Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha dat is wel de planning, maar boeken niks. Echt pas een week van te voren gaan we kijken wat we doen.
    Vorige keer was de BI na 2/3 weken toch wel verdwenen ja tenzij ik veel te wild deed maar goed dat is sowieso niet heel handig na een bevalling.
    Ja met de auto ja ! We stoppen dan elke 2 uur , slaapt de baby dan na 4 uur er zeker even uit halen en even laten strekken op een kleedje. We gaan s'nachts rijden ivm Sylvano dan slaapt die een groot gedeelte van de reis. Verder zorg ik dat ik zo'n flessenwarmer heb met auto stopcontact zodat ik de flesjes gewoon kan maken tijdens de rit en dan klim ik naar achter en voed ik terwijl we rijden . En verder denken wij, hoe flexibeler je jezelf opstelt hoe makkelijker het gaat. Geen verwachtingen hebben, gewoon van het ergste uit gaan kan het alleen maar meevallen :D

2. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1802 bloemetje1990, 9 feb 2014
    Laatst bewerkt: 9 feb 2014
    Zo! Ook een foto van 25 week...
    De mijne is een beekje puntig opdezelfde foto! Haha iemand enig idee hoe dat komt?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      2
  3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi wat grappig ! Misschien is de kleine omhoog gekropen?

4. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaaf al die uitstapjes en vakantie(tjes) heerlijk!!
    Wij gaan vast ook wel dagjes weg, maar tot nu toe nog niets geplant.
    Wij hebben ook een ford focus station! 2006 heerlijke auto's he :d

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wij hebben een Volvo station, wel wat ouder model maar wel lekker veel ruimte!

Vraagje trouwens: ik heb zooooo'n zin in een sunday ijsje van de Mac met caramel en nootjes! Ik heb t al een paar keer gegeten, nu zegt een vriendin van mij: wel oppassen hoor, want is softijs en soms worden die apparaten niet goed schoongemaakt. Geldt dit ook voor bij de Mac? Vind t zo jammer als ik dit ook al moet laten staan!
    Laatst een etentje met vriendinnen gehad, iedereen lekker aan de vino en ik aan de Spa rood! Is niet erg maar ik vind die ijsjes wel heel lekker en wil dit niet ook opgeven! ;)

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb er inderdaad weleens van gehoord maar bij de Mac mag je er toch wel vanuit gaan dat het goed schoongemaakt wordt! Ze zijn daar heel strikt. Ook worden die apparaten vaak gebruikt dus bijna geen kans dat het vies word binnenin.

@ Hier aan het verdiepen in ergonomisch dragen pff wat een doolhof in doeken! Inmiddels een draagconsulent ingeschakeld hoop dat zij me verder kan helpen :)

7. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik heb dat met mcFlurry's! Vind ik zo lekker, maar kneem zelf het risico maar niet.. het is nu ook nog 'winter', dus de apparaten worden nu vast minder gebruikt dan in de zomer.. Maar je zou er zeker vanuit mogen gaan dat het geen kwaad kan..

Wij gaan dit jaar niet meer weg.. Dit door mn baanverlies.. Ook geen nieuwe auto, alleen veel geld in mn oude auto gepompt :( Heb een fiat punto uit 2000, rijdt op zich nog goed, maar steeds wat kuurtjes.. Heel vervelend.. Maar qua ruimte heel fijn.. 5deurs, dus hoop dat ie nog 2 jaartjes mee kan..

8. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam

Als softijs niet goed is proef je dat meteen, vooral nu je zwanger bent. Bovendien vertrouw ik op een goede hygiene daar.

Hier een toyota auris en een opel Astra, beiden wordt erg lastig voor het hele gezin ivm met onze samenstelling.
    Ach dan maar met twee auto's , dit luxe probleem lost zichzelf wel op.

Hoe zijn jullie met de uitzet? Kan wel huilen ben mijn hele organisatie kwijt.

