Eerder was dit indd 2 Noor! Bij de eerste had manlief dacht ik ook maar 2. Nu moeten dit er toch echt 5 zijn. En maar goed ook! Eigenlijk belachelijk dat mannen maar 2 dagen kregen..
wij hebben recht op 49 uur kraam verlof, neem het ook maar op zie wel hoe het bevalt. mijn man heeft 2 dagen vrij en zal waarschijnlijk iets langer misschien 4 dagen bij huis zijn. langer denk ik niet dat ik hem thuis kan houden, hij heeft het dan druk met zijn werk. ik denk ook niet dat hij dat zelf wil en ik ook niet eerlijk gezegd hahaha. vandaar de kraamhulp en ik heb ook nog een geweldige schoonmoeder en allerbeste vriendin die me wel helpen met alledaagse dingen. dus ik maak me helemaal niet druk. heerlijk moet ik zeggen. ik ga in ieder geval borstvoeding proberen hopelijk gaat dat ook gewoon lukken. in het openbaar zou ik dit ook gewoon doen ik zou wel een rustig plekje opzoeken in bv een koffie of lunch room etc en met een mooie doek en met de rug naar het publiek gaan zitten. vind het toch zelf wel een intiem momentje. heb er geen moeite mee dat mensen het anders doen. wel heb ik vorig jaar tijdens een etentje meegemaakt dat de vrouw naast mij aan tafel waar we met 20 man aan zaten ineens borstvoeding ging geven terwijl iedereen normaal probeerde door te eten. moet kunnen vind ik maar toch voelde ik mij wel een beetje opgelaten wist niet zo goed waar ik moest kijken zeg maar. zelf zou ik dan even ergens apart gaan zitten denk ik maar goed nogmaals dat moet iedereen zelf weten en men moet er maar aan wennen.
MadameV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg Noaroosje | 23 jaar | 25 mei | jongen | zuid-holland Imona |23 jaar | 27 mei | jongen | Zuid-Holland Noor| 33 jaar | 18 mei | jongen | 1e kindje | Zuid-Holland AJO | 34 jaar | 29 mei | jongen | 2e kindje | Gelderland Jadie | 34 jaar | 24 mei | verrassing | 1e kindje | Twente Goudin | 34 jaar | 24 mei | geheim | 1e kindje | Zuid-Holland
MadameV | 27 jaar | 16 mei | Jongen | 2e kindje | Gelderland Bloempje01 | 23 jaar | 19 mei | Jongen | 2e kindje | Limburg Noaroosje | 23 jaar | 25 mei | jongen | zuid-holland Imona |23 jaar | 27 mei | jongen | Zuid-Holland Noor| 33 jaar | 18 mei | jongen | 1e kindje | Zuid-Holland AJO | 34 jaar | 29 mei | jongen | 2e kindje | Gelderland Jadie | 34 jaar | 24 mei | verrassing | 1e kindje | Twente Goudin | 34 jaar | 24 mei | geheim | 1e kindje | Zuid-Holland Doppie | 39 jaar | 22 mei | geheim | 2e kindje | Gelderland
Hello lady's kruipt ook weer even langs. Was een zware week met goede afloop, kleine man heeft vorige week operatie gehad. Keel-neusamandelen en buisjes in dagopname. Ging best voorspoedig maar had toch wel wat impact. Bij thuiskomst werd het na een uur een slap lappenpopje met 40 gr koorts ondanks paracetamol en diclofenac... Retour ZH waar hij direct aan infuus is gelegd na paar dagen thuis verder aan laten sterken. Had er vermoedelijk een virus bijgepakt met alle gevolgen van dien. Ik ben in het ZH gebleven hij wilde ook alleen maar mama mama mama! Wat zijn ze dan weer kwetsbaar!!!
Net die suikerwater opgedronken man man man wat is dat vies. Heb het met moeite binnen gehouden nu 2 uurtjes wachten dan weer prikken
Beterschap doppie. Hopen dat hij snel weer opknapt. @ noaroosje hoe ging de test verder? Ik vond dat drankje echt lekker haha.
Imona: ik krijg morgen uitslag hoop dat alles goed is Die drankje was super vies hahah 2 bekertjes Pfff dat was mij even wat.
@doppie: hoop dat je zoontje snel beter is! @Imona: ik vond her drankje niet echt lekker maar ook niet vies. Heb het gewoon achter elkaar opgedronken. Daarna lekker Netflix gekeken in bed. Geen last van misselijkheid. Wat was jouw uitslag?
Ik heb nog niet officieel uitslag gehad. Maar kon op dat apparaatje meekijken. Was 7.4. Dus ik vroeg aan die vrouw de uitslag. Ze zei: ik mag geen uitslag geven. Ik: oh jammer. Zij: maar eh.. en toen knikte ze. Zo van het is goed. . En ook volgens internet is het goed dus zal wel goed wezen haha. De 20e naar de VK dus dan zal ik het wel horen. Kan ook eerder bellen maar vind ik niet nodig. Maak me er geen zorgen over.