Ik heb die van de Prenatal ook nog niet gehad. Heb me ook pas vorige week aangemeld moet ik eerlijk toegeven. Mooie foto Jeanine. Zo hier klaar met werken, ga nu afsluiten en lekker de kinders ophalen.
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Guusje27, 10 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 12 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 14 jan 20 weken echo - Citroen 15 jan 20 weken echo 2 keer- Wendy424 15 jan controle VK - Citroen 16 jan 20 weken echo - Abygail 16 jan 20 weken echo - Nienke18 16 jan 20 weken echo -Kyrian 17 jan controle gyn - Wishfulthinking 29 jan Controle vk - Kimberly1989 29 jan Controle vk - Koali 05 feb controle gyn -Elise75 10 feb Controle vk - FLeurSylvano 21 feb Controle vk- Laure26
Zo, op het moment ben ik gwn aan het fitnessen meiden.. Heb het weer opgepakt.. Vraag me niet uit welke teen ik de energie moet halen, maar wil toch beetje fit blijven voor de bevalling
kimberly: lekker hoor, wou dat ik de energie had. Maar ben blij als ik 's avonds op de bank zit en de kinderen op bed liggen.
Haha kimberly doe mij wat van jou energie Hier probeer ik iedere dag even te wandelen met zoontje, morgen ga ik zwemmen met mijn moeder en Sylvano, nja zwemmen hangen in het peuterbad haha.
Tja, ik wil ook iedere week weer gaan sporten maar tot op heden nog steeds niet gelukt.. ben al de hele week aan t rennen en vliegen met dochtertje, want ze gaat 4 dagdelen per week naar de psz en daarnaast ook nog logopedie en Fysio, ik hen geen rijbewijs dus doe alles met de fiets! Dus ach, ik zit niet stil op een dag
Kom me ook weer ff melden... Heb weinig terug gelezen, ff de energie niet voor. Heb me vandaag ziek moeten melden, baal ontzettend. Maar heb zulke erge bandenpijn, waarvan ik bijna de hele nacht wakker heb gelegen. Bij het opstaan, toen mijn wekker ging, verging ik van de pijn. Lopen naar badkamer moeizaam. Nou ik zag me al op me werk strompelen (in de zorg) Dus toch maar ziek gemeld, maar voelt zo slecht! Dagje rustig aan gedaan, zoontje naar gastouder en ik veel geslapen. Alsnog veel pijn, dus morgen nog dagje thuis. Hopelijk dan wat beter...
Hahah ja nou, waar ik de energie vandaan haal, weet ik ook niet, maar mn strategie: afspreken met iemand en niet af willen zeggen hahaha Guusje, je beweegt dan indd al genoeg joh! Fleur, lekker hoor het zwembad!! Ben je toch vaak ook moe van! Sam, balen dat je zo'n pijn hebt joh! Goed dat je je ziek gemeld hebt hoor! Aan jezelf (en de baby) denken!!
Zo, merk wel dat de hormonen lekker aan gang zijn. Zit gewoon een romantische komedie te kijken en zit constant met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
hoi meiden, hier de 20 weken echo gehad, alles was super! het is nog steeds een meisje en ze zat met alles mooi in het gemiddelde. dus helemaal tevreden! we hebben haar zelfs even in 3d mogen bewonderen, en alles ook op foto's en dvd met geluid. erg leuk!
Citroen: wat ontzettend fijn dat alles goed was. Ik heb donderdag de 20 weken echo Zo heb de beeb even goed gevoeld. Had een overvolle blaas en je Ray al wie er behoorlijk tegenaan zat te trappen. Wel fijn om te voelen, want voel de beeb nog niet veel.
Allemaal goede echo's he? Wat fijn! Ik moet me wel inhouden om te gaan (online) shoppen merk ik hahaa Leuke spulletjes voor de kamer etc Maar kan nog niet beginnen, zusje woont hier nog in. Dus moet niks kopen anders staat t teveel in de weg.. Kriebel kriebel... Ondertussen nog steeds veel last, vooral met bukken, lopen en draaien.. Dus vandaag nog een rustdagje, twijfel nog wat ik morgen doe...
Gewoon rusten Sam je lichaam geeft aan dat het genoeg is. Hoe vervelend ook! Wat fijn die goede 20 weken echo's Hier bij de verloskundige meegekregen dat ik vanaf 24 weken de baby elke dag moet voelen , eerder was dit 27 weken ben wel blij dat ze het naar eerder hebben gezet!