weken echo - Pebble 3 jan 20 weken echo + geslachtsbepaling - Laure26 4 jan 20 weken echo - Bailatamara 6 jan 20 weken echo- bloemetje1990 7 jan 20 weken echo - Wendy424 7 jan 20 weken echo - Koali 7 jan 20 weken echo - Kahlan 8 jan 20 weken echo- Elise75 9 jan 20 weken echo - Wishfulthinking 10 jan 20 weken echo - Catootje1975 13 jan 20 weken echo - Kimberly1989 13 jan 20 weken echo - Guusje27 13 jan controle vk - FleurSylvano 14 jan 20 weken echo - Citroen 15 jan controle VK - Citroen 16 jan 20 weken echo- Nienke18 16 jan 20 weken echo - Kyrian Hij staat erbij Guusje
Dank je wel Kimberly! Ja, ben wel blij dat t voorbij is, was super gezellig hoor, maar erg vermoeiend! Vanmiddag 2 uur geslapen en nu nog steeds bekaf. Mijn dochtertje was ook stierlijk vervelend vandaag, half 7 naar bed en meteen knock out! Ze was kapot.
Graag gedaan hoor Guusje! Hier de kerstdagen ook weer overleefd! Lekker weer back to normal.. Gister heeft mn zus vertelt dat ze ook zwanger is, zondag 9 weken (dan ben ik 19 weken).. Word haar vierde kindje.. ben benieuwd! Heb het idee dat ze, nadat wij vertelt hadden dat we zwanger waren, zij ook weer wilde.. Scheelt precies 10 weken.. twee weken nadat we het vertelt hebben dus zwanger geraakt.. Maar goed, neefje of nichtje natuurlijk altijd welkom Wat gaan jullie met oud en nieuw doen? Die kleine man is bewegelijk joh! Savonds geeft ie goede kicks hahaha denk een klein kickboksertje hahaha
Nou dat zijn echt positievie en negatieve verhalen bij elkaar zeg!! Brr .. Hier ook heel druk geweest met de kerstdagen, en vandaag kinderwagen en kamertje besteld! :d Super leuk!!! Ik hoop dat iedereen, ondanks het flauwvallen en uitdrogen toch een leuke kerst hebben gehad..
Ik voel nog steeds niet heel veel.. Mijn dochtertje voelde ik ook pas met 21 weken.. Nu ook weer de placenta voor dus zal nu ook wel weer ff duren. Ik voel af en toe wel iets heel lichts maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn, nog niet erg overtuigend!
Hier de kerst (vreet) dagen ook weer overleefd!! Kwas natuurlijk beetje onzeker omdat ik zo weinig merk van mn zwangerschap ( wat natuurlijk eigenlijk ideaal is) dat ik ff bij een vriendin zo'n apparaatje heb geleend om t hartje te luisteren.. Was toch wel weer bijzonder, en gelijk gerustgesteld.. A.s. donderdag de pretecho met geslachtsbepaling. . Leuk!! Iedereen (familie en vrienden) zijn er allemaal van overtuigd dat ik een jongen krijg. Mss ook omdat we al 6 nichtjes hebben Mij maakt t persoonlijk echt niets uit. Ik bedoel na 3en een half jaar proberen om zwanger te worden en lukt t met ivf, dan ben ik al een heeeel gelukkig mens!! Maar ik laat t jullie wel ff weten.. Veel plzr iedereen met de jaarwisseling!! Groetjes en tot volgend jaar
Hahaha maria, dat dachten wij dus ook! Wij een meisje,want heb al 4 neefjes.. Niet dus hahaha Ben erg benieuwd! Jongens en meiden staan gelijk, bij welke groep sluit je aan hahaha
Wat leuk dat al meer meiden wat gaan voelen! Ik voel dit kindje ook veel meer. Bij Dexter zat de placenta aan de voorkant en voelde ik bijna niets. Wij kopen geen nieuwe kinderkamer omdat we de eerste 6 maanden sowieso aan rooming in doen (en daarna als dat nog nodig is). De commode en kast kunnen ze wel delen zolang het nodig is. Kinderwagen heb ik ook maar weinig gebruikt omdat we Dexter veel gedragen hebben in doeken en in de boba. Er komt wel een mysol en nog een mooie doek aan