Hihi bloempje. Nou zo slim was r hier ook niet maar goed ik ben dan ook na mijn bevalling nog helemaal van mijn stokje gegaan etc. En moest een nacht blijven. Maar de verpleegster zei wel telkens komt ze weer aan met Dr make up tasje haha Oh imona moet er niet aan denken nu al de box. Maar goed als ie niet in de weg staat is het anders natuurlijk maar denk dat mijn dochter dan elke dag gaat vragen hoelang nog haha
Hier is wel echt de nesteldrang toegeslagen. Vandaag badkamer kast helemaal zittend uitgezocht en nog weer last van mijn benen. Grr wat irritant maar wel lekker gevoel dat het is gedaan. Ben ook echt al telkens over mijn verlof aan t denken. Mijn dochter gaat straks gewoon 2 5 dag na crèche en opa en oma zodat er voor haar niet veel veranderd en ik ook even tijd voor mezelf heb. Zit nu al telkens mijn tijd in te delen haha. Gelukkig wel kleine dingen hoor zoals kast opruimen, speel keukentje schilderen. Niks dat moet maar gewoon lekker als t is gedaan haha Imona waar heb je nou uiteindelijk geboortekaartjes vandaan?
Hier nog niet echt nesteldrang. Wel dat ik al weken roep dat ik de keukenkastjes uit moet soppen. Maar nu is het vakantie en is het dus stik druk in het zwembad. Ik slaap slecht. Wordt van elk geluidje wakker. En dan nog niet te spreken over de 2 tot 3 nachtelijke toilet bezoekjes. dan overdag die drukte. Als ik thuis ben om half 4 plof ik op de bank en slaap ik tot een uur of 6/half 7. Gelukkig nog een paar dagen dan is het weer voorbij. Geboortekaartje is nog niet besteld ofzo hoor. Heb gewoon een leuke uitgezocht en nagetekend en tekst er in gezet. Dat papiertje ligt in en la en de link van het kaartje is opgeslagen. Hoef ik het straks alleen nog maar in te vullen. Is een kaartje van hippe-geboortekaartjes nl dacht ik
Ik krijg langzaam aan wel 'gravings'. Zo had ik gister de hele dag enorm trek in een tosti met ketchup. En vandaag enorm zin in een komkommer en een glas melk. Wat een combinatie 😂😂😂
Als jullie nogbtips hebben als jullie een lekker groot nachthemd hebben gescoord hoor ik het graag. Ik zie alleen maar dingen met snoopy erop en zo. Wil gewoon iets effen of streepjes of whatever maar liefst zonder plaatjes, haha... Wij krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis. Nog even verbouwen en dan over zes weken eindelijk verhuizen. Dan moet ik ook snel aan her kamertje beginnen.
Noor ik had toen gewoon van de Wibra. Is idd veel te koop van Snoopy etc maar ik had er ook 1 met gewoon een tekst erop. Uiteindelijk wel in Betty boob bevallen maar toen boeide me dat niet meer. Achteraf kon ik er wel om lachen haha. Naast de sokken is trouwens ook een goede tip lippenbalsem!
Bij de h&m hebben ze ze ook. Die zien er vaak ook nog een beetje 'stylisch' uit haha. Noor moeten jullie veel doen in het nieuwe huis? Knap hoor! Ik zou er de energie niet meer voor weten te vinden. Die vond ik toen wij verhuisde met 16 weken al amper.. MadameV jaaaaaa lippenbalsem! Wat was ik blij dat ik die bij had. Heb dat ding echt verslonden
Bloempje hihi ja echt wel he. Al moet ik zeggen dat ik ze in t dagelijks leven al zo'n beetje op eet Noor was straks nog even bij Zeeman daar hebben ze ook hele prima basic nachthemden voor een leuke prijs. Heb zelf voor 5 euro een donkerblauwe met kanten randje bovenaan gekocht. Verder geen opdruk. Daar kun je je rustig in vertonen ook na de bevalling 😉 Verder ff wezen shoppen voor mezelf. Ben de kleding zo zat maar dat komt denk ik ook omdat ik sowieso de tijd wel we kan kijken. Anyway in de sale nog even een lekkere jumpsuit gehaald. Geen positie maar gewoon een wat grotere maat. Past nu prima en is lekker stofje dus ook wel lekker voor na de bevalling. En nog een leuk jurkje. Ook geen positie maar zit hartstikke goed. Beide in de sale dus dat is leuk kopen 😁
Ok. Bedankt voor de tips dames! Het zal je op het moment zelf vast allemaal niet zo uitmaken maar als ik dan toch even iets moet aanschaffen dan liever zonder snoopy. Zie het ook niet zo zitten dat ik daar de hele tijd in mijn blootje lig. Dat moet mijn vriend maar in de gaten houden. Ik heb wel best zin ook in de bevalling. Het lijkt me zo'n bijzondere ervaring. Kan ik meteen eens checken of ik nou echt zo flink ben als ik altijd denk.
