Fleur, fijn dat alles goed lijkt! Jammer dat je terug moet, maar wel extra kijk mogelijkheid Maria, zie dat je morgen je echo hebt! Spannend!! Wishfulthinking,ben je inmiddels weer thuis? Hier, vandaag weer werken.. Gister ook gewerkt.. Heb echt een rotrooster deze twee weken
Hoi meiden, Allemaal de allerbeste wensen voor 2014!!! Hier in een achtbaangezeten, de man van mijn moeder is onwel geworden op tweede kerstdag. Hij ligt nu op de ic van Zwolle ( 2 uur rijden ). Voor mijn moeder probeer ik zo vaak mogelijk heen en weer te gaan, maar ik moet eerlijk zijn; ik kan niet meer. Deze week zal er een beslissing gaan vallen, een loodzware ben ik bang. We hebben gisteren wel oud en nieuw gevierd, maar echt met een heel dubbel gevoel. Ik hoop dat deze nachtmerrie snel voorbij is. Ook heb ik de uitslagen van mijn bloed binnen, niks te vinden. Het lijkt erop dat het toch een kwestie is van rust nemen. Ik deel hierbij de mening van citroen. De kwaaltjes stapelen zich op, en je lichaam fluit je terug. Ik heb overigens een beweeglijke baby hihi, en nu ook zelf het hartje gehoord. ( we hebben zo'n doppler gekocht) . Dit stelt wel gerust Ik hoop dat iedereen snel de bewegingen voelt, en Guusje je hebt een prachtige buik. We gaan echt gelijk op Willen jullie voor mij de volgende afspraken toevoegen? 8 januari verloskundige 16 januari 20 weken echo Kimberly moet jij ook buiten spijkenisse voor die 20 w echo? Ik vind dit zoiets raars. Liefs,
happy new year!!! meiden ik ben weer thuis hoor.. de misselijkheid is helaas nog niet weg.. en een terug val is mogelijk werd geadviseerd om er rekening mee te houden! hoe is het met jullie? Fleur ik lees dat je weer terug moet voor de 20 weken echo? hopelijk is dan alles wel goed te zien? kimberly werk ze vandaag! citroen hoe is het nu met jou? abygail sterkte meid! xxx
Zal ze erin zetten voor je! Maar nee, ik hoef niet buiten Spijkenisse.. Gewoon bij Star bij spijk centrum.. Waar moet jij heen dan? Naar Rotterdam? Had wel gehoord dat het echt tot 20 weken daar kan en dat je anders door moest naar Rotterdam, dus misschien zit je dan iets over de 20 weken? Raar in ieder geval! Heel veel sterkte in deze periode met je moeder en haar man.. Wat ontzettend heftig he, wat er allemaal kan gebeuren in korte tijd! Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben, met de moeilijke periode in het vooruitzicht! @Wishful, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal wat beter en komt die terugval niet!
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje, Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Spidy, 27 mei, 1e kindje, Nienke18, 27 mei, 3e kindje, Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje, Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Enfermera, 4 juni, 2e kindje, Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, ?? kindje,Meisje 2 jan 20 weken echo - FleurSylvano 3 jan 20 weken echo - Pebble 3 jan 20 weken echo + geslachtsbepaling - Laure26 4 jan 20 weken echo - Bailatamara 6 jan 20 weken echo- bloemetje1990 7 jan 20 weken echo - Wendy424 7 jan 20 weken echo - Koali 7 jan 20 weken echo - Kahlan 8 jan 20 weken echo-Elise75 8 jan controle vk - Abygail 9 jan 20 weken echo - Wishfulthinking 10 jan 20 weken echo - Catootje1975 13 jan 20 weken echo - Kimberly1989 13 jan 20 weken echo - Guusje27 13 jan controle vk - FleurSylvano 14 jan 20 weken echo - Citroen 15 jan controle VK - Citroen 16 jan 20 weken echo - Abygail 16 jan 20 weken echo - Nienke18 16 jan 20 weken echo - Kyrian
Allemaal de beste wensen voor 2014! Dat we maar allemaal lieve gezonde baby's op de wereld mogen zetten! Kga nu werken tot 13u en om 13:30 de geslachtsbepaling! Spannend!!
Ook van mij de beste wensen! Dat we maar een mooi en bijzonder jaar mogen hebben met de geboorte van onze prachtige wondertjes. Heel veel plezier vanmiddag Maria! Ik ben ook benieuwd. Nog 1 weekje wachten en dan weet ik het ook!!
Voor iedereen de beste wensen!! Wij hebben t heerlijk gehad! Alleen wel blij dat t nu voorbij is want ben helemaal stuk. Nu ff paar dagen bijkomen, en maandag begint t dagelijks leven weer Hier is trouwens nog het bewijs van dat t een jongen is: hoef niet meer te twijfelen toch? Hebben jullie ook een foto? Ben wel benieuwd eigenlijk!
Dat is inderdaad een hele duidelijke! Ook zonder twijfel! Die van mij had ik er al op gezet, maar ben wel benieuwd naar foto's van de rest!
Ja gevonden, duidelijk een jongen ja! Ik ben nog steeds onzeker hoor, af en toe twijfel ik en denk ik.. Zou t nou echt een jongen zijn?
Net zo duidelijk als bij jou Over twee weekjes hebben we beiden de 20 wkn echo, dan zul je het nog een x zien! Snap je gevoel hoor, maar tis echt heeeuull duidelijk! Hahaha trusten!