Ooeehh lekker zeg!! Wij gaan in febr ook naar de 9mndbeurs, maar hadden al gauw keuze gemaakt Maar spannend! Ben benieuwd hoe het zal gaan! Morgen hebben we de 20 weken echo
We hebben hem om 1150 Hahahaha dat was zo duidelijk meid, bij ons beiden! Geen twijfel meer mogelijk hahaha
Veel succes en plezier meiden Krijg net een appje van die vriendin dat ze perongeluk een dubbele afspraak hebben gepland dus is er morgen tegelijk met ons een ander stel, ook erg gezellig ahum.. woensdag al afgesproken en in agenda gezet en dan is er nu ineens een dubbele afspraak? Kan er zo onzeker van worde , als er iets is zeg het dan gewoon..
Ben trouwens benieuwd waar iedereen vandaag komt! Ik woon in Velserbroek, op loopafstand van Haarlem, noord-Holland!
Dat is wel een beetje raar! Maar zou gewoon lekker gaan, eer aan jezelf houden en als je merkt dat er iets is, er later een keer over praten met haar.. En misschien ook wel een keer je onzekerheid met haar bespreken.. Op deze manier is de vriendschap ook niet heel leuk (denk ik) Nja, iig hoop ik dat het nog wel gezellig zal zijn morgen meid! Hoelaat ga je?
Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam, maar woon nu al bijna 2,5 jaar in Spijkenisse Zuid-Hollandse eilanden.
zo, weer even bijgelezen na twee weken vakantie.. Heerlijk gehad op Curacao, nu wel wat versleten van de terugreis.. Vlak voordat we weg gingen hadden we twintig weken echo, alles is goed en we krijgen een jongetje!! Zo blij mee!! Echt iedereen dacht het al.. dus dat is wel erg grappig.. maar toch het fijnst dat alles goed is.. Zijn begonnen met het kamertje! leuk!! Volgens mij ben ik aardig aangekomen op vakantie, haha.. heb ieder geval al flinke buik.. zal morgen s kijken of ik er een foto op kan zetten..
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 12 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 13 jan 20 weken echo - Kimberly1989 13 jan 20 weken echo - Guusje27 13 jan controle vk - FleurSylvano 14 jan 20 weken echo - Citroen 15 jan 20 weken echo 2 keer- Wendy424 15 jan controle VK - Citroen 16 jan 20 weken echo - Abygail 16 jan 20 weken echo - Nienke18 16 jan 20 weken echo - Kyrian 29 jan Controle vk - Kimberly1989 o5 feb controle gyn -Elise75 21 feb Controle vk- Laure26 Heb het lijstje weer aangepast Heb weer een aantal namen weggehaald die echt al lang niet gereageerd hebben Wordt steeds rustiger.. Babii heb je er bijgezet! Als je afspraken hebt, kun je dat zeggen, dan zet ik hem voor je in het rijtje
Ik kan er ook niet tegen als mensen eromheen draaien.. Inderdaad zeg t dan gewoon.. Misschien moet je haar daar mee confronteren, hoe moeilijk dat ook is maar wellicht schept t wel duidelijkheid! Jeanine: leuk ook een jochie!! Gefeliciteerd! En heerlijk hoor, Curaçao! Ik zou er een moord voor doen om op vakantie te gaan! Haha!
19:00 uur moeten we er zijn ben benieuwd Heerlijk curacao ! Hier net een mailtje gekregen voor de blije doos van Prenatal dus die ga ik vanmiddag ophalen! Zometeen naar de verloskundige ben benieuwd of ze nog contact opgenomen hebben met het geboortecentrum ivm badbevalling. Ik woon trouwens in Apeldoorn
Die doos heb ik ook opgehaald vorige week op zich wel leuk dat je het allemaal krijgt En veel plezier vanavond, hoop dat het allemaal meevalt
Haha wat fijn ! Net bij verloskundige geweest alles was goed buik groeit naar voren ipv omhoog op zwangerschapskaart stond met 18 weken N-1 nu N- dus niet heel veel omhoog gekomen , wat staat er bij jullie?
Hier was ie met 15 weken al N-1 en met de laatste controle (19wk) N+2. Groeit dus duidelijk hard omhoog. Ben ook niet zo groot, dus misschien dat het daardoor ook sneller gaat.
FleurSylvano: Houdt de eer aan jezelf inderdaad. Zou gewoon lekker langs gaan en een andere keer alles bespreken. Guusje: Fijn dat alles goed is, geeft je toch een gerust gevoel. Jeanine: oeh lekker op vakantie geweest, nu het nog even kan, Mijn baarmoeder zat met 17 weken net onder mijn navel, nu moet ik aanstaande donderdag weer voor controle. Ook heb ik dan de 20-weken echo, ben best wel zenuwachtig. Hoop dat alles goed is. Ik kom trouwens uit Boskoop, vlakbij Leiden.