Ik ben zo'n 7 kilo aangekomen. Het gaat ineens hard. Maar ben ook echt hard gegroeid. Maagzuur check al een paar weken. Niet perse met veel eten ma elke dag wel Waggelen check ma dat doe ik ook al ff door de pijn in mijn benen Verder alles wel zijn gangetje. Dromen valt hier mee. Maar droom altijd al veel dus niet anders als normaal. Heb wel behoorlijk harde buiken moet soms echt rustig aan doen terwijl ik al niet zoveel doe maarja met werk ben ik er soms net en dan ja hoor.aar de vk zei ook al bij nr 2 is het toch meer en probeer het te beperken tot max 10 op een dag. Dat vind ik wel een fijne leidraad dan weet je wanneer je het rustiger aan moet doen
tot mijn schrik vandaag op de weegschaal en ben al 10 kilo aangekomen ahhhhh, dat wordt wat en ik eet zo gezond maar goed je kan niet alles in de hand houden helaas. geen pijn in bekken buik etc, dus gaat echt voorspoedig. vandaag wel een dag van poetsen bedacht van de boven verdieping maar dat is maar net gelukt hele dag over gedaan in kleine beetjes gewoon te vermoeiend bah. ik droom niet maar ik slaap dan ook echt nauwelijks, mijn verkoudheid is bijna weg dus daar ligt het niet meer aan. echt gekmakend kan gewoon niet slapen geen idee waarom. probeer dus overdag wel rustig aan te doen ben ook echt moe maar ga niet slapen, want dan ben ik bang dat ik in de nacht helemaal niet meer slaap. wat er ook gebeurt morgen blijf ik in bed tot 10 uur.hahaha trouwens misschien een gekke vraag maare hoe houden jullie je bikinilijn bij. ik scheer mij altijd onder de douche echter kan ik het niet meer zien wat ik aan het doen ben en ben dus een beetje benauwd dat ik straks op een geplukte kip lijk. hahaha mijn man moet het maar doen vlak voor de bevalling (ik wil geen bush down under) maar in de tussentijd hebben jullie tips????
Ik scheer op gevoel. Maar echt alleen als ik maar de vk moet haha. Ik scheer zelf grof en mijn man doet het fijne werk. Haha. Een kennis van mij doet het gewoon met een spiegeltje.
Hier nog niet aangekomen, alleen afgevallen. Was bij mijn 1e zwangerschap ook, is geen probleem aangezien ik genoeg reserves heb. Heb veel 'last' van nesteldrang, word er gewoon onrustig van. Vandaag flink aan de slag geweest: berging opgeruimd, babykamer in/opgeruimd en de kasten schoongemaakt. Een beetje teveel denk ik, heb nu bandenpijn en ben erg moe. Ik slaap nog prima, ben alleen vaker vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Scheren, ja op gevoel en ook alleen als ik naar de vk moet :S
Hier + 12 kilo is niet anders, let echt op mijn eten maar begin veel te veel lopen snaaien, was enige wat hielp om misselijkheid te voorkomen. Scheren hier ook maar op gevoel en niet zo vaak, heb ook veel minder haargroei, benen niets, oksels ook bijna niets... Best gek vorige zwangerschap ook! Hier ook nog een gekke vraag of nou ja persoonlijk Hebben jullie nog zin om te vrijen??? Hier echt niet, moet er echt niets van hebben Super lief dat hij het accepteerd naar ik baal er ook wel van... Voel me ook net een gestrande walrus op het moment... Moeheid en harde buiken volop, helpt ook niet mee.
