FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 21 feb Controle vk- Laure26 21 feb Groeiecho - Maria6 24 feb Controle vk - Wendy424 24 feb Controle vk - FleurSylvano 26 feb Controle vk - Maria6 26 feb Controle vk & pretecho - Kahlan 26 feb groei echo en controle gyn - Elise75 27 feb Controle vk - Koali 27 feb Pretecho 3/4 D - Wishfulthinking 28 feb Pretecho 3/4 D - FleurSylvano 28 feb Controle VK - Sunsetmiffy 5 mrt Pretecho 3/4 D - Guusje27 5 mrt Controle Gyn - Wishfulthinking 5 mrt GTT - HuiBooBee 6 mrt Controle VK - Nienke18 11 mrt Controle VK - Kimberly1989 12 mrt Controle Gyn. - HuiBooBee 18 mrt Groeiecho - Nienke18
Woehoe, Tijdje niet geweest, maar weer helemaal bijgelezen! Erg leuk die boom en ook het wiegje van Fleur is superschattig. Positiekleding is eigenlijk nog het enige wat ik draag, het zit zo lekker Wij gaan vanavond naar de negenmaandenbeurs ( maar eerst werken tot 17.00) zal wel gesloopt zijn, maar ik heb er zon zin in Contractuele zaken zijn hier vooralsnog niet geregeld, is nu weer uitgesteld en men wil er nogmaals een gesprek aan wagen.... ik voel nattigheid. Ik kijk zo verschrikkelijk uit naar mijn verlof, hebben jullie dat ook? PS Kimberly die ijzerprikjes zijn ook niet mijn hobby, maar je weet direct waar je aan toe bent
Hierbij de kledingskast hihi, heb denk ik zelf maar voor 40 euro gekocht de rest allemaal gekregen ook van de aankomende oma's al hihi. Wat links hangt en op de bovenste plank ligt is 50/56 wat rechts hangt is 62 en wat onderin ligt ook allemaal 68
Hallo allemaal. Ik ben gister naar de beurs geweest. Was leuk maar errug druk zeg pff. Wel een auto vol spullen mee naar huis.. Van de week te horen gekregen dat ik een contract krijg voor onbepaalde tijd! Een vast contract, zo blij mee. Mocht zelf kiezen tussen 16,20 en 24 uur. Ben voor 20 gegaan. De ene week 16 en de andere week 24. Dus 20 gemiddeld. Denk dat dit wel haalbaar is. Morgenochtend de groeiecho. Khoop zo dat nu alles in orde is, mn buik is iig heel erg gegroeid in 4 weken. Morgen ook een weekend weg met zn 2en. Nu kan t nog. Lekr uiteten en shoppen en naar de film in amsterdam. Beetje toerist uithangen in eigen land.. heerlijk!
Helaas besloten morgen niet naar de 9 maanden beurs te gaan. Ik kon vandaag nog geen 10 min achter elkaar staan en met de hond 15 min lopen. lijkt me niet verstandig de rug nog meer te overbelasten Door zo een dag op de beurs. Ik vind het echt niet leuk, had me echt verheugd.... :x
@Fleur: Wat leuk om zo'n gevulde kast te zien! En ook zo lekker goedkoop. @SunsetMiffy: Gaaf kamertje! Mooie meubels. @Elise: Ontzettend balen zeg! Ook niet te doen met rolstoel? @Maria: Fijn! Gefeliciteerd! Banen/contracten zijn schaars momenteel. Veel plezier morgen. (Even een heel egoïstisch berichtje, sorry) Hier even een "paniekmomentje". De baby is zooo rustig dat ik er bang van word. Niets helpt! Muziek niet, buik kriebelen niet, half op buik liggen niet. En het enige wat man zegt: stel je niet aan, ga slapen! Zo lomp is 'ie nog nooit geweest.
