Imona wat een sukkel zeg! Kan me goed indenken hoe je je gevoeld moet hebben hoor.. Wij zijn net terug van de verloskundige, alles was goed👌🏻. Weeeeer te horen gekregen veel rustiger aan te moeten doen vanwege de erg vele harde buiken voor dit termijn. Maar dat is altijd zo leuk he.. ja als je nog geen kinderen hebt kun je echt 'rustig' doen.. maar met een peuterpuber ik ben bijna 2 en zeg nee.. Wil dat nou juist vaak niet lukken. We zitten er nu aan te denken dat manlief 1 dag vanuit thuis komt werken, en dan ook de zorg voor de oudste op zich neemt, zodat ik die dag helemaal niks hoef te doen.. gelukkig is dat allemaal haalbaar omdat ie z'n eigen dagen tijden en noem maar op kan inplannen. Nu braaf met de benen omhoog netflix tijd! Iemand suggesties voor nog goede series🙈? Nu aan het laatste seizoen van orphan black bezig...
Heb gisteren even voorstukje bekeken. Als ik deze af heb, ga ik die zeker weten kijken! Lijkt me echt een ruige serie!
Heb je house of cards al gezien? Verder nog homeland, breaking bad, Dexter, Narcos, modern family, kan nog wel even doorgaan, hahaha..
House of cards nog niet! Die gaat ook op het lijstje. Homeland vond ik zooooo goed! Heb toevallig afgelopen week aan m'n vader gevraagd of die het nieuwe seizoen al voor me kon downloaden. Dexter was ook goed! Breaking bad zijn we eens aan begonnen maar eigenlijk nooit meer verder gekeken...
Oh herkenbaar imona! Ik kan ook soms zo ineens uit mijn slof schieten Bloempje wat is veel harde buiken voor dit termijn? Ik heb het sinds een week ook best veel. Weet niet zo goed vanaf wat voor week ik dat bij mijn dochter had Ik heb sinds 2 weken Netflix. Op aanraden van mijn zusje dan vind je het vanzelf leuk om niks te doen zei ze haha. Ik kan juist helemaal niet tegen leed. Wil alleen maar van die feel good dingen zien en humor. Had ik bij mijn dochter ook toen ik zwanger was. Kan niet tegen moord en misdaad en dat soort dingen echt raar haha. Normaal hou ik namelijk wel van spannende dingen. Ik volg met mijn lover Orange is the new black en zelf volg ik velvet. Leuke Spaanse serie zo'n liefdes verhaal heerlijk haha
MadameV ja wat is veel.. ik lag gisteravond in bed, na een dagje winkelen en had in een uur tijd weer 6 harde buiken. Dat is dus echt veel te veel, krijg er echt de *^%@&=+ van. Maargoed, nu echt gas terug gaan nemen. Vandaag nog echt amper iets gedaan en nog niet zo gek veel harde buiken gehad. Gelukkig! Als je merkt dat je ineens echt veel harde buiken hebt gekregen kun je je ook goed eens laten testen op blaasontsteking! Moest ik ook vd vk. Dat veroorzaakt blijkbaar ook veel harde buiken.. Noaroosje ik gebruik niks. Alleen wat bodylotion maar daar smeer ik me overal mee in. Je kan straie niet tegengaan met crème oid. Straie is genetisch bepaald of je ze krijgt de ja of nee. Vraag bijv eens aan je moeder of zei van jou straie heeft gehad. Ik heb geen 1! Straie overgehouden vd vorige zwangerschap, en nu ook nog niks. Mijn moeder en oma hebben van hun zwangerschappen ook geen straie gehad.
noaroosje, inderdaad helpt eigenlijk niets tegen striae maar is het erfelijk wel of niet. toch smeer ik mijn buik in met bio oil gekocht bij de kruidvat vind ik zelf iets fijner dan bodylotion. maar het gaat niet helpen we zullen zien tot nu toe geen last dus hopelijk blijft het zo.
Op Netflix heb ik alleen de serie Dirk Gently's Holistic Detective Agency gekeken. Niet te lang en ontspannen. Thuis hebben we geen Netflix, deze serie hebben we gekeken toen we een paar daagjes weg waren. Op mijn buik, borsten en af en toe bovenbenen/billen smeer ik Weleda zwangerschapsolie. Ik vind het heerlijk om dat te doen voordat ik ga slapen, want ik ontspan er goed door. Het ruikt neutraal en trekt snel in. Ik ben sowieso 'fan' van Weleda producten en gebruik er ook handcrème van. Dit weekend hebben we voorbereid op onze 'vrije' aankomende week. De aankomende babykamer is nu helemaal leeg en de verf en laminaat zijn binnen. We pakken ook direct de hal boven en onze slaapkamer aan.