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    van dat softijs wist ik niet, maar ik eet het wel gewoon hoor.
    ook al weet ik het nu.
    vorige week nog een mc flurry m&m gehad :) heerlijk!

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh, van dat softijs/mcflurry wist ik niet. Heb afgelopen nacht om 00:30 nog een mcflurry naar binnen zitten werken. Oooooh ijs <3.

@Uitzet; geen flauw idee. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Over 2 weken de kledingkast ophalen zodat de kleertjes daar in ieder geval in kunnen.
    Komende week nieuwe wiegbekleding maken! En een nieuw matrasje regelen.

Hoe doen jullie dat? Matrasje in de wieg? Mijn man heeft op een foammatrasje gelegen die weer bovenop een hele dikke kussen lag..
    Maar kan het foammatrasje ook gewoon zonder die gigakussen, dus op het hout?

11. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hallo meiden!! Ik heb het weekend weer ff bijgelezen :D

Auto: Wij hebben ook het luxe probleem van 2 auto's mijn vriend begint in met een nieuwe baan dus gaat zijn nu auto weg (nieuwe golf) en krijgt die daar weer een ander voor terug... Ff afwachten wat dat is. Ik rij een heel oud autootje uit 1996 peugot 107 niet groot. Maar groot genoeg voor mij en 2 kindjes! Tis een oudje maar heeft me nog nooitin de steek gelaten of kuuren gehad. Wel zijn we aan het orienteren naar een iets luxer autootje voor mij.. Ik wil graag een 5 deurs :) en aangezien we misschien moeten verhuizen voor het nieuwe werk van mijn vriend worden de afstanden die ik moet rijden ook groter.

Vakantie: De planning is begin mei een weekje ardennen, mijn ouders en broers zijn daar in zo'n groot vakantiehuis... Dan ben ik 36 weken zwanger. Ons zoontje is geboren bij 36,3 weken dus misschien word het een weekendje of maar een dagje.. Of zelfs helemaal niet?? Maar ff kijken tegen die tijd hoe ik me voel en wat de vk zegt!

Als de kleine er is dan willen we eind jullie 1 of 2 weekjes in nl weg. Wij zijn echte campeerders dus ook dat hangt ff af van een hoop factoren! Als de kleine meid het goed doet het weer goed is dan wel, als dat allemaal anders valt dan gaan mijn vriend en zoontje samen en rij ik gewoon op en neer naar huis om te slapen...

Wij kijken alles nog wel ff aan dus!

Ijs: Heerlijk he die ijsjes!! Ik ben ook helemaal verslaafd aan de sunday caramel met nootjes :D ik hoef niet zwanger te zijn voor ijsjes en al helemaal niet voor softijsjes haha! Ik zeg ook altijd "het is noooit te koud voor een ijsje!!" Ik ben dr gek op :D

Zwangerschap: begin een beetje last te krijgen van mijn bekken... Teminste dat denk ik! Vaak heb ik een branderig gevoel in mijn boven benen en onderrug en liezen, komt dit daar vandaan? Ik heb hier geen ervaring mee namelijk, bij mijn zoontje helaal geen kwaaltjes en klachten gehad.

Ook heb ik steeds vaker last van harde buiken, toch wel anders zo'n 2e zwangerschap!

Fijne dag allemaal!!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, lekker hè, nou dan haal ik er binnenkort ook maar weer 1, de kilo's vliegen er toch al aan ;)

13. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van dat softijs, dat geldt dan toch voor alles? Je weet ook niet of je vlees in een restaurant van de plaat wordt gehaald met een spatel waarmee ze net aan de rauwe kip hebben gezeten, etc. Volgens mij kun je dan echt niets meer eten.