Morgen gewoon gelijk de verloskundige bellen!! Niets ego aan hoor!! Als jij je zorgen maakt is dat niet fijn! Gelijk bellen!! Hoop dat alles in orde is!! Jij kan het beste aan geven wat je voelt!! Balen Elise dat je zo'n pijn heb!! Lekker gevuld al je kast fleur? Heb je alles al gewassen? Het bedje en de comode in het kamertje zijn nog de baby meubels van mijn vriend. Waren heel donker eiken maar wat een likje verf wel niet kan doen de kast heb ik van mp en ook zelf geschilderd. Deze meubels hadden we al bij onze zoon
ik ben gister op de negenmaandenbeurs geweest, was heel druk en heel erg warm, maar wel leuke dingen gekocht. Uiteindelijk had ik beter niet heen kunnen gaan, heb de hele nacht niet geslapen van me bekken, en kan nu nog steeds bijna niet lopen. Als ik dat had geweten had ik hem overgeslagen.
Aaaah arme ik/arme Proppie. Kom net bij de tandarts vandaan en de baby is me daar toch een houseparty aan het houden nu! Zou de baby echt zo extreem reageren op mij? Ik ben namelijk onwijs!!! (lees de uitroeptekens) bang voor de tandarts. @sunset: Wat gaaf dat de meubeltjes zo oud/jong zijn @wendy: Jammer van de pijn. Maar heerlijk dat het shoppen zo goed gelukt is!
Ohhh wendy wat balen... maar dat bevestigd voor mij weer, dat ik de goede keuze heb gemaakt om niet te gaan.... Sterkte en hopelijk wordt de pijn snel minder. Wat voor leuke dingen heb je gekocht? En waren er veel nieuwe dingen of vooral veel verkoop? HBB fijn dat je de kleine weer goed hebt voelen bewegen. Die zorgen zijn heel logisch, en de volgende keer, bij twijfel, gewoon bellen hoor. Ze zeggen altijd, liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig. Maria, Succes met de groeiecho..... en fijn dat je nu een vast contract krijgt. Dat is deze tijden is wel erg mooi. gefeliciteerd. En een gezellig weekend gewenst! Sunset, wat een gaaf kamertje. Helemaal bijzonder dat het oud en nu nieuw is... Fleur, wat een spullen hè.... hier krijg ik ook al zoveel, ffff weet soms niet meer waar ik het kwijt kan (ik heb een klein huisje en ook geen kledingkast voor de kleine, alhoewel ik een grote commode heb hoor)
ik heb een luvion babyfoon gekocht deze was nu 40 euro goedkoper als in de winkel, bij zwitsal heb ik zinkzalf, billendoekjes met doosje en een toilettasje met miniaturen gekocht, bij nuby 2 flesjes, lepeltjes en een speen, en de woezel en pip tas met spulletjes die je er bij kreeg, en een blauw mutsje met de naam van de baby. Voor de rest nog wat gratis tijdschriften met nuttige informatie. Echt veel nieuwe dingen heb ik niet gezien eigenlijk vooral heel erg veel en dan voor leuke prijzen. Het enige echte nieuwe wat ik heb gezien dat is de nieuwe kinderstoel van Stokke. verder hoop ik ook dat de pijn snel minder wordt, zit nu op me werk maar weet eigenlijk niet hoe ik deze dag om moet krijgen zoveel pijn heb ik, vanmiddag maar goed uitrusten.
Ff snel, ga zometeen weg.. Maar bij groeiecho was alles 100 % in orde. Hij ligt precies op t gemiddelde. Ga ik toch met een goed gevoel een weekend weg..
