Raar he! Volgens mij loog die vrouw ook hoor, want ik zag er twee staan, maar ze bleef bij haar punt.. Echt stom.. maar praxis is zo open, dus ik ga straks nog even bellen en anders inderdaad maar creatief doen, zoals Fleur
Nou we hebben gebeld en ze verhuren ze wel, maar schijnbaar pas sinds kort! Dus gaan zo maar weeeeer naar praxis
Ik heb een hond. Wat wij de visite aanleerde was bij binnenkomst eerst de hond ff aaien. Want anders wordt deze jaloers. Verder (later) is het belangrijk dat zowel je kind als hond weten wat mag en wat niet mag. Als hond eet bijv dat het kind er niet bij mag komen, of als deze slaapt etc.
Nou, het kamertje is behangen hoor.. Wat een klein kamertje was, werd een hels karwei hahaha Kwam er vd week, toen ik even wakker lag in bed, achter dat we behang met een patroontje hebben (sterren) en dat hadden we beiden nog nooit gedaan hahahahah Was dus even wat geploeter en veel gescheld en gemopper op elkaar, maar we liggen zo gelukkig vol liefde naast elkaar in bed.. Morgen weer fijn die leuke tafel terugbrengen en voor de aankomende 15 jaar niet meer behangen! Slaap lekker allemaal!
Haha dat is altijd het leukste werkje he!! Patroontjes in behang. Ik heb het behang ook al gekocht maar wij kunnen eerst niet verder omdat de babykamer pas in week 10 komt. En ik wil natuurlijk weer moeilijk alles wit en dan een blauw baan precies in de maat van de commode en dan achter de commode. Maar ik weet nog niet hoe ik het wil hebben staan, dus zal toch echt op week 10 moeten wachten haha En een ledikant langs en voor het raam hebben staan? Kan dat? Of word dat afgeraden? Deze meubeltjes worden het
Leuk kamertje! Maar wel erg moeilijk hoor hahaha Heb even op internet gekeken naar je vraag: (VeiligheidNL l Kinderledikant) - Zet het ledikant niet bij het raam. Een wat ouder kind kan vanuit zijn bedje op de vensterbank klimmen en uit het raam vallen. - Plaats de wieg of ledikant niet bij de verwarming. Uw kind kan het te warm krijgen of zich eraan branden. - Zet de wieg of ledikant niet in de buurt van gordijnen, koorden of snoeren waarin uw kind vast kan komen te zitten. Wij zetten het bedje ws wel voor het raam, omdat het anders lastig in te delen is.. Maar misschien dat het nog verandert. Onder ons raam zit ook verwarming, maar die zetten we tegen die tijd toch niet aan.. We hebben wel enkelglas (helaas), maar hebben het wel zo goed mogelijk geprobeerd te 'dichten', zodat er bijna geen tocht meer doorheen komt.. Denk dat het echt een keuze is die je zelf moet maken nav je gevoel
Kind klimt uit het raam? hier moest ik toch even erg om lachen ! Zodra dat mogelijk is zitten de kinderen toch echt wel al in een peuter bed en dan kunnen ze er niet meer bij.
Haha ja idd.. oke dus als je zorgt dat ze niet bij de gordijnen kunnen en niet de verwarming te hoog zetten, moet het dus kunnen.. Ik heb wel meerdere opties maar als k mooie vitrages koop en daar t ledikantje voor vind.k heel.mooi
Nee hoor, zeker in de winter niet ze hebben dan een romper met lange mouwen aan, pyjama, slaapzak met mouwen en dan nog een deken nou dat is echt wel warm genoeg ! Hoe deden ze dat vroeger ? Hier ook nooit de kachel boven aan altijd 15 graden. En anders is er altijd nog een kruik
Mogen ze trouwens direct een slaapzak aan of is dat vanaf 6 maanden? En als ze direct al ewn slaapzakje aan mogen doe je dan bv in de zomer ook nog een dekentje of alleen een slaapzakje? Te warm kan gevaarkjjk zijn las ik
Oooh ik voel me bij voorbaad al zo'n slechte moeder! Zucht.. Uuh, die onzekerheden worden toch wel minder met de tijd, toch
Erg he? Bij alles wat ik doe denk of koop vraag ik me af of ik het wel goed doe....en dat zal straks nog wel veel erger worden
Oohhh ik ook!!! Hoort erbij zeggen ze.. Hahaha ik ben nu al bang dat ik niet genoeg rompertjes en kleertjes en blablabla
Niet genoeg hebben, inderdaad! Ik heb nu 15 rompers, 2 broekjes en 2 overslagshirts, 2 wikkeldekens, 10 paar sokken. 2 pakjes cadeau gekregen maar weet bij god niet waarvoor het is bedoeld! Het zijn geen rompers Boxpakjes misschien, of een pyamaatje? Oooh en nu?! Wat moet ik nog meer hebben?! Slaapzakjes? Hoeveel mutsjes? Nog meer rompers? Zucht! Hebben jullie een lijstje? Hoeveel heb je waarvan?
is 2 pakjes niet een beetje weinig? ik heb 2 pakjes in maat 50 en een stuk of 5 in 56. Als je een baby hebt die veel spuugt heb je dat denk ik wel nodig die eerste paar dagen. voor de rest heb je alles denk ik wel genoeg.