Hoi meiden, Wat leuk al die namen!!! Wij zijn er al uit, waren we al voor de zwangerschap. Ooh en ik lees over die kilo's... Ik moet dinsdag weer! Shitttt! Hahaha ik kan me zo vinden in Kimberly! Wat er ligt moet op! Lekker ff drie dagen oostenrijk geweest, was wel even moeilijk om niet op mn snowboard te stappen, maar met een lief en solidaire vent aan mn zijde viel het mee. Morgen weer werken, heb er echt geen zin in! Zaken zijn nog steeds niet zwart op wit geregeld en ben het een beetje beu om er om te moeten vragen. Ik ga denk ik zelf mn zwangerschapsuitkering maar aanvragen, weet ik in ieder geval zeker dat het geregeld is. Manlief is wezen shoppen vandaag, te leuk! Alleen maar babybabybaby. Kamer is af en alles is gewassen en wel. Van de week halen we de kinderwagen achter het schot vandaan. Deze bekleding wil ik ook graag nog wassen. Enn de hangwieg voor bij ons bed moet nog gewassen worden. Ach komt goed, we zijn aan het afvinken en dat geeft een gerust gevoel. Bij mijn dochtertje was ik er rond deze periode al helemaal klaar voor. Dat heb ik nu echt niet zeg maar. Tweede kindje is echt anders hihi
Meiden, even een kort bericht.. Het niet voelen van ons kindje had inderdaad een reden, ik ben geleidelijk al mijn vruchtwater verloren en dit heeft ons kindje niet overleefd. Donderdag ben ik bevallen van ons zoontje bij 22 weken en 6 dagen. Veel verdriet en ongeloof beheerst nu ons leven.. Zouden jullie mij uit het lijstje willen halen? Iedereen veel succes met het verdere verloop van de zwangerschap...
Jeetje Pebble wat ontzettend heftig!! Weet even niet wat ik moet typen, ben beetje in shock Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Jeetje Pebble ik ben sprakeloos. Wat vreselijk zeg!! Heel veel sterkte gewenst voor jullie en gecondoleerd met dit grote verlies.
Ik kwam eigenlijk even langsgewaaid en lees het verschrikkelijke nieuws van Pebble, meid heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje! Neem de tijd voor jezelf om dit allemaal op een rijtje te zetten..
Vandaag voor de 2e helft geweest van 20 weken echo. Alles zag er goed uit. Nu dan over 3 weken de extra groeiecho. Eindelijk mn baby gevoeld. Elke dag wel even. Herl fijn. Lees ook net een vreselijk bericht. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt Pebble! Toch wens ik jou heel veel sterkte en kracht toe bij dit verlies.. Dikke knuffel!
Jeetje!! kippevel over mijn hele lichaam. Wat lijkt me dit super erg, heel heel veel sterkte!! Dit is de ergste nachtmerrie die je kunt hebben als zwangere vrouw. Ik hoop voor je dat je je verdriet kunt uiten, waar dan ook! Nogmaals sterkte voor de komende tijd.
@Pebble: jeetje wat verschikkelijk! Heel veel sterkte met dit verlies en haal de kracht uit jullie mooie vlinder!
Pebble; jeetje meid, weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
pebble, verschrikkelijk... ik weet niet wat ik moet zeggen meid. heel veel sterkte! weet je ook de oorzaak dat dit kon gebeuren?
Wat een afschuwelijk bericht Pebble!! Heel veel sterkte met verwerken van verschrikkelijke grote verlies!
Thanks meiden.. Oorzaak wordt uitvoerig onderzocht, maar is hoogstwaarschijnlijk een gaatje in de vliezen.. Dit kan zomaar, maar ook door bv een infectie.. Uitslag horen we over een week of 6..
Pebble, vergeef me als ik teveel vraag. Maar heb je nooit gemerkt dat je vruchtwater verloor?? Wat jou is overkomen maakt ons allemaal een beetje onzeker denk ik. Want dit kan ons net zo goef gebeuren.
ooh nee wat een verschrikkelijk nieuws pebble je kindje verliezen is het ergste wat je kan over komen ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! lfs