Ik ga trouwens wel lekker in een joggingbroek naar huis hoor. Leuk shirtje, vestje erop, hippe sneakers erbij en ready (+comfy) to go. Heb ern grote bos krullen dus die zitten altijd wel ok. En heb een tintje dus zonder make-up kan ook best..
Nou wij vrouwen kunnen heel wat aan dat verbaasde me want i ben zelf nogal een piepers. Maar zin in de bevalling nou nee haha. Echt verstandig om een spijkerbroek meteen weer aan te doen is het ook echt niet. Dat wil je dan ook echt niet en moet je vast ook niet aan denken. Maar ik vond het wel prettig dat het alweer relatief snel kon En idd heb je goed. Ik heb nu ook een nieuwe gekocht. Vorige x had ik er nog 2 en toen dacht ik prima. Voor dat relatief korte moment ga ik niks nieuws kopen. Maar wat is nou 5 euro haha.
Ik ga op mijn slippers. Blauwe joggingbroek. Effe een kind gratis size shirt halen. Elastiek in m'n haar. En go. Geloof niet dat het me interesseert hoe ik er uit zie als ik er net een kind uit geduwd heb😂 Nou ben ik toch iemand die me niet zomaar iets aantrekt van wat anderen vinden hoor. Haha. Zo morgen eindelijk een dag vrij. Na vandaag heb ik 11 dagen achter elkaar gewerkt. Morgen een dag vrij. Ben er zo aan toe! Vanavond proberen het huishouden te doen. Dan kan ik morgen echt luieren. Heerlijk! Dit waren de laatste drukke dagen voor mijn verlof als het goed is.
Hoi allemaal, Zie nu pas dat er een club is voor de mei/juni moeders. Mag ik mee kletsen en lezen? Jullie snappen als geen ander hoe we ons, zwangere kippies, voelen ...haha.
Welkom suuzan. Dames hebben jullie ook dat je de baby minder hard voelt schoppen. Ik voel hem wel regelmatig hoor. Maar zo hard als hij eerst schopte doet hij niet meer. Het voelt nu weer als die plopjes van in het begin. Nou is het wel 1 of 2 x op een dag dat hij wel duidelijk schopt hoor. Ook zo dat mijn buik een en weer gaat en ik voel hem ook gewoon draaien enzo. Dus maak me niet echt zorgen. Maar zou het kunnen komen dat hij minder ruimte krijgt en daarom minder hard schopt? Oh ja. Krijg hier ook wel langzaam aan zere borsten. Vooral mijn tepels. Ze worden ook steeds stijf. En heb het dan niet koud haha. Maar ze worden niet altijd tegelijk stijf.. soms ook om en om haha. Gewicht van de dames wordt ook wel steeds groter. Had voor mijn zwangerschap al Cup E. Geen idee wat het nu is. Maar weet wel dat ze echt een stuk zwaarder worden. Moet soms echt op mijn houding Letten. Dat ik rechtop loop ipv half ingezakt/voor over van. Wegens het gewicht. Verder nog steeds niets te klagen. Alles gaat nog voorbeeldig hier. 😁
Imona ik voel voornamelijk echt geschop als ik op m'n zij lig. Voor de rest voel ik meer geschuif en gedraai? Geen idee hoe ik het moet uitleggen.. weet wel dat deze baby zo druk is dat ik echt zere plekken heb. Naarmate de kindjes groter worden ga je ze indd wel anders voelen. Vd week draaide meneer zich hier compleet en net op dat moment lag ik met blote buik op bed, ik heb nog nooit zoiets raars gezien😂! Zere tepels check! Ik zet de afgelopen weken de douche dus echt al zachter omdat die straal op m'n tepels dus gewoon echt pijn doet! Fijn zo'n harde douche straal ahum. Hier helaas geen volwaardige cup gegroeid.. weet wel vd eerste toen ik bevallen was 3 dagen later ik ineens pamela Anderson boobs had, dus het gaat nog erger worden😬. Hebben jullie kindjes ook zovaak de hik? Heb nu vanavond al 3x gevoeld dat meneer de hik heeft..
Nog geen hij gevoeld. Ik voel soms geschuif. Of een aai langs mijn buik. Al hij draait is het meer dat mijn buik even aanspant. Geen harde buik.. kan het niet goed uitleggen. Weet wel dat onze kleine hardstyle fan gaat worden. Manlief heeft hardstyle opstaan. Baby heeft het wel naar zijn zin geloof ik 😂
Overdag valt het mee qua bewegingen, maar 's nachts gaat hij los. Bij elke draai is het feest. Maar er zijn ook rustige dagen, waarbij ik weer schrik omdat het dan weer te rustig lijkt.