Ik ga de 21e Hopen dat we een echo kunnen scoren! Wij gaan in maart naar een voorlichting van het kraamhotel ben erg benieuwd. Wat naar zeg dat flauwvallen bah..
Oh bah, wat vervelend van het flauwvallen. Ik heb het ook heel af en toe. Ik herken het gelukkig wel, aangezien ik het dan opeens heel warm krijg en het begint wat te suizen. Dan neem ik direct een zout dropje en gaat het daarna langzaamaan beter. 9 maanden beurs weet ik nog niet helemaal zeker of we heen gaan. We hebben wel gratis entreekaarten voor de avond. Ben alleen niet zo van de drukte en het is toch ook een behoorlijk end rijden voor ons. Nog even over nadenken dus Hebben jullie ook vaak/veel last van harde buiken? Ik sinds anderhalve week wel en het voelt echt vervelend. Vanmorgen vk over gebeld. Advies: urine laten controleren en iets meer rust momenten inbouwen op de dag. Hopen dat het gaat werken.
waar wil je bevallen? kmoet ook nog even kijken voor info-avonden enzo wat fijn dat controle goed was, maar echt rot dat flauw vallen!! wij gaan de 19e naar de 9mndbeurs.. zin in! we zouden vandaag onze kamer geleverd krijgen, hebben ze in de winkel een fout gemaakt met het art nr, dus hadden de verkeerde kamer bij zich :x Zulke dingen gaan altijd fout bij ons.. zo irritant.. As we speak aan de telefoon met babydump.. ben benieuwd!
Oh wat een stomme fout van ze zeg!! :x Wat moet dat ontzettend balen zijn! Hoe lang was de levertijd? Ik hoop dat ze een snelle oplossing voor jullie hebben!
ja heel stom! en ik had ze aan de telefoon, zijn te bereiken tot 1630u en even erna: geen verbinding meer, dus kan ook weer niet meer terugbellen Nu een boze, maar nette mail gestuurd dat ik erg benieuwd ben naar een passende oplossing en een passende compensatie, omdat dit niet een fout is die bij ons ligt, maar ik wel dus twee dagen vrij moet nemen (is niet zo, maar dat hoeven zij natuurlijk niet te weten ) en we nog langer op de kamer moeten wachten.. Grmbll baalbaalbaalbaalbaal
Zo een behoorlijk stuk moeten teruglezen. Even kijken wat ik heb onthouden. Guusje; leuk knus kamertje Vagen van degene met bi, hoop dat jullie er zo min mogelijk laat van hebben. Citroen, mooi buikje. En je bent helemaal niet dik, ik ben zwaarder. Negen maandenbeurs, ga donderdagavond of vrijdagavond. Ligt een beetje aan de vriendin waarmee ik ga. Tweede naam, wij hebben maar één naam. Maakt het wat makkelijker. Geboortekaartjes, heb toevallig van de week een paar proefexemplaren aangevraagd. Kleertjes ga ik pas wassen als Thije uit de babykamer is. Dan maak ik het kamertje helemaal in orde. Heb nog geen afspraak met de kraamzorg. Is voor mij telefonisch. Valt me Nog mee wat ik heb onthouden. Verder ben ik ontzettend moe en veel alleen met de kinderen deze week. Ook moet ik wennen aan het nieuwe ritme nu Sara naar school gaat.
Hoi dames, Sorry dat ik even onderbreek, maar hier een juni mama! Jullie zijn al even met elkaar onderweg, maar is er nog ruimte om aan te haken? Naarmate de zwangerschap vind ik het toch wel leuk om weer de ervaringen te delen. Groetjes!
Altijd ruimte dacht ik !! Gezellig, welkom Eerste? Tweede, derde? Jongen? Meisje? Hahah Hier ook de 21ste naar de beurs! Maar dan overdag Vadaag bericht gehad over de babykamer, komt de 21ste........ Whahaha nouja dan maar even regelen dat er ieman in huis is op dat moment, aangezien Amsterdam 2,5 uur rijden is.
Thanks meiden! 2e kindje, ik heb een zoontje van 13 maanden en zijn kleine broertje is onderweg Een jongensmama dus! Hier ook naar de 9 maanden beurs, in de avond met zo'n gratis entreekaartje van Kruidvat. Ik ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd! Oh, en de 12e van juni uitgerekend
Hoe oud is iedereen eigelijk?? Ben wel benieuwd! Ik ben 23, en krijg m'n eerste kindje nog net op mijn 23ste.. (27 mei uitgerekend) 14 juni 24, zolang zal ik niet overtijd lopen denk ik!! Haha
livelife welkom! ik ben 34 en beval ook met 34 jarige leeftijd! had al veel eerder moeder willen worden maar helaas duurde het 3,5 jaar(9 icsi pogingen later) het ging het bij ons niet erg gemakkelijk al zeg ik het zelf Word in juli 35 trouwens
Welkom livelife!! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik ben 32 en dat ben ik nogsteeds als de kleine komt maar ook ik ben gestopt met tellen bij 25 hoor hihi! Bij mijn zoontje was ik 29.. In oktober word ik 33. Ik ga 21e naar de negenmaandenbeurs, ook met die grstis avond kaarten van de kruidvat. Ik ga met 2 niet zwanger vriendinnen.. De ene heeft helemaal geen kinderen en de ander een zoontje van 1. Wij gaan vooral voor de goodies en de workshops lijken me ook leuk! Waar kan je die echo laten maken Fleur? En wat zijn de kosten daar van??
Ik ben gister 32 geworden. En ook t moeder worden al 4 jaar in de planning. Ik ga 19e overdag naar de huishoudbeurs!
Livelife welkom hier! Ik ben denk ik de oudste in de groep met mijn 38. Ik ben ook nog 38 als de kleine dame wordt geboren. Maar ik juli word ik 39. Ik ga vrijdags naar de 9 maanden beurs. Met een vriendin die in december is bevallen, dus erg gezellig. Hopelijk houdt ik het een beetje vol met die bekkenpijn...