Oke dames.. ik ben officieel omgedoopt tot 'koe'.. De kraamzorg van mijn vriendin gaf me de tip om mijn borsten te stimuleren. Dat die ik dus ook al braaf 3 weken. En wat denk je.. net kwam er dus doorzichtige kleurloze en geurlooze plakkerige vloeistof uit.. .jup.. omgedoopt tot koe dus😅
Gefeliciteerd Imona! Ik hoop 7 maart tijdens de borstvoedingscursus te leren hoe ik dit het beste kan doen, want ik voel me nu een kneus als ik erin knijp. Maar ik probeer het dus ook..
Ik ga 27 maart naar zo'n borstvoeding avond. Ik voel me ook kneus. Haha. Maar beetje op YouTube filmpjes gezocht. En dat maar na gedaan.. hihi
Doppie en MadameV hoe gaat het met jullie? De eindstreep is inzicht! Dames wat nu al hun borsten stimuleren doe het niet teveel. De bevalling kan er van opgang komen. Zijn hele kleine cijfers, maar toch. Normaal gesproken zeggen verloskundige dat je vanaf 37 weken(mits je dit wil ofcourse.) kan beginnen met je borsten stimuleren/handmatig kolven. Maar dit geeft geen garanties dat de productie na de bevalling gelijk op en top is.
Ik wrijf en kneed alleen een beetje. Verder niet heel veel meer. Of het nou echt werkt of puur toeval is. Geen idee. Maar geloof niet dat daar een bevalling van op gang zou komen. Dan zou geen enkele man meer aan de borsten van een zwangere vrouw kunnen zitten. Leg ze dat maar eens uit 😂😂😅
Het is vallen en opstaan qua pijn Thanks Bloempje! Heeft een van jullie nog 3D echo overwogen? En bloempje ging jij nog fotoshoot doen en of gipsafdruk vd buik? Anderen???
Laat je maar goed verwennen! En niet teveel meer doen! Wij hebben 7 maart onze groeiecho, daar gaat de echoscopiste ook even 3D kijken. Ben zooo benieuwd! Ik wil graag rond de 36 weken een afdruk laten maken van m'n buik. Weer in de vorm van een schaal. Fotoshoot doen wij in de kraamweek, van die heerlijke pas geboren baby plaatjes😍. En jullie Doppie?
Wij doen geen 3d echo. Puur omdat die optie in het ziekenhuis niet is en heb geen zin om naar een ander bureau te gaan. Wij moeten ook nog een New Born shoot plannen. Van de week maar eens doen voor het vol zit. Volgens mij is heel het eiland hier zwanger 😂😂
Ik zou daarvoor vooral niks plannen. Want echt het kan zoo anders lopen. Ik had allemaal leuke truitjes gekocht zonder bandjes wat dus snel en makkelijk omhoog konden voor het huid op huid contact. Puntje bij paaltje ging m'n bevalling zo snel dat ik in m'n gewone shirt ben bevallen wat ik die dag aanhad. En het kon me ook echt niks interesseren op dat moment. Ja na afloop toen ik zag dat m'n shirt verpest was😂
Dankje doppie Hier gaat het redelijk ene dag beter dan de ander maar idd aftellen is in zicht nog 5 weken werken daar kijk ik wel na uit Ik trek gewoon. Een nachthemd aan dat is het makkelijkst. Vorige x zelfs 1 van Betty boob haha. Het kan idd op dat moment toch niet schelen. Ik ben meer zo'n typ die daarna dus meteen weer beetje make up aan brengt enz maar op het moment zelf go with the flo. Ik ga geen bv geven dus hier word niks gestimuleerd haha.
Ok. Zat een beetje te twijfelen. Misschien een lang hemdje met een vestje oid. En warme sokken lees ik overal.
Ik ga even een mega size nacht hemd halen. Kan de kleine er makkelijk onder op mijn buik. Geen bh. Ga toch borstvoeding geven. Dus die moet toch weer uit. En ze hebben daar vast wel meer borsten gezien. Een losse oude trainingsbroek en sokken en pantoffels. Zoiets denk ik😂 lekker charmant. Hier het geboorte kaartje ontworpen. Hoef ik het na de geboorte alleen maar in te vullen en te bestellen. Heb inmiddels ook bijna alle adressen. Vanmorgen kwam ik beneden. En stond er ene verassing in de kamer. Manlief heeft vannacht de box opgezet. Ik neem ik heb er helemaal niets van gemerkt. Hoe lief is dat! Nu wordt het helemaal echt. Moet af en toe nog steeds aan het idee wennen dat ik echt moeder wordt..
Kraampakket hier ook binnen. Mijn man stuurde net een berichtje. Ben zelf op mijn werk. Dalijk thuis eens even loeren.
goh jee ik heb nog geen kraampakket deze zou vanzelf gebracht moeten worden voor de 32 weken dus dat kan nog wel even. Ook heb ik nog niks van de kraamzorg gehoord die zou tussen 28 en 32 weken langskomen. dus kan ook nog als ik met 30 weken niks gehoord heb bel ik maar eens. heb gelukkig wel de email bevestiging etc. vandaag heerlijk beddengoed gehaald bij de prenatal prachtig mooi gebreid groene deken en lakens gewoon wit. heerlijk net het bedje opgemaakt (wat een gehannes zeg haha). volgende week weer naar de verloskundige dus gisteren alvast bloed geprikt ivm met mijn a neg bloedgroep. voor de bevalling dacht ik ook gewoon een groot nachthemd wat lekker ruim zit maar niet te lang is en heerlijke dikke sokken van mijn man. voor nadien heb ik een heerlijk slobberbroek en een mooi voedings shirt gekocht bij de prenatal. denk mijzelf kennende heb ik snel weer gewone kleding aan.
Noor daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Bij mijn dochters geboorte vielen de mussen van t dak en blij dat er in t zkh airco is. Maar geen dikke sokken dus nodig gehad Imona jou man is er mooi vroeg bij met de box. Laten jullie hem nou al die tijd staan? Of was het even in te kijken? Ik geef geen bv maar had met bevalling ook alleen nachthemd aan. Lijkt me ook niet echt prettig met bh. Maar ik kwam toen ook uit bed dus had hem sowieso al niet aan zeg maar. Jadie hier al net zo. Ben vanuit het zkh na huis gegaan in trainingsbroek en simpel shirt en thuis heb ik een lekker vallend jurkje aan gedaan ( was ook hoogzomer ) maar ik heb toch al wel snel dat ik het fijn vind weer normale kleren en haar en make up. Maar er zijn er genoeg die echt een week de pyama aan hebben.
Ja we laten hem staan. Is er 1 die je helemaal in elkaar moet schroeven. Tja. Manlief is beetje enthousiast haha. Vind het niet erg. Hij staat uit de weg
moest er niet aan denken een week pyjama aan😂. Ik ben om 1 uur snachts bevallen 3 uur snachts gingen we naar huis, haren en make-up zaten weer strak in de lak. Kraamzorg die voor onze huisdeur stond die vroeg of we even boodschappen waren wezen doen haha.