eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Succes zo Imona! Straks even lekker gaan liggen als je zoveel last hebt!

Wij hebben het kamertje zo goed als af. Moeten nog 2 kleine dingetjes worden opgehangen maar weet nog niet precies waar ik het wil hebben..

Ah om naar uit te kijken dus noaroosje😍. Telt dat als groei echo of als een gewone echo?

Ben helemaal verliefd op ons kereltje. Je kan er nu al zoveel in zien!

Bijgevoegde bestanden:

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Misschien ligt het aan mij? Maar ik kan niet goed zien wat het is? 😅

3. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een normale echo bloempje
    Als het goed is zie je het gezichtje mooi hoor bloempje

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh ja. Nu zie ik het!

Hier ook alles goed bij de verloskundige.
    Hartje klonk goed. Hoofdje ligt beneden en billenkoek rechtsboven.

Verder alles helemaal in orde.
    Buik groeit goed.

Vanaf nu veel afspraken dicht op elkaar.

10-3 weer vk.
    16-3 kraamzorg
    16-3 groei echo.

Daarna is het even rustig.

Blij dat alles goed gaat.

5. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Imona je moet ff goed kijken omdat t allemaal al zo groot is vind ik haha.
    Fijn dat alles goed is!
    Noaroosje leuk! Iets om naar uit te kijken dus😍

6. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hier nog lang niet klaar!
    Kraampakket is binnen van zorgverzekeraar, joy hahaha

Imona prachtige plannen voor de tuin!

Bloempje mooie echo foto!
    Noaroosje met 28 wkn weer echo, ook leuk!
    Twijfel nog steeds voor 3D echo...
    Fijn dat alle controle's goed zijn meiden!
    Ik heb woensdag afspraak voor onze controle.

7. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Het beroemde horror pakket😂. Bij de eerste keek ik uit naar dat pakket, totdat ik m open deed en die hangmatten zag haha.

8. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat zit er in zo'n pakket ik moet hem ook nog bestellen

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Imona mooie plannen voor de tuin!
    Als je intake gesprek hebt ( je vraag wat je kunt verwachten ) is je wensen bespreken. Ze leggen uit hoe wat enz. Echt een beetje oriënterend gesprek.

Noaroosje in zo'n pakket zit van alles vooreen thuis bevalling. Van maandverband extra extra large, slik, tot matjes voor op bed, desinfectiegel etc.

Heb het pakket ook vorige week gekregen. Vorige x zaten er nog een dekentje bij en shampoo bad olie etc. Al de extra's zijn eraf. Nu is het gewoon echt de benodigdheden. Ik vond het eerlijk gezegd niet echt horror. Vorige x ook niet. Heb er ook niet veel van gebruikt maar goed maakt natuurlijk ook verschil of je thuis of in het zkh bevalt

Hier geen echo's meer. Vind het ook wel prima eigenlijk. Word idd steeds groter en ik voel hem elke dag erg goed dus vertrouw er wel op.

Heb wel steeds vaker dat ik savonds aan de bevalling moet denken in bed. En vooral ook het deel erna waar ze vooraf niet voor waarschuwen (als kraampakket benodigdheden ) maar goed. Misschien ook ma goed teken dat ik me ook steeds meer geestelijk voorbereid. Morgen 28 weken!

10. Goudin

Goudin Actief lid

23 dec 2016
    200
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk om je baby weer op de echo te kunnen bewonderen!

De kraamzorg komt 7 april bij ons langs. De babykamer is nog niet af. Wij hebben boven direct ook onze slaapkamer aangepakt, maar we moeten het nog af maken. Qua spullen hebben we ook nog niet alles, dusik heb komend weekend geblokkeerd hiervoor. Vandaag heb ik wel een Tummy tub geregeld. Het kraampakket is nog niet binnen, maar ik heb het ook nog maar recent aangevraagd.

Woensdag heb ik weer een afspraak bij de vk. Dan ga ik o.a. vragen hoe het zit met steken in de rechterzij/onderkant. Het gaat af en aan, maar voelt niet prettig. Ook wil ik graag weten of ik nog een echo mag verwachten. Anders wil ik graag een pretecho doen, thuis.

11. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw. Okee. De verkoudheid gaat hier ook niet aan de deur voorbij helaas. Gister al wel een geïrriteerde keel. Maar kan nu niet eens meer slakken en een snotneus tot en met.. kan ook niet meer slapen. En dat precies nu 8k de komende dagen zo veel moet werken (10 dagen achter elkaar).
    Bij het zwembad wil ik me niet ziekmelden.. Daar wil ik na mijn verlof graag weer terug.
    AH ook zo min mogelijk. Maar als ik niet meer kan praten van een zere keel ga ik toch niet achter de kassa zitten.

