Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles goed was, wel jammer dat het niet zulke goede beelden waren. Maar terugkomen om nog eens te proberen is natuurlijk geen straf :)

Ik verlies tot nu toe nog niets uit mijn borsten. Hopelijk blijft dat zo, want erg handig lijkt het me niet :)

Naar een kaartje zijn we nog druk op zoek. Lastig! Veel keuze, maar ik heb een bepaald beeld in mijn hoofd en die heb ik nog niet gevonden. Nog eventjes doorzoeken dus! Iemand nog tips voor leuke websites?

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Kom weer even gluren...
    Lees misschien straks even terug..

Sinds gisteren pijn onderin mijn buik en wat links. Dacht eerst darmen, maar nu vooral richting blaas. Dokter gebeld, moest toch eerst langs de vk..! Eenmaal daar niks geks met de kleine te zien, behalve dat die het niet fijn vind als ik op mijn rug lig.
    Dus urine ingeleverd bij de dokter, niet afwijkend.. Dus wat het nu is? Pfff Ze hebben urine op kweek gezet. Benieuwd of daar wat uit komt.

Echt irritante stekende en soms drukkende pijn..

Verder weinig te melden. Van de week eens langs de drukker voor de boeken :) Kaartjes gluren!

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    is het geen bandenpijn waar je last van hebt?

4. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer idd dat ze zich niet liet zien, maar nu wel een extra echo! Dat is natuurlijk wel super leuk..

Pijn in onderbuik is idd niet fijn! En zal mij ook vraagtekens opleveren.. Misschien idd bandenpijn? Ook die pijn ken ik (nog) niet, maar dat hadden ze anders ook vast wel bij de dokter gezegt.

Kaartjes is idd lastig! Gelukkig hebben wij hem al uitgekozen hihi..

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mooi dat je genoten hebt van de echo fleur. jammer van de foto's natuurlijk maar nu mag je wel weer een keer terug komen ;) das mooi meegenomen!

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat is iedereen al vlot met de kaartjes zeg?

Sam4Hope: klinkt als bandepijn/groeipijnen. Ik herken het wel een beetje.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Huiboobee,
    wij zijn ook nog niet bezig met de kaartjes hoor,
    maar als ik iedereen hier zo lees moet ik er toch maar eens mee beginnen :)

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Wij gaan woensdag eens kijken op de beurs.. Dan heb ik daarna nog 3 mnd de tijd om er eens rustig voor te gaan zitten :)

9. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hier ook nog niet met kaartjes bezig hoor;)
    halen als we verhuisd zijn per 28 mrt wel eens een paar boeken bij de drukker weg..
    tot die tijd druk genoeg:)

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jammer van de echo fleur, maar als hè nog een keer terug mag komen misschien toch wel een beetje leuk? Nog een x naar de uk kijken, hoe leuk is dat! :)

Hier: ik blijf zo vreselijk moe.. Waarschijnlijk ook omdat het de 2e zwangerschap is, dat er nog een ukkie hier rondloopt en de benodigde aandacht eist. Bij dochterlief was ik namelijk helemaal niet zo moe als nu!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O erg he ! Ik ben ook nog steeds heel moe, en dan lees ik bij week 27: welkom in het bijna derde trimester vanaf nu wordt je weer moe net zoals in het begin, ik denk is dat nog mogelijk? pfff

12. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    baby oost-1-2.jpg

Vanmiddag 3d echo gehad. Cadeautje van schoonouders. :) super leuk. Eerst liet ie zich ook niet zien hoor. Placenta zit voor en daar zat ie met zn gezichtje naartoe. Maar later draaide die gelukkig nog bij! !

13. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauww!! Wat een geweldig plaatje..
    Die twee plukjes voor zijn hoofd, zijn dat haartjes??
    Wij mogen maandag!! Ik kan niet wachen!!

14. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat een mooie echo zeg!! Wij gaan het niet doen, al zal ik wel heel graag willen maar mijn vriend vind het al genoeg informatie dat we een meisje krijgen.. Hoe ze er uit gaat zien laten we een verassing :)

Ik ben idd ook veel moeier dan bij de eerste zwangerschap.. Denk ook dat dat komt door dat het de 2e is en die kleine man veel aandacht opeist! Vind het ook moeilijk een ritme te vinden in alle dagelijkse bezigheden en dan schiet het momentje rust voor mezelf er heel vaak bij in.

We zijn vandaag aan de baby kamer begonnen, schiet nu al lekker op... Vandaag behang er af en en er op gedaan, morgen schilderen en dan dinsdag ga ik aan de muurschildering beginnen eind maart gaat mijn moeder de gordijnen en hemeltje maken en dan is het kamertje al weer af.

Ook weer een hele berg meiden kleertjes gekregen vandaag! Haha zoo schattig allemaal, al dat meiden grut :D

15. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Mooie foto Jeanine1985!!
    Sunset, hier zegt vriend hetzelfde indd :)
    De kamer is vrijdag eindelijk geleverd, maar moet het hele weekend werken, dus commode staat en de kast ligt voor de helft klaar hihi.. Straks ook weer.werken tot 23u :(
    Maar,.krijg de.uren extra uitbetaald dus daar doen we het voor :D

16. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wauw jeanine!
    prachtige foto van jullie kindje!

wij gaan 27 febr met schoonouders:D
    hebben er ook veel zin in!
    schoonouders zijn reuze nieuwsgierig hahaha hebben het er vaak over;)

bloemetje heel veel plezier morgen!

elise ik zag een fotootje van je behang langs komen bij het babykamer topic
    mooi hoor!
    ben benieuwd naar de gehele kamer;)

kimberly fijn dat de kamer eindelijk geleverd is!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, ja, het zwaarste trimester moet nog komen! Ben ook zeer benieuwd hoe dat gaat nu! ;)

Jeanine: wat een mooi echo! Gaaf hoor!! Hier nog tot 5 maart wachten..zucht...

18. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hè! Mijn man wilde t juist graag, wilde hem nog graag een keer zien. Zo schattig!
    Volgens mij zei ze dat t geen haartjes zijn maar t lijkt wel hè..

Vannacht halve nacht wakker gelegen van t maagzuur. Bleh! !

Basis van t kamertje is nu klaar. Dinsdag commode halen bij ikea. Dan weten we een beetje hoe het staat allemaal in de ruimte. En kan ik lekker gaan inrichten. Zo veel ideeën! ! Zin In! Foto's volgen als t helemaal af is.. :)

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik vind 3D echo's altijd heel bijzonder! Mooi hoor!

Donderdag naar de 9 maanden beurs, zin in! :)

Ik heb bij baby namen een onderwerp geopend over onze vernoem kwestie ;) zouden jullie daar ook willen kijken, misschien hebben jullie nog leuke ideeën!

Fijne avond meiden

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nee geen bandenpijn, dat herken is wel van mijn 1e zwangerschap. En heb ik nu ook, dat zit niet zo in het midden, dat is meer zijkant. Dokter en vk kennen nu beide mijn verhaal. En hebben daar ook niet over gezegd. Maargoed, we wachten af :)

9 maanden beurs, moet er niet aan denken. Tijdens 1e zwangerschap gedaan. Was er zo doorheen! En dat geslenter, niks voor mij. Daarna even de huishoudbeurs op gegaan, wat een chaos! Haahaa

O ja moe zijn, dat is hier weer terug aan het komen, vooral door bekkenpijn waardoor ik al slecht slaap. Maar zeker zwaarder dan met 1e zwangerschap. Toen had ik alleen de hond waar ik echt voor moest zorgen, en dat samen met mijn man. Met al een kleine rond hebben lopen is het toch wel pittiger.

Van mij mag de tijd ineens een stuk sneller gaan hoor hahaaa

Deel Deze Pagina