+1 kilo afgelopen week. Ik scheer me met een spiegeltje, of als het snel snel moet gewoon op gevoel. Heb gelukkig lange armen😂.. Hier al weken geen seks meer. Manlief wilt niet meer, en voor mij hoeft het ook niet zo zeer. Manlief zag bij de laatste vrijpartij m'n buik van links naar rechts vliegen door de baby. Sinds die tijd wil ie niet meer haha. Snap ik ook wel hoor. Lijkt me voor n man ook best raar als je daar onder zit te 'porren' en iets erboven is je kind vrolijk aan het bewegen.. Dromen doe ik echt iedere nacht. Heel realistisch ook dat zogauw als ik wakker word echt ff moet schakelen, oh het was een droom. Dromen was bij mij ook 1 vd eerste tekenen dat ik weer zwanger was. Droom normaal nooooit.
Ja hier vrijen we nog wel. Wel minder als eerst. Eerst was het 2-3x per week. Nu ongeveer 1x gemiddeld. Moet wel zeggen dat het heel anders aanvoelt. Het voelt veel 'voller'. Manlief houd het dan ook niet lang vol haha. Heb wel steeds een ruwe muts na de seks. Alsof er met groeneveld iets doorheen gerard word. Maar dat is totaal niet zo. Is ook niet tijdens maar echt na de seks. Kan soms 2 dagen duren... misschien snel geïrriteerde slijmvliezen?
IK heb ook al 3 keer blaasontsteking gehad, 'toevallig' binnen een dag of 7-10 na vrijen ondanks snel plassen daarna. En ook ruwer. Respect Imona hahaha 2-3 keer komt hier zowiezo niet van met peuter etc te moe, te druk Bloempje das best sneu snap wel dat dat afschrikt
tja vrijen hier gemiddeld 1 keer per week nog, manlief vindt het wel prima en ik ook normaal inderdaad ook 2-3 keer per week. hierna afgelopen week wel enorme harde buiken gehad daar schrok hij toch wel van dus hoe het nu verder gaat???
Scheren hier ook op gevoeld gaat eigenlijk nog prima. Ik gebruik altijd met zo'n stuk zeep eromheen dus dan is het ook niet zo eng en snij je bv niet snel. Maarre waarom elke x als je na de vk gaat dan? Ik neem aan dat je niet helemaal uit de kleren moet toch? Gewoon broek iets omlaag klaar. Ma goed ik ben ook blond van mezelf en altijd weinig been haar etc dus zo hard groeit het ook niet Vrijen nee. Handwerk ja. Vinden we beide op t moment prettiger. Toch de intimiteit en ik voel me ook totaal niet sexy dus dat geeft geen extra zin. Ben al wel aan t aftellen voor verlof. Zo'n behoefte aan. Gewoon weer ff tijd voor mezelf. Mijn dochter ook besloten gewoon na crèche en opa en oma door te laten gaan. Voor haar ritme fijn en voor mij ook in verlof 2.5 dag voor mezelf en straks met de baby.
Ja gewoon scheren voor vk voor mijn eigen gevoel. Heb toch altijd het idee dat die broek een heel eind naar beneden moet. En stel nou dat de gynaecoloog een x moet kijken. Je weet maar nooit. Heb 1x met de bush bush tussen mijn benen bij de gynaecoloog gelegen.. noooooit meer haha
Idd Imona, je weet maar nooit. Al heeft de gyn of de vk alles natuurlijk wel gezien. Doe het voor mijn eigen gevoel, wil er gewoon verzorgd uit zien, ook down under. We vrijen niet zo vaak als anders, nog ongeveer 1x per week of 2 weken. Wel soms harde buiken daarna, maar dat is logisch omdat met een orgasme je baarmoeder samentrekt (=harde buik).
Morgen weer naar de VK. Ben benieuwd. Mijn moeder gaat ook mee. Vond ze wel een keer leuk. Vandaag een leuk vloerkleed gehaald voor de babykamer. En als hij straks gaat kruipen en op de grond gaat spelen kan die beneden in de woonkamer als speelkleed. Hartstikke leuk En woensdag kan ik een muziekmobiel van winnie the pooh ophalen. Met lichtje. 3 verschillende muziekjes. Optie voor harder en zachter en afneembare knuffeltjes met in elk Knuffeltje een rammeltje of krakeltje. Hartstikke leuk. Kan niet wachten. En donderdag gaan ze eindelijk beginnen met het verbouwen van de tuin. Wat gaat dat mooi worden. Wel minimaal 7 dagen achter elkaar werken. Een hele drukke, maar wel leuke week dus.
