Jaaa ikke! Mijn borsten hebben een paar dagen zeer gedaan en daarna een paar dagen helemaal niet. Nu zijn ze weer gevoelig en jeuken ze vooral heel erg
Ik meld mij hier maar voorzichtig aan, ik heb gister middag positief getest en vanochtend weer een mooi streepje. Wij kunnen er niet meer omheen ik ben zwanger. Mijn vorige menstruatie was op 29 augustus 2016. Als het goed is ben ik dan nu 5 weken zwanger en uitgerekend op 6 Juni. Vandaag een clearblue test halen en de verloskundige bellen. Ik voel zelf weinig kwaaltjes al kan ik nu meer scheten laten dan mijn vriend YES ! en ik heb zo'n honger gevoel alsof ik 3 weken de griep gehad heb en nu eindelijk een beetje beter word... Voor de rest mogen alle kwaaltjes ver weg blijven
@Medinilla Welkom en gefeliciteerd. Hier ook nog helemaal geen kwaaltjes en wij zijn beide vandaag 5 weken @Lilo Ja beter toch, scheelt weer een weekend ertussen. En vind het wel leuk dat ik het nieuws dan op mijn verjaardag kan vertellen. Mooi cadeau van mons aan mijn ouders en zusje.
@lilo 88 godzijdank ben ik dus niet de enige, gelukkig voel jij ze nu weer. ik word hier zo gek van bah na mijn ma in juli heb ik alleen maar angst. ik zou eerst tot 10 weken wachten met de echo maar vanmorgen gebeld en ga nu met 8 weken op vrijdag de 14e oktober kan niet wachten. wel heb ik nog steeds last van misselijkheid daar houd ik me nu maar aan vast.
Kan ik me zo goed voorstellen! Ik heb nu ook amper kwaaltjes en kan niet heel erg genieten omdat ik zo bang ben dat t niet goed zit. Toch kunnen we niets anders dan vertrouwen hebben in ons lichaam. Fijn dat je de echo 2 weken hebt kunnen vervroegen! Aftellen dus
Hier weer een vreselijke nacht achter de rug, droomde dat ik een miskraam had, ben wel 10x naar de wc geweest om te kijken of ik geen bloed had bah, was blij dat het ochtend was en ik me bed uit mocht. Ik heb sinds gister heel veel last van me borsten en het rommelt heel erg in me onderbuik, hoop dat dat een goed teken is.
He bah dat is geen pretje om te dromen. Die 'kwaaltjes' zijn vast een goed teken, mijn darmen zijn ook iets van slag. Kan natuurlijk ook nog van de buikgriep zijn die ik vorige week 3 dagen had. Overigens hoef je niet meteen te bloeden bij een miskraam. Ik heb er zelf een gehad met +/- 9-11 weken. Zagen het pas bij de 2e echo en na een week wachten deed mijn lichaam nog steeds niets (geen bloed of spontane miskraam). Kan zijn dat het al veel eerder overleden was en ik er 2-3 weken mee rond gelopen heb zonder het te weten. Had ook nog geen kwaaltjes. Wil je absoluut niet ongerust maken maar zo kan het ook bedoel ik.
Ja weet dat het zo ook kan, maar omdat ik dat droomde wilde ik het even zeker weten dat het niet echt was. Wordt tijd voor de echo's dan is de onzekerheid misschien een beetje minder.
Ik wil niet negatief doen, maar doe het toch even Kwaaltjes of geen kwaaltjes het zegt helemaal niks. Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochtertje een missed abortion gehad waarbij ik toch echt nog steeds heel misselijk en moe was. Het is gewoon hopen op het goede en afwachten! Ik probeer er nu positiever in te staan! Stressen heeft geen zin, want je hebt er toch geen controle op en mocht het mis gaan dan is het vaak met een reden (Zeggen ze).
Ik krijg straks een doorverwijzing van de huisarts voor de eerste echo in het ziekenhuis! Ben benieuwd met hoeveel weken ik hem ga krijgen.
Verloskundige heeft mij op 4 weken en 4 dagen gezet en heb 9 november pas de echo. Ik had de echo wel wat eerder verwacht
Poeh dat duurt nog een poos zeg! Bestaat er geen mogelijkheid voor een vroege echo? Bij ons krijg je die keus (wordt wel niet vergoed) maar toch ...
Helemaal gelijk heb je! We kunnen niets anders doen dan afwachen op de echo, en zelfs dan geeft t geen garantie. Neemt niet weg dat ik mega onzeker ben en het heel lastig vind om te genieten. Tel nu af naar 10 oktober en als ik dan een kloppend hartje zie tel ik weer af naar de opvolgende echo 2-3 weken later. Ook dan zal ik weer onzeker zijn, want hoe vaak lees je niet dat t dan alsnog mis gaat... kan alleen maar hopen dat 12-13 weken snel voorbij zijn
Ik ben ook erg onzeker hoor. Denk dat het aftellen heel normaal is. Denk alleen dat met anderen vergelijken niet slim is. Iedere persoon is anders en iedere zwangerschap ook! Gewoon met z'n allen duimen dat die weken snel voorbij zijn en we allemaal een gezond kindje krijgen rond mei/juni
tuurlijk hebben jullie gelijk maar het is toch fijn om steun te vinden bij mensen die hetzelfde voelen etc. voor mij kom ik daardoor deze hel door. verstand en gevoel is toch wel heel verschillend. gewoon afwachten nog 2 weekjes dan gelukkig echo dan krijg je hoe dan ook meer zekerdheid wat de uitslag ook is
Oh dan ga ik daar achteraan. Ik moet ze nog terug bellen voor de keus als ik de combinatie test wil doen dan Kan ik dit gelijk ook vragen
Dat duurt inderdaad nog even. Ik krijg de echo ook pas met 10 weken en moet ook nog bijna 5 weken geduld hebben.
Ja ik lees dat een vroege echo ook niet echt zin heeft en je nog meer onzeker maakt. Ik wacht wel netjes af Heb vanaf vorig jaar moeten wachten om te starten die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij