Dus nu al meiden aan de grotere broeken? schiet lekker op zo... Ik wordt echt een beetje gek van mezelf, heb best veel kwaaltjes; zere boobs, buikpijn, moe, misselijk bij vlagen... Dat geeft me dus wel weer een beetje hoop op een goede echo en zwangerschap. Daarna ga ik dan weer denken dat ik niet te veel moet hopen omdat het toch vast weer fout gaat enzo en dan help ik mezelf weer aan een slecht/verdrietig humeur.... Volgens mij heb ik toch een aardige kater overgehouden van die miskramen . Ik moet er ook niet aan denken weer door het hele circus te moeten voor een goede embryo, ik vond de punctie zo enorm tegenvallen... Grrr, kan ik niet gewoon gaan slapen en de 15e weer wakker worden
Ik mag mij hier ook melden. Afgelopen maandag test gedaan en ja hoor zwanger. Als ik het goed heb ben ik ong. 9 juni uitgerekend. Wel spannend allemaal. Dit word mijn eerste. Daarnaast ook schildklier problemen. Dus gelijk ha gebeld en verdere stappen ondernomen. Bloed geprikt. Eind van de week uitslag. Word gebeld voor een afspraak bij de internist en op 21 oktober een afspraak bij de gyneacoloog. Pff. Gaan het druk krijgen. Vandaag cadeautjes gekocht voor de opa en oma's. Ben benieuwd hoe ze reageren. De oma's waren op de hoogte van onze poging.
Hallo allemaal! Ik mag mij hier ook melden! Ik ben Renée en zwanger van onze tweede. In januari ben ik bevallen van een zoon, Ben. Hij is nu dus bijna 9 maanden. We wilde ze bewust snel achter elkaar. Heb nog niet veel symptomen. .. beetje misselijk., opeens trek in pindakaas terwijl ik het niet lustte, gevoelige borsten en last van mijn onderbuik soms. Over 2 wkn echo.
@ Renee gefeliciteerd! Dat is inderdaad mooi snel achter elkaar Zo hier lijkt het wel of de kwaaltjes toe nemen!
Kyrian en Groentje, welkom en gefeliciteerd! Shampoo, dat is op zich een goed teken toch? Waar heb je last van? Zeg dames, ik vind het best moeilijk om iedereen uit elkaar te houden en bij te houden wanneer iedereen een afspraak heeft... Is het misschien een idee om een lijstje aan te leggen waarin we kunnen zetten wie je bent, of het je eerste zwangerschap is, wanneer je uitgerekende datum is en wanneer je een afspraak hebt? Catootje, 2e kindje, 29 mei uitgerekend, 15 oktober 1e echo Shampoo, Groentje, Guusje, Kyrian, HuiBooBee, MMMmeisje, Pocahontas, Ik heb nu even de namen van de laatste berichten die ik kon zien (onder mijn typevakje) er bij gezet, de rest zou er dan natuurlijk ook nog kij moeten (kunnen, niks moet natuurlijk ). Volgens mij kan je de lijst dan zo knippen en plakken en dan aanvullen toch? Of is er iemand met een beter idee want ik ben hier niet zo handig in...
goed idee, Catootje, 2e kindje, 29 mei uitgerekend, 15 oktober 1e echo Shampoo, Groentje, Guusje, Kyrian, HuiBooBee, MMMmeisje, Pocahontas, Wendy424, 1e kindje, 31 mei uitgerekend, 10 oktober 1e echo
Ja, zo bedoel ik het! Wow Wendy, wat heb jij al vroeg een echo! Ben wel een beetje jaloers hoor want ik stik van de zenuwen en zou zooo graag een koppend hartje zien....
Hoi Catootje dat klopt, ik zou 23 oktober me eerste echo hebben maar de verloskundige wilde dat ik nog een test zou doen met weken indicator en daar kwam 3+ weken op en toen gaf ze aan dat ik waarschijnlijk verder was als dat ik zelf dacht. Maar ik weet zeker dat ik in het weekend van 7 september zwanger ben geraakt omdat ik toen met ovulatietesten me eisprong heb opgespoord. Maar ik dacht ik zeg dat mooi niet want dan kan ik mooi vroeg de echo al zien. Ik hoop alleen dat er wel iets te zien is.