Wij hebben morgen ook weer controle. Plus de kraamzorg komt ook nog morgen. Net nog alle laatste dingetjes besteld voor de babykamer nog wat beddengoed en n boxkleed van baby's only😍. Kan echt niet stoppen met kopen mwhaha. Imona wat gaan jullie met de tuin doen? Onze word eind maart gedaan. Tuin is nu echt helemaal niks.. Wij leggen half tegels half kiezels. Met achter in de tuin een hoekje met van die zachte tegels voor de kinderen met een glijbaan en schommel enz.
Wij moeten nu alleen nog een deken voor het ledikant en nog wat lakens. En een jasje maat 56. Ja en wat speelgoed voor in de box en een campingbedje. Verder hebben we werkelijk alles! Onze tuin is best groot. Maar er liggen nu allemaal verschillende oude stoeptegels in en een stuk gras.m Naja. Dat zou het moeten zijn. Het is meer een modderpoel geworden. Zie foto hier onder van onze tuin nu. Donderdag gaan ze al het straatwerk er uithalen en het grasveld weghalen. Vrijdag komen ze zand storten en egaliseren en straten. We krijgen nu mooie lichte tegels. 30x40 cm. En een zwarte rollaag er omheen. Het stuk waar nu gras ligt komt een waterval wat in een verhoogde waterbak valt. 75 cm hoog met een natuurstenen rand die oversteekt. Zo wordt het voor de kleine erg moeilijk om er in te klimmen en kunnen we er eventueel een beton rooster overheen leggen dat hij er niet in kan vallen. Naast de waterval komen bloembakken. En achter de waterval zwarte houten planken met stukken groen en tussen. Aan weerszijden van de poort komen ook 2 grote bloembakken. Ook weer verhoogd en natuurstenen rand er op. En aan het achterste scheutje tot aan de schutting een pergola overdwars. Met schommelhaken. Kan meneer schommelen als hij groot genoeg is. En van de achterdeur tot de voorste schuur een grote robuusthouten overkapping. In de straat komt ledverlichting die op de plantenbakken en waterval schijnt en ook de waterval zelf en de waterbak zijn verlicht. Al met al. Dit wordt echt zo zo zo mooi! De vader van mijn beste vriendin komt het doen. Wij hoeven alleen materiaal te betalen omdat mijn man bij hem ook klust . Maar alleen het materiaal gaat al 3500 euro kosten. We hebben er dan ook hard voor gespaard. En lang moeten wachten. Maar het is het waard!
Het klinkt super mooi Imona! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Hoe was het bij de vk? Hier net de kraamzorg geweest, onze wensen uitgesproken. Heel fijn gesprek. Ook nog bij de vk geweest vanmorgen de bevalling besproken, thuis kindje zelf aanpakken niet teveel inwendige controles etc. Ik moet ze gelijk bellen bij het eerste pijntje omdat ze een turbo bevalling verwachten ( fijn idee dat het altijd dik n uur duurt voordat manlief thuis is vanuit het werk😂! ) ook weer een echo gehad en het is een klein dikzakje. Heerlijk
Was weer een goede controle zo te horen. Leuk dat je weer een echo kreeg. Die krijg ik 17 maart pas weer. Ik moet om half 3 Naar de vk. Moet zeggen dat ik vandaag flink last heb van mijn darmen en bandenpijn. Desondanks toch de muursticker geplaatst. Kan nu oprecht zeggen dat het kamertje helemaal af is. Hartstikke blij mee!