Ik vond dragen heel erg fijn mijn zoontje was erg onrustig en heeft ons enorm geholpen. Knopen vond ik wat lastig en mijn vriend wilde ook niet als indiaan oid rondlopen hahaha. Heb de ringsling veel gebruikt en mijn vriend de stokke ergonomische drager. Een voorgevormde ergonomische drager is eigenlijk voor iedereen goed en veilig te gebruiken. (**In de ergonomische draagzak wordt de baby in de anatomisch juiste houding gedragen: bolle rug, beentjes opgetrokken en gespreid in de M- houding met knietjes hoger dan de billen.) En dan is de keuze reuze Er is ontzettend veel info te vinden op i-net en zal ook een deel persoonlijke voorkeur zijn.
Hier helaas griep te pakken ben zo erg verkouden pff veel hoofdpijn heeft iemand een tip wat ik het beste kan doen?
He wat vervelend.. Ziek zijn is nooit leuk. Heb helaas geen tips. Misschien kamille thee? Dat drink ik altijd als ik verkouden dreig te worden. Meestal helpt dat. Kamille heeft een genezend effect. Ik gebruik het echt voor alles. Ook als de hond of paard ontstoken ogen heeft. Beetje koude Kamille thee er op deppen dan is t zo overmaken wonder spul. Hoop voor je dat je snel beter bent. Oh ja.. geboorte kaartjes. Net even op internet gespiekt. Snel mee gestopt. Zo..veel..keus... dat doe ik nog wel eens een keer hoor. Haha
verkoudheid hier ook erg veel last van en je mag eigenlijk niks. het enige wat mij helpt en ook mag is stomen met vaporub en voor de nacht wat op de borst en rug smeren. helpt goed. otrivin neusspray helpt helemaal niet maar andere mag je niet gebruiken in de zwangerschap helaas. dus meiden vicks vaporub heeft mij goed geholpen.
Hier gelukkig niet verkouden. Wel steeds meer dat maagzuur. Bah dat heb ik echt niet gemist Idd erg veel keus aan geboortekaartjes. Vind sommige ook echt schrikbarend duur. Gelukkig zijn we eruit. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je er nodig hebt maar wij bestellen er 100 en houden er een kleine 10 over. Komen nu op iets van 150 totaal uit dus valt me mee. Bij kaartje2go word het ook steeds goedkoper hoe meer je er besteld. Als je ergens een drukker in de buurt hebt is dat ook handig die hebben vaak van die boeken liggen. Dat hebben wij vorige x gedaan. Dit x ook wel maar kwamen er niet uit en via kaartje2go wat we zochten.
Noaroosje veel drinken en veel vitamines binnen krijgen. Hier 3/4 weken terug flink de griep gehad. Nu is onze zoon weer verkouden dus mama ook. Grrr krijg er wat van! Beterschap. Goed uitzieken!
Dank jullie wel Slapeloze nacht gehad en vanmorgen vroeg tijdens het uit bed komen veeeeeeeel pijn gehad door heel mijn buik dokter gebeld die zei dat ik mijn vk moest bellen. Vk gebeld en situatie uitgelegd die zei dat ik niks anders mag doen dan op bed liggen. Nu hopen dat ik snel weer beter wordt. Begin van mijn zwangerschap ook verkouden geweest maar niet zo pffff wat een verkoudheid zeg
Wauw. Dat is nogal wat zeg. En hoe lang moet je blijven liggen dan? En waarom? Hopen dat 't snel over is. Hier vandaag weer dood moe uit bed gekomen. Heel de nacht liggen dromen over gloeiende de hete en ijskoude baby's. Was gewoon van slag toen ik wakker werd. Ben de laatste tijd ook gewend om alleen ochtendjas te werken. Moet vandaag dus een hele dag van 9 tot 6. Zie er echt tegen op. Hoop dat ik het wakker houd..