Ik vertrouw op m'n gezonde verstand en de hygiëne in de zaken waar ik kom. Dan komt het vast goed :) Hier ook al een keer heerlijk McFlurry gegeten. Op de één of andere manier heb ik wel meer zin in ijs nu ik zwanger ben. Geef er tot nu toe alleen nog niet aan toe :D

14. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ebben gewoon een foam matrasje rechtstreeks in de wieg hoor, zonder dik kussen er onder of wat dan ook..
    En dan heb ik om dat matrasje nog een extra uitwasbaar hoeslaken die ik er af kan ritsen ..
    Ijs heb ik eigelijk helemaal geen zin in... Lust het wel hoor hihi!! Maar niet extra behoefte.
    Vanavond vk controle... Weer op die stomme Weegschaal.. Grrr!!
    Zit nu al op 9 kilo, en nu gaat het hard dus ben benieuwd waar ik eindig hahah

15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    meiden wat is er toch weer veel geschreven!!!

tussen het inpakken van de verhuisdozen lees ik wel mee maar komt er van reageren niet zoveel:)

ik denk dat het ook allemaal wel meevalt qua het (soft) ijsjes eten..
    er zijn nog genoeg andere mensen die ook wel een mcflurry in de winter eten ga ik vanuit;)..
    die machines zullen heus niet stil staan..lekker van genieten dus;)

vakantie plannen zijn er hier NOG niet;)

eerst verbouwen vanaf 28 febr en dan verhuizen we 28 maart(dan ben ik 31 wkn zwanger)

ik heb nog 9 weken vakantie staan en was wel van plan om 4 wkn achter mijn zw verlof aan te plakken

gaat jullie kindje straks naar het KDV of naar een gastouder als jullie weer moeten beginnen met werken??

Hier gaat oma sowiezo 1 dag per week oppassen als ik in de ochtend dienst zit!

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik vond die kussen al overdreven. Maar mijn man wil 'm er perse in houden.
    Kussen is 30 jaar oud, gigavies (valt wel te wassen), en volgens mij wordt het dan ook veel te zacht voor de baby?

Vandaag de oude bekleding eraf slopen en leuk aan de knutsel :)

@bloemetje: 9 kilo op 25 weken? Ik vind het nog wel meevallen.
    Komt omdat ik zelf nu al op 13.5kg zit :$

17. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips fleursylvano.. we gaan ook niets boeken en wachten t gewoon af.. lastig voor mijn man. Is altijd een echte planner en nu valt er zoiezo niets te plannen.. Haha

Onze wieg is gekocht door mijn opa en oma. 56 jaar geleden. Mijn moeder heeft er in gelegen en ik ook. Ma gaat m opnieuw bekleden, binnenkort gaan we stof uitzoeken. Er zit een goed matrasje bij. Maar is wat ouder dus volgens mij wilde ze de hoes uitwassen en een nieuwe vulling er in doen.

18. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons wiegje!! Zaterdag waarschijnlijk nieuw behang er op.. Volgende week vrijdag de babykamer!!
    badje + spul, kleertjes, aankleedkussen,kruiken, speentjes, flessen, navelbandjes, zwitsal gel :d en ga zo maar door... Volgens mij ben ik zo goed als klaar!! Nog een paar kleine dingetjes maar die haal ik op de beurs denk ik!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      6
  19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jeetje wat is er veel geschreven! Heb weinig terug gelezen hoor, sorry

Druk met vanalles.

@harde buiken: check, en auw!
    @bekkenpijn: please... wekelijkse therapie en dat verhelpt helaas niet alles
    @kaartje: binnenkort naar de drukker voor boeken, toch leuker dan via internet
    @naam: 1 naam, vind ik meer dan genoeg!

Verder weet ik t ff niet meer hahaaa

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Bloemetje, leuk wiegje zeg.

Bij ons gaat de kleine in de wagenbak op onze kamer. Op de babykamer staat een ledikant.

De verloskundige heeft aangegeven dat ik het rustig aan moet doen. Heb veel last van mijn buik.
    Ben ongeveer 6 kilo aangekomen. Dus de schade valt nog wel mee.

Deel Deze Pagina