Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gave boom zeg!! Helemaal uit losse pols zelf geschilderd? Echt super gedaan.

Mooi buikje hoor Bloemetje. En inderdaad nog heel bescheiden. Ik zou er ook zeker trots op zijn.

Kahlan, ik kan me voorstellen dat je het zwaar vindt met 40 uur werken. Wel goed aan jezelf denken hoor. Ik werk zelf nu sinds een week iedere dag 1,5 tot 2 uur minder en merk echt al zoveel verschil. Voel me er echt veel beter door. De uren dat ik eerder weg ga gebruik ik dan om even te gaan liggen.

Hebben jullie eigenlijk al veel zwangerschapskleding of gewoon nog je eigen kleding? Ik heb vandaag een aantal dingen gekocht bij de H&M. Had verder nog mijn eigen kleding aan, maar merk dat dit nu toch wel wat minder mooi ging zitten. Dus mezelf even verwend :)

2. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Haha, nou de boom wel uit de losse pols voor de bloemen heb ik een sjabloon gemaakt... Bedankt voor de leuke reacties :)

Thnx Fleur voor die 9 maanden link was er al naar op zoek

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @kleding: had nog liggen van de 1e, maar vooral shirtjes, en die zijn nog veel te groot en te koud!
    Had toen later een grote buik, heb nu al een trui gekocht en een extra broek. Maar lang niet voldoende, dus van de week eens shoppen. Baal alleen dat het zo duur moet zijn!!

Kom net van de telefoon met kraamzorg, intake telefonisch. Leuk mens, bleven maar kletsen haha en dat heb ik niet gauw.

Hier sinds kort een nieuw bed, best hoog! Dat is nu wel ideaal met die bekkenpijn. Hier trouwens altijd pijn, ook inderdaad met rust, heel vervelend. Maar klossen kan je zelf bestellen/halen, zit geen tijd aan. Moet je wel ff kijken hoe het zit qua vergoeding. Maar anders miss kratten ofzo. Schijnt net zo goed te staan

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wauw mooie boom hoor!
    super gedaan sunsetmiffy! staat echt leuk!

bloemetje al een mooi bol toetje hoor.. lekker mee pronken!

qua zwkleding..ik combineer nog vaak..
    broeken en leggings alleen maar zwangerschaps
    truien/shirtjes/tunieken/jurkjes of zwangerschaps of met veel stretch;)

5. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Kwa positie kleding draag ik eigenlijk alleen positie broeken, ik heb we wat truitjes maar niet heel veel. Bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon truitjes in de uitverkoop gekocht maar dan een maatje groter dat ging heel goed en zaten ook gewoon mooi en scheelde ook weer flink in de portomonee ;)

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij de H&M hebben ze nu ook uitverkoop op de positiekleding. Ik was voor 1 broek, 3 shirts, een sjaal en een ketting €65 euro kwijt. Viel me op zich mee en nu kan ik weer even vooruit :D

7. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwww wat een gave boom zeg!! Heel mooi gedaan..
    Ik heb ook allang zwangershapskleding, 2 broeken... En verder (nog) niets.. Truitjes en cobertje pas ik allemaal nog wel en vind t dan idd zonde.
    Op de 9 maandenbeurs heb je ook wel kleding denk ik? Ga daar ook een rondkijken! Hihi

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Goodmorning ladiess,
    Zo controle bij de vk en dan naar de beurs :D
    Ben benieuwd!

9. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    #1929 sunsetmiffy, 19 feb 2014
    Laatst bewerkt: 19 feb 2014
    Goedemorgen meiden!

Straks weer naar de verloskundige voor controle :D

Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen vanacht, heb gedroomd dat het meisje in mijn buik toch een Jongetje is :$ het was zo erg dat ik we wakker van werd en ben gaan googlen.... Had ik dus niet moeten doen!!! Nu ben ik helemaal onzeker geworden haha.

Mijn vriend moest heel hard lachen en zei dat hij zeker weet dat het een meisje is en dat doe droom komt door dat in net een giga roze boom heb geschilderd. Zou kunnen...

Willen jullie nog een keertje met me mee kijken naar de echo?? Om me gerust te stellen :) ik zie namelijk opeens navelstrengen groeien or tussen beentjes lopen waar ze niet zijn

10. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Ik kan dat nooit zien uit een echo, maar het komt denk ik idd door die boom!!
    Ik heb ook slecht geslapen joh, gewoon even gedroomd dat mijn vent niet meer van me hield, althans.. Niet genoeg meer.. Pffff!!
    Snel wakker gemaakt vannacht, HOU JE NOG VAN MIJ??? Huh wat?! Ja tuurlijk!! Vjuuuuuuwwww hahah
    En vervolgens gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken, dus ik vannacht uit bed, licht aan, en kijken of mijn bed nat was! Ook maar een droom gelukkig!

Kimberley, heel veel plezier vandaag!! Laat maar even weten wat je er van vond.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha sunset dat is duidelijk een meid :p

Veel plezier Kimberly !

Hier eindelijk maar 2 x hoeven plassen vannacht ! :)
    Verder vanmiddag een wiegje ophalen heb zo'n zin om dat ding te verven :)

12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    have fun Kimberly:D

wat voor wiegje ga je halen Fleur??

hier staat ook een smeedijzeren wieg te drogen die manlief geschuurd en gespoten heeft;)

13. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Net bij de verloskundige geweest.. Alles zag er goed uit, ben nu 5 kilo aangekomen valt me echt mee, dacht zelf meer. ze heeft ook nog een keer gekeken naar de echo! En bevestigd ook, zeker een meisje :D stomme dromen ook... Hihi volgende week vrijdag 28 feb, mag ik weer terug komen voor de rhesus en antistoffen

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha fijn dat ze nog een x gekeken heeft :p

Hier a.s. maandag rhesus en hb prikken ben benieuwd.

Dit wiegje: Ga de onderkant dus wit schilderen/ licht roze ben nog in dubio, en de rieten mand zelf is ook bruin dus die ga ik wit spuiten of licht roze wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

15. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind persoonlijk wit mooier.. En dan met een mooi roze dekentje ofzo!

Gelukkig was alles goed bij de vk! En dat het toch een meisje is hahah

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha ja wit is denk ik wel mooier ook makkelijker verkoop baar :)
    Ja lakentjes en dekentje zijn roze dus dat komt wel goed haha

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zo, dat waren even een paar pagina's teruglezen!

Wat ontzettend gaaf, die boom! Super!

Volgens mij was de 3D en de bolle buik van bloemetje? Mooie echofoto, wat al een koppie! En je buikje groeit ook lekker.

@Fleur: ik zou het wit maken en dan het lakentje roze doen. Makkelijker te verkopen en is neutraler.

Hier gaat het z'n gangetje. Mijn buik lijkt stil te staan! Proppie wordt ook wat rustiger maar wel duidelijker :)
    Ik voel me soms best onzeker over mijn buik, mag ik wel showen of niet? Is het wel duidelijk dat het een babybuik is of niet? Ik verstop me dus best vaak in een dikke trui.
    Aangezien ik een behoorlijke buik van mezelf heb..

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
  19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Doe niet zo mal hartstikke mooi !

20. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mooi en duidelijk zwanger hoor!! Niet onzeker over zijn, het staat je super!
    En vooral niet weg werken met dikke truien.. Dat maakt juist propperig..gewoon lekker showen! Trots op zijn! Heerlijk toch

Deel Deze Pagina