hallo meiden, ik kom net bij de bekkenfysiotherapeut weg. au au au. ze moest me onderzoeken om vast te stellen wat de oorzaak van de klachten is. en inderdaad, duidelijk bekkenpijn. ze heeft me even flink pijn gedaan, maar ja dat moest ze wel doen om te kunnen zien waar de klachten weg komen. nu heb ik oefeningen die ik moet doen, volgende week weer terug komen, en ze heeft me geadvsieerd om zo'n gymbal te kopen. een soort skippybal zeg maar. als je daar op zit ontspannen je bekken zich heel goed. toevallig hebben ze die dingen nu bij de kruidvat in de folder voor 7 euro. dus die haal ik maar even op, hopen dat et wat helpt nu ik officieel in de ziekte wet zit heeft mijn teamleidster bedacht dat ik 1 keer per week even langs ''moet'' komen om een bakje thee te drinken op het werk, zo zie ik mijn collega's, bewoners regelsmatig en blijf ik een beetje bij over alles. opzich niet echt een problee natuurlijk maar de situatie op mijn werk is nou niet echt fijn. (had ik laatst volgens mij verteld dat er zo over mijn gepraat werd en dat ik alleen maar leuke dingen deed thuis etc.) nu ben ik dus echt zo'n muts die zich daar veel van aantrekt en ik zie er nu dus ook als een berg tegenop om op mijn werk gezellig koffie te gaan drinken ik geloof ook wel dat het goed is om de contacten wat te onderhouden, want anders kom ik een dik half jaar niet en dan is het na die tijd alleen maar moeilijker om weer terug te gaan natuurlijk. maar op het moment is de drempel voor mij best hoog om er heen te gaan. iemand tips?
Pff gewoon doen joh!! Lekker van je vroege verlof genieten en thee drinken.... wat maakt het uit. Jij krijgt straks een super mooi kindje en jij weet wat je voelt toch?? Laat ze lekker!!!!
Precies citroen, lekker laten lullen! Het zijn waarschijnlijk mensen die of nog geen kinderen hebben of een gemakkelijke zwagerschap hebben gehad en die niet kunnen inleven in iemand anders.. Wel balen dat nu ook je bekken opspelen, het gaat je niet makkelijk af he, de zwangerschap..! Naast obstipatie en vermoeidheid mag ik niet klagen (weer!) want zwangerschap van mijn dochtertje verliep ook prima. Dus ik mag in mijn handjes knijpen. Ik hoop dat de oefeningen snel gaan helpen en dat je nu eens gewoon mag genieten van je zwagerschap meis!
Pff heb niet alles terug gelezen. Zag hoop over kleertjes etc.. Vond het met de 1e ook lastig, maar had me laten gaan bij de Zeeman toen (zal zo een foto zoeken...) En zowel korte al lange mouw. Mijn kleine vent wat behoorlijk flink, dus was zo snel overal uit gegroeid. Maar die was 2/3 maanden toen hij al shirts aan had met korte mouwen. Het was toen zoooo warm! *2 jaar terug dus*
Qua kleertjes heb ik ook echt veel al gekregen. 2 flinke stapels hier met 50/56/62 Rompers in korte mouw. Verder ook wel kleertjes met lange mouwen, zeker in het begin als ze zich nog niet warm kunnen houden. Leuk om te lezen hoe ieder bezig is met de voorbereidingen. Hier is het kamertje geschilderd, wordt volgende week nog een stuk muur behangen en dan het weekend van 7-8 de meubels. Daarna maar eens kijken wat ik nog moet hebben enzo. @Fleur, ik heb de n*ppies tuniek ook binnen... hij is echt leuk Bedankt voor de tip!
Wat betreft kleertjes heb ik nog heel veel neutraal liggen. Jongenskleding heb ik tot maat 92 Nog liggen en voor meisjes heb ik vanaf maat 86. Heb de maatjes ervoor geld voor Jongenskleding. Ga voor als het net geboren wordt nog wel wat nieuwe pasjes halen. Vandaag is Sara jarig, wordt alweer vier. Vanaf morgen dus naar de basisschool. Wat gaat de tijd toch snel.
Gefeliciteerd! Hier ook buikgriep, neem primperan tegen het spugen maar de diarree houd ik niet tegen het is gewoon water Ik kruip weer onder de wol ..
Beterschap Fleur Hier zo meteen voor de echo en hopen dat ze nu wel de rug en de bovenlip kunnen beoordelen.
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 12 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 05 feb controle gyn -Elise75 07 feb Controle vk - Guusje27 10 feb Controle vk - FLeurSylvano 17 feb Pretecho- Bloemetje1990 19 feb Controle vk - Kimberly1989 21 feb Controle vk- Laure26 5 maart Pretecho- Guusje27 Ja ja, daar zijn we weer met het lijstje Maar liefst 23 pagina's terug, maar heb hem gevonden Nienke, is het ruggetje en bovenlipje nou goed gezien vandaag? Hoop het wel! Hoe zijn de controle's geweest vandaag van Koali en Kahlan? Van mij weer goed.. Hartje weer gehoord.. Bloeddruk vond ik wel laag (onderdruk dan), 125/55, maar schijnbaar niet echt een probleem.. Nu over 3 weken weer controle.. Ze vonden mn buik al erg gegroeid en vonden me erg 'down-to-earth' en ontspannen.. Altijd leuk om te horen
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Catootje1978, 29 mei, 2e kindje, Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Pebble, 30 mei, 1e kindje,Jongen Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Lydian, 1 juni, 2e kindje, Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Kyrian, 6 juni, 1e kindje, Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Mandy84, 9 juni, 1e kindje, Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 05 feb controle gyn -Elise75 07 feb Controle vk - Guusje27 10 feb Controle vk - FLeurSylvano 17 feb Pretecho- Bloemetje1990 19 feb Controle vk - Kimberly1989 21 feb Controle vk- Laure26 21 feb Groeiecho - Maria6 24 feb Controle vk - Wendy424 26 feb Controle vk - Maria6 5 maart Pretecho- Guusje27 Staat erbij Wendy! Nienke, fijn dat het nu allemaal goed is! Toch een fijne geruststelling he!