eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook vaak de hik zo'n 2-3x per dag inderdaad.

En toen stond vanmorgen mijn beste vriendin voor de deur met haar kleine van 9 weken.
    Ze komt binnen. Legt de kleine bij mij in de box. Pakt de stofzuiger en zegt: Zo jij hebt mij altijd geholpen met mijn 2 zwangerschappen. Nu kom ik jou helpen.
    Ze weet dat ik een hekel heb aan stofzuigen. En dat ik dat ding bijna niet meer boven krijg. Dus ze tilt m naar boven en begint alles te stofzuigen. Haha. Naja. Toen heb ik zelf ook maar een doek gepakt. Dus dan is zo ineens je bovenverdieping schoon. Tja. Dan ga ik zo beneden maar verder. Vriendin moest haar oudste dochter uit school halen. En dan kan ik vanmiddag lekker kleertjes gaan wassen.

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    geweldig toch zo een vriendin. heerlijk hier wordt ik ook erg verwend heb altijd de beste stoel en de lekkerste kussens etc.. schoonmoeder die me helpt met de huishouding en schoonvader die helpt met de tuin echt wel heel erg fijn hoor. zwanger zijn heeft ook zeer zijn voordelen hihihi.
    ik ga nu zwemmen en daarna lekker high tea met een vriendin

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Mijn vk zei dat ze kindjes nog om hun as kunnen draaien tot op het laatst. Dus dat je de ene keer rug links hebt en de andere x rechts is heel goed mogelijk.

Ik slaap ook best goed nog gelukkig. Wel valt de rest me echt zwaar vooral zoals vandaag als mijn dochter er is. Dan was de vorige x verlof toch wel een stuk relaxter. Tis ook heel gezellig hoor daar niet van maar t vraagt ook veel van je. Ik hoop dat ze zo nog even gaat slapen dan doe ik dat ook ( ma ben Dr bang voor ). Heb gisteravond ook weer echt een tijd voorweeën gehad. Ze namen niet toe zoals voorweeën ook niet doen maar t was wel vervelend. Blij dat mijn vriend thuis kwam zodat hij een kruik kon pakken want daar had ik al geen puf voor. Maar goed in feite zegt het niks. Bij Z had ik het bij 32 weken al en die is ook na 40 weken geboren

Imona heerlijk zeg zo'n vriendin!!

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Poeh heb het terug gevonden. Wel ff wennen zo'n nieuw forum!

5. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ben ik de enige wat nu niks meer van de site snapt? De oude was toch veel beter....

6. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    het is inderdaad wel erg wennen maar dat lukt vast ik vond het vooral erg lang duren en geen vooraankondiging gezien super irritant. maar goed hij doet het weer.

vanacht weer een bagger nacht niet geslapen last van mijn maag ik hoop toch zo dat de uk zich nog omdraait en indaalt tjonge

7. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    tjee wat is de site anders vind het er niet echt duidelijker op geworden moet ik zeggen maar het went vast. ik zie dat mijn balkje het niet doet jammer

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zeker wennen die nieuwe site. En erg jammer van de banners.. Daar keek ik echt elke dag naar..

Hier eindelijk lekker verlof. Vandaag precies 35 weken.
    Heerlijk geslapen ook. Er valt ineens zo'n lading van me af. Maar ook meteen het besef dat het niet lang meer gaat duren.
    .Heb inmiddels alles van de box en kinderwagen gewassen. Langzaam aan alles maar echt klaar gaan maken.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja tis echt wennen. Maar dat komt vast goed. Weten jullie al waar je je eigen geplaatste berichten vind? Vind het ook jammer van de handtekening. Misschien komt dat nog weer?

Ik heb ook een slechte nacht gehad. Veel last van mijn rug en buik en beurs gevoel aan de onderkant.

10. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Oh ja, de banners zijn weg, ook niet leuk !

De laatste week veel gezucht doordat alles wat zwaarder wordt. Ik wil zoveel doen, maar wordt door m'n lichaam telkens terug gefloten doordat ik dan last van m'n buik krijg. Voel me dan zo'n mietje. Had dit bij m'n eerste zwangerschap niet zo. Ik wist alleen niet dat het nog erger ging worden: ik kreeg eergisteren last van aambeien. Oh man, nog nooit gehad. Echt vreselijk. Lopen en zitten doet zo'n pijn. Gisteren heel schamend naar de dokter gegaan hahaha. Gelukkig een zalfje gekregen en het voelt iets minder erg dan gisteren, maar nog steeds niet fijn.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik zie dat ze de site steeds meer aanvullen. Wel ontdekken zeg. Ik zie dat je handtekening nog wel bestaat ( in je profiel ) alleen komt ie nog niet zichtbaar ofzo.

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja had ook gelezen dat er nog veel aan moest gebeuren maar dat ze m niet langer offline wilden houden

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Schijnbaar is het zo dat je de handtekening wel op iPad en computer kunt zien. Op je telefoon moet je dan desktop versie aan zetten best een gedoe.

Man ik word steeds beurser aan mijn onderkantje en ook stijf in mijn benen. Zal het met indalen te maken hebben? Heb het bij mijn dochter niet meegemaakt maar die is ook nooit ingedaald. Had ook nog es gedroomd dat ik was bevallen en echt supervlot. Valt dat even tegen als je wakker word haha

14. Doppie

Doppie Actief lid

13 feb 2013
    471
    0
    16
    Jeeee terug gevonden maar wat een verandering...
    Moet er heeeeeeeel erg aan wennen!