fijn dat de (groei)echo goed was Maria! veel plezier dit weekend HBB het zou best kunnen hoor dat de baby zo rustig was omdat jij je van binnen een beetje druk maakte voor de tandarts de volgende x bij twijfel altijd bellen hoor.. Wendy sterkte met de bekken pijn.. Elise jammer dat je niet kunt gaan dit x.. maar denk dat het een verstandige keuze is!! volgend jaar ga je gewoon met de beeb joh
Hoi dames, Ik schrijf niet zoveel meer mee, want ik vind er echt zelden tijd voor, maar ik volg jullie nog wel hoor! Vandaag 27 weken echo gehad, alles was tiptop. Mooie 3D foto gekregen bij de gyn! De 9maandenbeurs lijkt me super, maar is wat ver voor ons, en om zolang nog te stappen, dat kan mijn rug niet aan denk ik. Dan behelp ik me maar met de babywinkels hier in de buurt Voor de rest zag ik hele mooie buikjes passeren, en ook prachtige babykamertjes! Die kunnen zo in een reclameboekje! Liefs, Laure x
Jammer elise niet naar de 9 maanden beurs maar wel een verstandige keuze ! Fijn dat je de baby weer gevoeld hebt, volgende keer wel bellen hoor, ik moest na de 24 weken al elke dag voelen van de vk. Wendy sterkte met je bekkenpijn @ Hier kleertjes nog niet gewassen hoor ! Doe ik pas met 35 weken anders ruikt het zo weer muf. Hier vandaag naar de 9 maanden beurs geweest pfff ik ben kapot ! Bekken hield zich nog redelijk maar mijn onderrug men ! Ach wel weer veel leuke dingetjes gescoord en een echo gehad van 5 minuten..
Elise, wat jammer dat je niet naar de beurs kan, maar indd wel een verstandige keus! Je gezondheid gaat voor hoor! Laure, leuk dat je ook weer een berichtje schrijft! Fijn dat je kleine het goed doet! Altijd fijn om te horen he! Maria, ook fijn dat jouw echo goed was! Fijn weekendje weg HuiBooBee, Super dat je je kleintje vandaag beter gevoeld hebt! Volg keer wel aan de bel trekken hoor! Fleur, hebbie het toch voor elkaar, die echo! ging het goed met parkeren? En je hebt leuke boxkleden gescoord las ik! Goed gedaan Vond voor meiden echt leukere dingen dan voor jongens
HBB: Bij zorgen altijd bellen, je kan beter een keer extra gaan. Fleur: balen dat je zo veel last van je rug hebt. Mooie boom zeg, wat een leuk kamertje is het geworden. Ook een aantal mooie buiken voorbij zien komen. Ben ook gisteravond naar de negenmaandenbeurs geweest. Man ik was gesloopt toen ik eindelijk in mijn bed lag. Ben blij dat ik vanochtend vrij heb genomen. Lekker rustig aan gedaan vandaag. Heb niet heel veel nodig, maar wel een aantal leuke kleertjes gekocht. Morgen manlief jarig, gaan we lekker vis eten met z'n alle. Verder gaan we verder met Thije zijn kamer, begin nu toch wel een beetje onrustig te worden. Wil hem graag op tijd over hebben naar zijn nieuwe kamer.
Helaas stond er langs de snelweg dat de P van de Rai vol zat dus naar de arena p+r gegaan en met de bus dus naar de Rai, komen we aan bij de Rai zien we gewoon nog mensen gaan parkeren grrr!
haaaj meiden, ben ik ook weer even. ook ik ben gister naar de 9 maanden beurs geweest. erg leuk, maar poeh he ik ben er zelf vandaag gewoon niet fit van. gister avond toen ik weer thuis kwam ook overgeven en alles... super moe en enorme bekkenpijn.... gelukkig was het wel een leuke dag vandaag een beetje een rot dag... vanmorgen bij het naar de wc gaan had ik namelijk wat bloed verlies.. een ieniemini drupje helder rood bloed. schrok me kapot! verder geen pijn ofzo, geen bijzonderheden. dus ik dacht dat zal wel niks zijn... en ik had niet meteen de VK gebeld. vanmiddag toch maar gebeld voor mijn gerust stelling. De VK zei ook dat het waarschijnlijk een klein bloedvaatje is geweest die wat beschadigd is geraakt door persen... Als ik weer bloed verlies of rare buikpijn krijg of extreem veel harde buiken moet ik weer bellen. ze zei ook dat ik in het vervolg niet de hele dag moet afwachten, ALTIJD direct bellen... voelde me ook wel een beetje dom maar dacht ik wil niet voor niks bellen... goede leer voor de volgende keer dus. De baby ook niet zoveel gevoeld vandaag. maar vanavond even op bed gelegen en het woezel en pip muziekje erbij en toen werd ze goed wakker, mijn hele buik ging op en neer en heen en weer. dus toen was ik weer gerustgesteld nou dit was wel weer genoeg geklaag van mij voor nu