Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    nou idd doe niet zo raar:p

super buikje
    helemaal geen dikke trui aan doe lekker mee pronken hoor!!;)

2. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Mooie buik hoor!! Nix diks aan!!

Ik zou het wiegje ook wit doen fleur! Gewoon omdat wit gespoten riet heel mooi staat:D

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel dames!
    Dat doet me wel even goed :)

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha vriend zat me stom aan te kijken toen ik zei ik ga de rietenmand van het wiegje wit spuiten, zegt die maar dat kan je niet schuren, ik zeg jij bent toch zo technisch dan weer je ook dat dat niet hoeft haha.
    Liefst neem ik de box ook onder handen (die is nu beuken kleur) maar dat vind ik toch wel erg veel werk hihi

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ik zou de wieg wel eerst ff ontvetten voordat je um gaat spuiten met waterbasis verf;)

en vanwege de dampen zou ik het niet zelf gaan doen hoor..
    (heeft manlief een mooi klusje voor de boeg :p)

ben benieuwd hoe ie gaat worden:D

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja dat ontvetten had ik al wel bedacht :)
    Haha ja hij heeft er niet zoveel zin in even kijken hoe we het gaan oplossen anders doe ik het in de tuin, en anders doet die dat maar gewoon even :)
    Ga gewoon een spuitbus halen bij de Action, ben heel benieuwd hoe het wordt haha

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Die spuitbussen van de action zal ik niet doen hoor... Uit ervaring weet ik dat de verf niet heel goed dekt en als er maar 1 stukje niet vet vrij is gaat krakkelen en druipt... Je kan beter die van de hema pakken! Die zijn ietjes duurder maar ook gelijk veel beter! De verf in een potje is wel heel goed van de action :D heb trouwens ook alleen ervaring met de witte spuitbus hoor die andere kleuren weet ik niet :D

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Goed dat je t zegt ! Inmiddels zijn we erachter dat je door de bekleding de mand niet meer ziet, dus we gaan alleen het onderstel verven :)

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mooie buiken weer meiden!!
    En wat een prachtige echo!! Niks van voeten, placenta etc te zien!

Hier erg moe, eigenlijk alleen maar zin om te slapen.. Helaas wordt dat lastig.. Haha. Verder slaap ik snachts gelukkig nog wel goed!

Zondagavond ben ik flink hard in mijn buik geschopt door dochtertje.. Ze deed het niet expres hoor! Maar ik had toch wel maar gelijk gebeld. Ik moest meteen naar t ziekenhuis komen.. Echo gehad en bloed geprikt, om te kijken of er geen bloedingen waren.. Echo was gelukkig goed. En bloeduitslag gisteren binnengekregen en ook gelukkig goed... Fwieuw.. Dat was even schrikken!!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Heb trouwens voor t eerst een pakje voor de beeb gemaakt, best leuk geworden...;)

11. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nou, controle bij de vk was goed.. Volg x ijzer prikken.. Zo'n hekel aan :(

De beurs was wel leuk! Ben helemaal gebroken pffff
    Weet wel ongeveer wat voor kaartje we willen, vriendlief gaat zelf een gedichtje schrijven :D
    Verder veel gewandeld, gekeken, gezellig gehad.. Leuke dag :)
    Voor de mensen die gaan en de auto willen parkeren bij de rai zelf: zorg dat je er al heel vroeg bent, want voor 11u was het vandaag al vol.. En file bij de afrit!

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Echo nog gelukt??
    Ja wij zorgen dat we rond 10:00 uur al bij de Rai zijn. Hopen dat het genoeg is!
    Ja je zal wel kapot moe zijn rust lekker uit !

13. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nee, niet meer gedaan :)
    Maar hoop het voor je meid! :D

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha we gaan het rustig aan doen lukt het dan lukt het en anders, heb natuurlijk volgende week vrijdag weer 3d echo :p

15. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Goedemorgen meiden, :D

Iedereen veel plezier op de negenmaandenbeurs die vandaag gaan... Ik ben erg benieuwd naar de workshops die er gegeven worden vooral de creatieve :D hihi ik ga morgen avond met 2 niet zwangere vriendinnen.

Wat een super schattig pakje heb je gemaakt Guusje!!

Hier is de baby kamer in grote lijnen af... Alleen nog puntjes op de i zoals gordijnen wat decoraties op hangen en ik wil graag een hemeltje boven het bedje!

Gister nog alle dingen uit gezocht van mijn zoontje zoals hydrofiele luiers en slabbetjes enzo.. Bijna alles weg gedaan dus binnenkort maar lekker alles nieuw shoppen :D

Wil iemand mijn afspraak voor 28 feb bij de verloskundige op het lijstje zetten? Thnx :)

Hier nog een foto van de babykamer hoe hij nu is? wat vinden jullie dr van?? :D

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Woow Sunset heel gaaf !

Hier me mentaal aan het voorbereiden op de 9 maanden beurs morgen haha. Zal wel total loss zijn.
    Verder gisteravond mega veel kleding op kunnen halen had dus eigenlijk niks hoeven kopen achja beter teveel als te weinig zal eens een foto maken van alle kleertjes in de kast :p

1,5 week terug was mijn baarmoeder 2 vingers boven de navel nu ineens al 4 ben benieuwd wat de verloskundige ervan zegt a.s. maandag het begint nu echt weer in de weg te zitten, zo raar dat je vergeet hoe het voelde hihi..

17. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Leuke kamer Sunset!! Heel gaaf!! :D

18. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel leuk kamertje sunset. En die boom is ook gaaf zeg!
    Kom allemaal mooie buik foto's tegen. Trots op zijn hoor! Prachtig!
    De shirts van de hema vindt ik super. Rekken heel mooi mee. Zijn maar vier euro. Opleuken met sjaal/ketting en leuk jasje er over. Ideaal. Heb twee spijkerbroeken en legging van h&m. En twee jurkjes en colbertjasje mamalicious via marktplaats. Zien er nog prachtig uit. Vindt het wel leuk om me nog beetje mooi aan te kleden. Krijg ook wel complimenten. Is fijn voor je zelfvertrouwen. :)

@fleursylvano. Ik slaap ook zo slecht door de bekken instabiliteit. :(
    Heb inmiddels wel mn rolstoel debuut gehad bij de ikea. Maar goed dat ik t gedaan had, want eigenlijk was het nog te veel..

Krijgen jullie ook standaard een groei echo met 32 weken? Mn vriendin is ook zwanger en die kreeg m alleen op indicatie. Ze was maar heel weinig aangekomen. 3 kg ofzo bij 33 weken. Maar kindje is toch te klein. Ze moet nu rust houden. Dus ik omarm mijn zeven kilo maar hoor! ! ;)

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Rustig aan doen meid !

Hier een liggings/groei echo met 36 weken pas ! Maar als ik zo de afspraken bekijk (elke 3 weken vanaf nu en aanstaande maandag weer een afspraak) dan kom ik daar met 34 weken, heb liever dat ze m dan maakt..

20. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje hoor!!! Heel kleurrijk, super.

Bekkeninstabiliteit, savonds vooral last, gelukkig verder nog geen extreme klachten zoals sommige van jullie..

Morgen 9 maandenbeurs én de meubeltjes komen!! Jeej!

Ik krijg volgens mij helemaal geen groeiecho?
    Heb er niets over gehoord, en mijn verloskundige heeft ook geen echo apparaat dus die kan dat ook niet doen..
    Is dat normaal gesproken "verplicht" om te doen? Het lijkt me opzich wel logisch dat ik weet wat er straks uit geperst moet worden haha

Deel Deze Pagina