Lees dat er hier en daar toch steeds meer kwaaltjes komen en gaan.
    Aambeien lijkt me ook zo naar, sterkte:confused:

Verder is een vriendin bevallen op 32+5 totaal onverwacht. Wat een schrik.
    Gelukkig gaat het naar omstandigheden steeds beter met moeder en kind:oops:

15. AJO

AJO Actief lid

9 jul 2014
    300
    2
    18
    Ik wist ook helemaal niet dat het hier zou veranderen! Maar we zijn er weer.

Gister familiedag gehad. We zijn met de hele familie (mijn ouders, broers en zus + aanhang en alle kleinkids (nu nog 4 meisjes en 3 jongens) naar speeltuin Oud Valkeveen geweest. Ondanks het koude weer een hele leuke dag gehad. Ik merkte wel goed dat ik nog maar weinig energie heb. Ik had me 's ochtends veeeeeel te druk gemaakt, ook om mijn dochtertje die het ook spannend vond en dus helemaal niet luisterde. Dus toen we weggingen was ik al op, helemaal versleten en aan het huilen. Dat zakte gelukkig wel wat weg, mijn man heeft de hele dag op m'n dochtertje gelet, dus ik kon vooral zitten en kletsen. Dat was wel heel fijn. Het emotionele bleef wel een beetje de hele dag. Mijn nichtje moest door de botsauto's erg huilen omdat ze was geschrokken, ik kon zo met haar mee huilen. En zo ben ik normaal helemaal niet. Dus echt hormonen. En nu ben ik nog heel moe, al heb ik heerlijk geslapen vannacht.

Ik kan niet echt meer lekker zitten, de baby zit steeds tegen m'n ribben aan. Heb een hele beurse plek daar. En ook beurs van onderen. Last van m'n bekken, vooral start-pijn, dus als ik in beweging kom. Gelukkig gaan we nu aftellen!

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vervelend al die kwaaltjes. Gelukkig is het nog maar even.

Hier nog steeds nergens last van. Nu ik verlof heb slaap ik ook als een blok. Op de wc bezoekjes na.

Ben nu lekker aan het wassen.

Donderdag de box en de kinderwagen alles gedaan. En vandaag alles van het bedje inclusief de knuffels die er in stonden.

Wasrek staat lekker buiten in de zon. Kan het lekker drogen.

Morgen ga ik aan de commode beginnen. Commode helemaal uitsoppen en alles wat er in ligt wassen.

Ik voel me zelf spontaan gewoon fris worden van binnen. Heerlijk

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wow doppie dat is echt vroeg zeg. Gelukkig dat alles goed gaat.

Ajo inderdaad hormonen hormonen hè. Ik merk ook dat het snel teveel word. Niet zozeer Emo maar meer qua wat doen. Elke x denk ik ook shit als het nu zou beginnen heb ik eigenlijk al te veel gedaan vandaag en niet genoeg gerust.

Fijn imona dat je nergens last van hebt. Heb je al buiten gelopen met de kinderwagen? Werd je nog aangesproken?

Ik heb vandaag de flesjes uitgekookt en dat is echt het allerlaatste dat ik nog moest. Ook wel blij want heb echt sinds woensdag veel last van een beurse onderkant ( alsof ik al ben bevallen ) benen erg zwaar dus nu ben ik wat dat betreft echt wel terug geroepen want nu lukt het gewoon ook echt echt niet meer om van alles te doen. Het is ook een beetje met vlagen. Vanmiddag was het een hele tijd drama. Ook niet goed kunnen zitten, harde buiken en last van de rug. Vanavond gaat eigenlijk weer hartstikke goed. Morgen moet ik weer na de vk. Hoop niet dat dit nog 3 weken zo doorgaat.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoop voor je dat het minder wordt.. lijkt me niks inderdaad..

Straks zwemmen met mijn beste vriendin en haar 3 jarige dochtertje. Lekker even in het water heerlijk.

Hebben jullie trouwens ook striemen op je buik? Ik keek gister weer eens in de spiegel. Die hangt bij mij in een kast waar ik niet zo vaak kom. En schrok wel een beetje. Ze zijn klein. Maar wel veel en echt een blauw/paarse kleur..
    Hoop toch wel dat dat weer weg trekt straks..

19. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    zo het weekend weer geweest. vandaag weer naar de verloskundige gaan ze gelijk met de echo kijken hoe de uk nu ligt hopelijk weer met zijn koppie naar beneden. ik heb het gevoel dat die nog alle kanten op gaat van links naar rechts maar ook van onder naar boven af en toe kan ik niet zitten omdat het lijkt alsof ukkie met zijn rug langs mijn middenrif ligt en er dus echt geen ruimte is om te ademhalen. nu weer normaal gevoel pruttelt en hikt zowel boven in mijn buik als onder mijn buik. moet er om 12 uur zijn spannend.

ik heb gelukkig geen last van striemen en ik was daar heel erg bang voor dat ik die zou krijgen maar niet een smeer elke dag met olie maar ws helpt dat niet want men zegt dat het erfelijk is.
    wel doet de bovenkant van mijn navel de laatste dagen wat pijn het is nog een echte navel maar ik vermoed dat het een dezer dagen veranderd hahaha
    het slapen is hier echt een ramp ik heb het gevoel echt niet te slapen maar volgens mijn man heb ik af en toe toch wel geslapen. het hoort er allemaal bij.

wat een klaagzang terwijl ik eigenlijk vindt dat ik niet iets te klagen heb hihi

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Smeren helpt ook niet. Haha heb ik in het begin wel gedaan. Maar ze kwamen er gewoon doorheen. Dus toen ben ik gestopt.
    Nou ben ik niet iemand die zich snel schaamt. Ga dalijk gewoon in bikini zwemmen. Maar hoop wel dat het na de bevalling weg trekt..

Deel Deze Pagina