Ooooo beterschap meiden hier ook echt flink te pakken Noaroosje dat klinkt naar zeg, hopelijk heel snel verbetering sterkte!!! Kamille ga ik ook maar halen en de vaporup ook, ik ben er echt lamlendig van...
Net onze oudste ingeschreven voor de peuterspeelzaal. Kan wel janken! Weet nog als de dag van gisteren dat hij onze 'baby' was.. en nu staat ie gewoon al ingeschreven voor schooltje.. 😭
Beterschap voor alle zieken! Hier gelukkig niet verkouden. Alles gaat zn gangetje. Morgen moet ik een (halve) dagcurve prikken voor de diabetes. Nuchter, 2 u na ontbijt en 2 u na lunch. Gelukkig hoef ik niet nog een keer dat drankje, dat hadden ze eerst wel gezegd. Ik volg het dieet nu 10 weken en het gaat prima. Bedacht me net dat ik al die tijd dus nog geen chocola heb gegeten en dat ik dat eigenlijk niet mis. Denk dat ik wel lichtelijk verslaafd was 😳. Hopen dat de waardes morgen goed zijn, dan kunnen we zo door.
AJO knap dat je het zo goed vol kunt houden!!! Hoe ziet zo'n dieet er eigenlijk uit, qua wat je mag eten op een daf?
Doppie; het is een koolhydraat beperkt dieet. In principe mag je alles wel eten, maar bepaalde hoeveelheden. Dit is wat ik ongeveer eet: Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met hartig beleg en optimel/karnemelk of schaaltje yoghurt (150 gr) met muesli (45 gr). Tussendoor: stuk fruit of 2 crackers/beschuiten met hartig beleg Lunch: 2 volkoren boterhammen met hartig beleg, beker karnemelk/optimel, evt rauwkost Tussendoor: stuk fruit of evt klein koekje Diner: portie vlees, ruime portie groenten (250 gr) en 100-125 gr aardappels/pasta/rijst. Tussendoor: klein koekje, evt stukje kaas of worst Verder qua drinken alleen thee/koffie/water of light frisdrank Het valt best mee hoor. Heel streng is het niet. Het zorgt ervoor dat de koolhydraten goed verdeeld zijn over de dag, zodat je bloedsuiker redelijk stabiel blijft en je geen pieken krijgt. Nuchter was m'n bloedsuiker vanochtend 4,7. Dat is prima.
Dat valt idd best mee! Had strenger verwacht, maar ziet eruit alsof het idd over juiste verdeling van KH gaat. Toch vind ik het ook knap Succes vandaag nog, fijn dat de uitslag vanmorgen al goed was!
Dankje Doppie! En de waardes na ontbijt en na lunch waren ook prima: 5,6 en 5,2. Dus ik kan gewoon zo doorgaan 😜.
Fijn ajo Ik merk aan mij zelf dat ik niet meer lang kan lopen krijg snel steken in mijn bekken en wordt snel moe
Fijn Ajo. Vervelend Noaroosje. Bij mij gaat alles nog steeds volgens het boekje. Hoewel ik wel echt ga waggelen. Haha. Hoe veel zijn jullie inmiddels aangekomen? Hier 6.5 kilo inmiddels. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van nachtmerries? Hier nu al 3 achter elkaar gehad. De eerste keer droomde ik dat een monster mijn kind uit mijn buik stal. En hem aan een of ander vaag slijmerig ding legde ofzo. 2e keer over oververhitte en onderkoelde baby's en vannacht dat ik tot september mijn huis uit werd gezet... Niet echt bevordelijk voor de nachtrust. Hier komt langzaam aan ook maagzuur opzetten. Maar eigenlijk alleen als ik in een keer veel heb gegeten. Misschien een beetje verdelen over de dag. Verder gaat alles perfect. Ik kan de kleine ook van buiten heel goed voelen. En als ik op mijn rug lig voel ik precies waar hij ligt. En als ik sta voel ik af en toe een harde bobbel in mijn buik. Haha. Het kereltje zal goed groeien zeker😄