Ha, wat een stunt zeg! Misschien ben je wel zwanger van een tweeling . Ik zit steeds in dubio of ik ook de VK zal bellen, misschien willen zij me eerder helpen... Ik loop nl in het ZH omdat ik zwanger ben geraakt met ICSI, ik ga dus ook naar het ZH voor een 1e echo. Ze nemen er alleen wel de tijd voor daar . Het lijkt wel of ze niet begrijpen dat de dames daar nogal in de zenuwen zitten. Alsof de wachtweken nog niet lang genoeg duren moest ik 1pv 14 wachten, 16 dagen wachten met testen (heb het uiteindelijk wel na 14 dagen gedaan en had een onmiskenbaar positieve test ). En nu weer, normaal gesproken kan je komen na 7 weken maar ik mag pas ingepland worden vanaf 7.5 weken... alsof ze zekerheid in willen bouwen en geen rekening houden met de zenuwen van patienten... Ach misschien overdrijf ik wel een beetje, het zijn maar 4 dagen langer wachten maar ja...
Zo? Ik ben zoooo moe en misselijk.. Merk dat ik de ochtend mijn huishouden moet doen want nu ben ik dood op. Mijn oppas kindje word zo opgehaald en dan ga ik ff slapen met mijn zoontje.
haha een tweeling, het zou zomaar kunnen ben een paar jaar geleden bij iemand geweest die tarot kaarten deed leggen, daar kwam uit dat ik op me 28e een tweeling zou krijgen, ik ben nu inderdaad 28 dus die tweeling zou nog kunnen. Dat is inderdaad vervelend zo lang wachten ik snap ook niet waarom dat zo lang moet duren, ik zou gewoon bellen of het eerder kan niet geschoten is altijd mis.
Ha, niet te geloven! Ik heb net de VK gebeld om me aan te melden. Ze wist nog wie ik was van de eerdere bezoekjes (zwangerschap en bevalling van onze zoon en de miskramen) en ze vroeg meteen of ik nu niet enorm zenuwachtig was... Nou, enorm dus!!! Het was zo'n opluchting om haar aan de telefoon te hebben... Toen gaf ze aan dat ik maandag wel even langs mocht komen om te kijken of ze al wat konden zien.... Nou, dat laat ik me geen 2e keer zeggen natuurlijk. Wat een opluchting dat ik al eerder een echo krijg!
Ik ben nit heel bijgelovig ofzo, maar met dat soort dingen heb ik wel wat. Het zu me dus nu ook niks verbazen als jij inderdaad de 10e met nieuws over een tweeling komt!
Bij deze meteen even aangepast Catootje, 2e kindje, 29 mei uitgerekend, 7 oktober 1e echo Shampoo, 3e kindje 26 mei uitgerekend, 9 oktober eerste echo Groentje, Guusje, Kyrian, HuiBooBee, MMMmeisje, Pocahontas, Wendy424, 1e kindje, 31 mei uitgerekend, 10 oktober 1e echo Super Shampoo, hoop dat de rest ook volgt!
goed plan catootje! Catootje, 2e kindje, 29 mei uitgerekend, 15 oktober 1e echo Shampoo, Groentje, Guusje, Kyrian, HuiBooBee, MMMmeisje, Pocahontas,1e kindje,09juni uitgerekend,31oktober 1e echo
wat fijn catootje!! kun je toch heerlijk nog eerder je kindje bewonderen wel toevallig wendy.. you never know hahahaha @ hier voel me vandaag eigenlijk heel goed! kwampen zijn zo goed als weg en heb eigenlijk nergens last van! heerlijk!
dat is toch wel super nieuws, hoop voor je dat je maandag al wat ziet. Heel leuk voor je hopelijk ook een beetje rustgevend. Ik kijk er ook niet raar van op hoor als ik het nieuws krijg dat het een tweeling is. Maar buitenom dat ik er dankbaar voor zou zijn, ben ik heel blij als het er 1 is.