Ik smeer mama olie voor buik borsten billen en benen van de Etos. Ik smeer alleen mijn buik en borsten in. Trekt lekker snel in. Houd de huid soepel en wordt lekker zacht. Heerlijk. Mijn gezicht is ook heel droog. Dus na het douchen deer ik die in met bodybutter. En enorm droge voeten dus ook die worden elke avond grondig gesmeerd. Heel ritueel dus voor het naar bed gaan haha. Opruimen Hond uitlaten. Douchen Gezicht smeren. Buik smeren. Voeten smeren (daarna niet meer lopen want je ligt zo op je plaat)
Idd Noa roosje er is niks tegen te smeren maar erfelijk. Ik heb het wel. Bij mijn eerste ook terwijl ik trouw vanaf week 10 elke dag smeerde. Doe het nu nog maar puur om de huid lekker soepel te houden. De striemen stoor ik me ook niet meer zo aan eigenlijk. Het was mooi als het er niet was geweest maar ik heb straks ook 2 kinderen gebaard denk ik dan maar Bloempje dat is idd veel ja. Op hoogtepunten heb ik er 3 of 4 in t uur. Blaasontsteking heb ik denk ik niet. Harde buiken horen er ook gewoon bij ter voorbereiding alleen moet het niet teveel worden . Een dagje winkelen kan ik met mijn pijnlijke benen sowieso al niet dus rust neem ik wel haha. Zijn vandaag alleen even doelgericht na IKEA geweest lees niet het parcour af maar binnendoor na wat we moesten hebben. Mijn vriend gaat nu een kastenwand maken met bakken voor speelgoed maken we een soort speelhoekje in de berging. Aan de babykamer doen we verder niks meer behalve beetje leuk en anders aankleden als de vorige x.
Ik smeer eigenlijk zo min mogelijk. In heel veel producten zitten parabelen, mineralen etc. Dingen die eigenlijk voor ons al niet zo goed zijn dus laat staan voor de mini. Maar ik gebruik nu ook even geen nagellak en zo en realiseer me best dat ik daar wat extreem in ben.
Hihi ja. Dat vind ik ook best extreem. Maar begrijp me niet verkeerd heb respect voor iedere keuze. Er zijn ook dames die altijd het haar kleuren en zwanger ineens met giga uitgroei lopen omdat ze het niet meer doen tijdelijk. Maar dat hoeft echt niet. Crèmes etc. Wat versta je onder enzo? Ook geen make-up en haar producten?
Zullen we nog een nieuwe lijstje maken om een beetje in kaart te krijgen wie wat wanneer? Misschien kunnen jullie aanvullen? MadameV 27 jaar. Woonachtig in Gelderland Uitgerekend 16 mei van een jongen Dochter van juli 2014
Goed plan! MadamaV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg
MadamaV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg Noaroosje | 23 jaar | 25 mei | jongen | zuid-holland
Ik gebruik wel haar- en gezichtsproducten maar met alleen natuurlijke ingrediënten. Dat deed ik al voor m'n zwangerschap. Ik liet wel altijd mijn nagels lakken 1x in de drie weken (eigen nagels en lekker kort in een vrolijk kleurtje) maar dat doe ik nu even niet. Heb een grote bos krullen in mijn eigen kleur en zou het inderdaad ook niet verven. Het is niet bewezen maar als het niet noodzakelijk is zou ik het persoonlijk niet doen. Maar goed, ik heb dus niet een enorme uitgroei anders zou ik het wel doen denk ik. Er zullen vast producten zijn die ik gebruik en die niet helemaal perfect zijn maar ik let er nu een klein beetje extra op.
MadamaV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg Noaroosje | 23 jaar | 25 mei | jongen | zuid-holland Imona |23 jaar | 27 mei | jongen | Zuid-Holland
MadamaV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg Noaroosje | 23 jaar | 25 mei | jongen | zuid-holland Imona |23 jaar | 27 mei | jongen | Zuid-Holland Noor| 33 jaar | 18 mei | jongen | 1e kindje | Zuid-Holland