Heb donderdag een lange dag. Van 9.30-15.00 zwembad en dan van 17.00-20.00 AH. En bij AH nog met een rot collega ook.. vermoed zomaar dat ik donderdagavond ziek thuis zit...

Zo. Dat was mijn klaagzang deze vroege morgen. Hihi.

12. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verkoudheid is zo niet fijn
    Ik heb het nog steeds vannacht niet goed geslapen in totaal 3 uurtjes geslapen. Zo even een middag dutje proberen te doen

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb nog heel even geslapen. Van 7 tot 8. Toen begon de hond van de buren te blaffen. Opgestaan met enorme koppijn en misselijk. En verkouden. Gewoon ziek dus. Ik moet 11 dagen achter elkaar werken. Hoop dat ik het vol ga houden.

Te weinig slaap is echt drama..

14. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Beterschap Imona!

Hier ook niet zo best geslapen, dochtertje is weer verkouden en daardoor vaak wakker. Ik dus ook. Nu maar even proberen om een slaapje op de bank te doen, maar dochter heeft niet veel zin.

Ik heb vrijdag weer controle bij de vk en daarna op 21 mrt overname door de gyn en een groeiecho.

Hebben jullie ook zo last van nesteldrang? Ik word er soms gewoon onrustig van. Wil alles geregeld hebben en klaar voor de baby. Lijkt me zo vroeg nog, bij mijn dochtertje had ik dit minder en later pas.

15. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Nesteldrang hier ook heel erg aanwezig, voor mijn gevoel ook vroeger dan bij de 1e. Maar misschien ook omdat je nu weet dat het best hectisch kan zijn straks...
    Eerst snapte ik die opmerking die je veel kreeg; "pak je rust, geniet er nog maar even van!!" Totaaaaaaal niet :D:D
    Nu nog niet 100% hoor maar die rust krijg je echt niet meer met peuter in huis:p

Imona beterschap: ik heb in de nasleep forse koortslip gekregen; 1e in mijn leven:$:( wrsch te weinig weerstand, ziek geweest en alle drukte van laatste mnd.... Hoop dat het hierna niet meer terug komt, weet ook dat het gevaarlijk is voor hele kleine baby's

Slecht slapen hakt er ook echt wel in meiden, hopelijk komt de goede nachtrust snel weer terug.

Zaterdag komt de kledingkast van mijn zoontje binnen, dan kan de babykamer leeg en alles over. Zal blij zijn als ik over een week of 2-3 alles klaar heb op het wassen en strijken na.

Nu de kinderwagen ophalen, die is binnen gekomen!

16. Noaroosje

Noaroosje Actief lid

13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ajo dat heb ik dus ook hahah.
    Bij ons komen ze volgende week kamer brengen mijn gevoel zegt dat het nog te vroeg is weet het even niet hahah

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh wat fijn dat jullie dat ook allemaal hebben. Ik wil ook gewoon het liefst alles af hebben voor mijn verlof begint en dan alleen nog ma hoeven wassen. Niet dat ik zoveel moet want heb alles gewoon nog maar heb bv vanavond de laatste adressen verzameld. Ma beter op tijd dan dat mijn moeder er achteraan moet als ik al ben bevallen haha. Ik zit ook telkens na te denken zo van in mijn verlof wil ik nog dit en wil ik nog dat. Kleine dingetjes maar toch.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb er weinig last van. Wel dat ik nog een paar dingetjes wil hebben. En alvast een beetje geboortekaartjes gaan kijken. Maar verder heb ik er weinig last van. Maar dat komt omdat wij eigenlijk alles al hebben. De baby kan er zo in.

Hebben jullie het ook wel eens gehad dat de baby beweegt tijdens de seks?
    ik had dat vandaag. Was er meteen klaar mee. Ik roep tegen mijn man: OMG haal m er uit! Haal hem er uit! De baby beweegt!
    Mijn man schoot zo hard in de lach. Hahah.
    Daar ging onze vrij partij. Dat was de druppel. Haha

19. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Heeeel herkenbaar Imona. Dat gebeurde hier dus een paar weken terug en sindsdien is het een no-go geworden😂

20. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Hahahahaha heeeel herkenbaar:D:D:D
    Dat was de reden dat ik erover begon:p

Deel Deze Pagina